Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 rõhuaku
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
et siis küsimus järgmine:

kui vahetada ära mb 124 universaalil(91a.) taga amortide rõhuakud, siis kas peab kuidagi süsteemi õhutama ka et tööle hakkaks või lööb pump ise süsteemist õhu välja. ja kui on vaja siis kuskohast seda tehakse. ennem ei julge nagu vahetust ette võtta kui täpselt teada ei ole see asi, aga vahetada vaja suht ruttu ära.

tänud kõigile kes oskavad abiks olla.
Väidetavalt on iseõhutustuvad. Pole veel kontrollinud selle väite paikapidavust.

Õhutustamiseks on samasugune nippel nivookraani küljes, nagu pidurisilindreil. Seda keerad lahti ja õhk peaks sealtkaudu lahkuma. Selline on siis teooria.

Praktikas on need kruvid enamasti korpusega üheks saanud ja punni lahtisaamine võib osutuda üsna keerukaks.
aitäh jällegi abi eest. aga kas see nivookraan on siis nagu see tagaosa kõrguse regulaator ja kas mootor peab õhutamise ajal töötama või jookseb seisva mootoriga ka õhk süsteemist välja kui see õhutusnippel lahti keerata?
Mittetöötava mootoriga see õhk sealt kohe kindlasti ei lahku.:lol: Miski peab ikka survet avaldama ja see miski on just õlipump, mida mootor ringi ajab.

Regulaator on jah see vidin, mis auto kõrgust reguleerib.
Õhutab ennast ise, kuna tal on ringlus. Kui amort läks, siis peale vahetust õli sisse ja mootor käima ning jägid õli taset.

Nivoo kraani kasutatakse ainult testimiseks/diagnoosimiseks. Muul ajal on kraan avatud asendis.
Kui minu kaubaliftil tagaamorte vahetati(Kadaka Imre juures),siis lasti õhku välja pumba ja toru ühenduse vahelt.
kuidas aru saada, kas on olnud kunagi nivooamordid? on kellelgi selle nn. rõhuaku pilti ?

mis kuramuse paak see esitiiva pleki taga asetseb? selline...hmm musta värvi potike...palli moodi pigem ja musta värvi. kujult nagu 8
Nivoosüsteemist jäävad enamasti maha torustik ja regulaator. Vahel ka pump ja paak kapoti alla. Aga need mitte alati.

Tihtipeale on süsteemi eemaldamise põhjuseks läbiroostetanud toru (mida enamasti saab lappida hüdrovoolikuga) või kolisev alumine sharniir.

Rõhuaku näeb välja selline. Universaalil on põhja alt näha vaid torud, paun ise on risttalas sees. Ilmselt on see samamoodi ka sedaanil.
Rõhuanumad pole tarvis ise õhutada.Peale vahetust pane mootor käima ja jälgi kapoti all oleva õlireservuaari õlitaset.Ja kindlasti ei tohi teise margiga õli segada.Spets õli käib sees.Aga torude lahtikeeramisel tuleb küll ettevaatlik olla.