Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Seljakott 206
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna läks siin autode presenteerimiseks.... Minu tänane kogemus.... ei soovita...
Nii-et oli tegemist Pesukott 206- ga.... Täis Porsche masin, kõik üleliigne oli tehasepoolt maha võetud.
Peeglisoendused...pole, istmesoendused...pole, konditsioneer....pole, roolivõim.......pole, mootor.....pole(1,1l).....jep.
Kesklukk.....nalja teed või?
Sukelduda kesklinna liiklusesse tipptunnil sellise aparaadiga..... ej kommentaari. :pissed2: :pissed2:
kus sellised autosi presenteeritakse?on tegelt palju jubedamaid pille
Mis pärast sa sellise asjaga liiklusse tungisid? Vajadus millegi ekstreemse järele?
Proovi siis ühistransporti ka.

Ma proovisin ükskord, sõitsin rongiga keilasse ja mõtlesin bussiga edasi minna aga ühepäeva norm sai täis, võtsin takso.
martiini Kirjutas:...
Peeglisoendused...pole, istmesoendused...pole, konditsioneer....pole, roolivõim.......pole, mootor.....pole(1,1l).....jep.
Kesklukk.....nalja teed või?
Sukelduda kesklinna liiklusesse tipptunnil sellise aparaadiga..... ej kommentaari. :pissed2: :pissed2:

Kuna praegune töökoht on Kommest Auto üks suur sponsoreid, siis on just selline "jupats" saanud minu igapäevaste töösõitude tegemiseks. 30 k km läbi sõidetud ning sõidan edasigi, niipalju kõlblik ökopill küll.
Ühest koha pealt sain aga täna küll targemaks, et standardvarustuses masin minu käsutuses pole, kuna konditsioneer on, roolivõim on, veidi mootorit ka - peaaegu 1,4 L ning kesklukk ka olemas....

Liikluses "tundub" olevat ülimalt särtsakas, muidugi kui eelnevalt käiku vahetada näiteks viienda pealt vähemalt kolmanda peale

Aga parkida on teda mugav, alati leidub mõni koht, mis on just selle sõiduvahendi jaoks just paras:eureka:

Hoiatus: enne sõidu alustamist tutvuda ilma prognoosiga, masin on tugevatuulekõlbmatu - juhul kui on soov kulgeda oma soovitud suunas tee peal
Ma olen ka põlved lõua all ühes ühekomaüheses üritand sõita, kiiruseni kuni 30 km/h oli tegu tõesti suht särtsaka masinaga (1. käik). Ülejäänud käigud on kiirendamise seisukohalt suht kasutud, üldse ei mõista 5. käigu mõtet, sellega keeruline kiirustki hoida. Hääl meenudtab õmblusmasinat kangesti, sellega suht võrreldav võimsus ka... Varustus oli tõesti rikkalik, rool ja käigukang olid olemas ja puha. Aknavändad ka. Emotsioonid? Ekstreemsport mu meelest. Lisaks veel ülimalt küsitav töökindlus. Ei, on paremaid masinaid Smile
essu77 Kirjutas:Liikluses "tundub" olevat ülimalt särtsakas, muidugi kui eelnevalt käiku vahetada näiteks viienda pealt vähemalt kolmanda peale
sõidad linnas 100ga et viies käik sees? või jälgid seda mootori surma reeglit: viies käik ja 50. tegelt sellel "starteril" on vist kolmanda käiguga tahokas põhjas 50 pealt...:lol:


rauntz Kirjutas:Varustus oli tõesti rikkalik, rool ja käigukang olid olemas ja puha. Aknavändad ka. Emotsioonid?

el.kojamehed ja el.suunatuled? :lol:
marek Kirjutas:
essu77 Kirjutas:Liikluses "tundub" olevat ülimalt särtsakas, muidugi kui eelnevalt käiku vahetada näiteks viienda pealt vähemalt kolmanda peale
sõidad linnas 100ga et viies käik sees? või jälgid seda mootori surma reeglit: viies käik ja 50. tegelt sellel "starteril" on vist kolmanda käiguga tahokas põhjas 50 pealt...:lol:


rauntz Kirjutas:Varustus oli tõesti rikkalik, rool ja käigukang olid olemas ja puha. Aknavändad ka. Emotsioonid?

el.kojamehed ja el.suunatuled? :lol:

Pold aega vaadata neid, igasugu muid tegemisi oli seoses masina juhtimisega :lol:
Njaa... Ma aegajalt ajan garaazist välja selle seljakoti "pisut" vanema versiooni... Aastakäik on tal '86 ja tegu siis muldeliga 205. Varustuses el. kojamehed, el. aknad, tuledering ja mootor. Sellise kääbiku kohta lausa 1.6 ja 76kw.... Tugev tuul on 850 kg tühimassiga auto jaoks üksjagu probleem. Samuti ei taha mõelda laupkokkupõrkest isegi linnakiirustel.

Suvel sai nädal otsa kasutatud ka igapäevasõitudeks seni, kuni kupee diagnostikas oli. Külma mootoriga Gonsiori tänava liiklusesse sukeldumine vajas üksjagu pedaaliosavust, kuna külma mootoriga ei tahtnud eriti käima jääda. Aitas kui korraga kolme pedaali vajutada.

Selle masinaga on vist ainsana mul maanteesõidul rahanumbrid silme ees jooksnud koos kilomeetripostidega... Sai kord Tartus käidud, õhulugeja andis saba. Tartu kesklinna statoilis paak kõrini täis ja mäo nestes veel 34 liitrit peale... Sama kütusekogusega saaks hummeriga terve tee ära sõita.
Seljakott on liiga hästi öeldud,õigem oleks S***kott.
Tõsiselt rõve plastmassi käkerdis nagu kõik sellise klassi "sõidukid"(alamotoriseeritud abimootoriga ratastoolid) Confusedmash:

Ühekorra on olnud "õnne" sellise asjanduse sees reisida Pärnust Riiga,päris sadomaso teema üldiselt
See pole veel midagi, Tenerifel sai sama mootoriga Sitroen C2- ga mägedes/kiirteel seigeldud.....
Reisikorraldaja ütles vääga viisakalt, et mägedes on siiski mootorit vaja.:evil:
Kõige parem oli, kui kiirteel 110 pealt Lamborghini Murcielago otsustas mööda kiirendada..... Hääl oli nii kõva, et see C2 kärakas tahtis vägisi kummuli minna.
marek Kirjutas:
essu77 Kirjutas:Liikluses "tundub" olevat ülimalt särtsakas, muidugi kui eelnevalt käiku vahetada näiteks viienda pealt vähemalt kolmanda peale
sõidad linnas 100ga et viies käik sees? või jälgid seda mootori surma reeglit: viies käik ja 50. tegelt sellel "starteril" on vist kolmanda käiguga tahokas põhjas 50 pealt...:lol:

Ei-ei, nüüd on küll väike valearusaamine olnud. Sundkorras ma selle kah-autoga sõidan.
Ning kõvasti üle poole päevasõidust sõidan ikka maantee peal, kus on igati näidustatud 5käiguga sõitmine. Kirjutasin, et masin "tundub" olevat särtsakas - selline tunne on tingitud viienda käigu pealt käigu vahetamisest kolmanda peale, kui arvan suutvat möödasõitu teha. Möödasõit saabki sellise ettevõtmise peal tehtud, kuid see möla, mis igaltpoolt sel puhul tuleb, on väljakannatamatu. Tundub, et põhja müraisolatsioon pole selle sõiduki puhul ei standard -ega lisavarustuses:lol:

Mis puutub tahhomeetri kohta, siis minu peaaegu 1,4 L-l sain täna huvi pärast kolmanda käiguga 6 tuhande pöörde peal ikka kiiruseks üle saja km/h. Ei söenda kõigile mõistetavatel põhjustel avalikult kirja panna, kui palju täpsemalt...

Ning mootori surma minu kasutuses olevatel masinatel küll ei näe. Kõik ämblikud on pidanud sumpsides välja kolima, kuna kiiruse valik on pea alati ikka valitud selline, mida liiklusmärgid maksimaalset lubavad

Nende lõvikutsikatel tundub olevat üks kindel "standardviga", mida olen täheldanud kõigil enda kasutustes olnud Peugeotidel - esituled ei taha kaua vastu pida, sellel aastal olen neid vahetanud neli kord - viimane oli täna õhtul:mad:Nüüd tuleb jälle oma pirnivarusid täiendada
essu77 Kirjutas:Möödasõit saabki sellise ettevõtmise peal tehtud, kuid see möla, mis igaltpoolt sel puhul tuleb, on väljakannatamatu. Tundub, et põhja müraisolatsioon pole selle sõiduki puhul ei standard -ega lisavarustuses:lol:
ei olegi kusjuures, isegi kallimatel riisikatel pole selliseid asju. isegi viimasel länkkaril on plekk, siis 1cm paksune õhuline vatiin ja täpiline või sile salvokelk peal. luksusmaastur my ass. :lol:
sai ka mingi aeg 206-ga ringi aetud, kuna oma masin veidi kõpitsemist vajas. platsil arvasin algul, et tegemist on 106-ga, sest asi on ikka tõeliselt pisike ja seda minu 203 SC kõrval. parkida on hea, sest auto on pisike ja uksed on veel pisemad. ega ma jalga suurt tagasi ei hoidnud. minu sõidu tulemusena neelas see keskmiselt 9 sajale diislit ja mina arvasin, et minu 2,0 mikromootor on sama kulu juures janune...
kiirendamisel olid aksepteeritavad 1. ja 2. käik aga see vist lihtsalt tundus, sest foori tagant minnes vahetasid käigu natuke varem ja said teiste sabas ilusti pedaal põhjas kiirendada. kusjuures kõige enam tundsin puudu püsikiiruse hoidjast, sest siin on teed laugelt üles ja allamäge ja siis rahulikult sõites ja juttu rääkides kippus kiirus varieeruma 90 ja 140 vahel(120 pealt tehakse pilti)
aknad olid elektrilised, rool võimendiga ja uksed puldist. mootor mingi 1,3...1,4 diisel. ei viitsinud süüvida paratamatusse
Selle kohta tuli kohe üks anekdoot meelde:

Talutüdruk läheb linna kooli. Poole aasta pärast tuleb tagasi koju, üles löödud, viks ja viisakas, kõik peene daami kombed selged. Näeb maas reha lamamas, orad taevapoole. Käib ümber raha ja imestab, mis asi see küll on. Teeb lolli nägu, et ei tea millega tegemist, muudgui käib ja pärib mis asi see on, nagu ei mäletaks talu tööst enam midagi. Ühtäki astub kogemata reha orade peale ja reha lajatab varrega tüdrukule vastu pead, tüdruku suust kostub karjatus: "Ai kuradi reha"
206 pesukott on minu arvates väga ebaõnnestunud masin, pole tal nägu ega tegu. Aga müügiarvude kohaselt enamik eestlasi minuga ei nõustu. Samas 205 GTI on hoopis teisest puust asi. Ringraja tarvis kui loodud ja ka näeb vihane hatchback välja. Prantslastest olex 205 GTI ainus mida olexin nõus omama. Aga jah eelisjärjekord autode päritolu järgi on selline:
saxlased, usakad, rootslased, japsid, koreakad (uus Hyundai Coupe tuleb vihane), italiaanod, ja siis kuhugi brittide ja India autode juurde liigitaxin ka prantslased.
205 GTI oli jah tegija. Sel vist 1,9 mootorgi olematu kere peal, vedas teda edasi küll...
No sellest 205 on tehtud ka T16 versioon ralli homologeeringu tarvis. 4x4 ning ca 200 hobust 910 kg kaaluva kere peal. Eestis vaevalt sellist leiab, aga mine tea. Enamlevinud GTI variandid on ikka 1.9 ja 96kw.

Ise sai kogemata kunagi peojärgsel hommikul üks selline 1.6 mootoriga soetatud rahvasprindi jaoks. Lahe näeb välja küll ning aegajalt sai satutud ka mõnesse meediaväljaandesse (paraku küll ainult efektsete väljasõitude tõttuCool). Aga prantslane on ikka prantslane. Kere on sigapehme ning andestagu jumal prantslastele nende elektroonikasaavutuste pärast...UZI