Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C180, ' 93- rutsik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mark:  Mercedes-Benz C 180
Väljalaskeaasta: 1993
esmane registreerimine: 06.10.1993
Läbisõit: 310 000 km
Võimsus: 90kw
Mootori valem: 1.8 R4
Täismass: 1800 kg
Lisavarustus: hooldusraamat, kroolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus , ABS pidurid, turvapadi, valuveljed (15), CD stereo, esiklaasi soojendus, esimesed udutuled, peatoed esiistmetel, käetugi taga, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid (x8), tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.
Muud: Hakkapeliitta 4 nelinurkse naelaga


väike pilduke kah siis aimduse saamiseks:
[Pilt: IMG_1582.jpg]


ja ülejäänud pildid asuvad siin!
rutsik Kirjutas:Väljalaskeaasta: 1984 lõpp

Ei usu :bigsmile:
rauntz Kirjutas:
rutsik Kirjutas:Väljalaskeaasta: 1984 lõpp

Ei usu :bigsmile:

ups, kopi-peistisin soovitatud teemanäite endale ja muutsin ümber, aga neh, midagi jäi ikka kahe silma vahele :bigsmile:

parandatud nüüdseks
nonii, palju aega on möödunud, aga auto on alles ja üht teist on tehtud.
UZI
* alustaks siis sellega et osad sisemised tulukesed on vahetatud punaste vastu.
* peal aftermarket cd-makk
* vahetatud kõik tagasilla puksid
* vahetatud kütusevoolik paagist pumbani
* tagumised klaasid toonitud
* pagaasniku välimus muudetud inimlikumaks
* uued küünlad
* uued istmed
* uus käigukanginahk
* vahetatud välja tagumiste uste kõlarid
* esimesed ja tagumised uksed said endale mürasummutuskihi
* pagaasniku valgustus muudetud
* niginad ja naginad ja plärinad auto tagaosast eemaldatud
* esituled reguleeritud
* uued tagumised rehvid
* uus kojamehesüsteem
* puhastatud ummistunud salongifilter
* uus sumbutaja ots
* uued esimesed piduriklotsid
* käigukangi alt välja võetud 1kr münt mis oli sinna kukkunud ja raskendas käiguvahetust.

ja peakski kõik olema.

Endisel klassivennal on samasugune c180 ja kui ta korra minu omaga sõita sai, siis ütles et ta ei usu et see 1,8 on. Confusedilly:
umbes 9 000 km tagasi sisse kallatud õli on ikka samasugune nagu sisse kallates, värv pole muutunud ja koguseliselt on vähenenud umbes 1mm õlivardalt mõõtes. ja ma ei kasuta mingit suvalist odavat õli millel pole puhastus ja määrdeomadusi. seega tundub et mootor on väga heas korras.

auto läheb ilmselt müüki.
ja pildid:
mõned pildid:

[Pilt: 17022008.jpg]
[Pilt: P3150011.JPG]
[Pilt: mers_pagass.JPG]
[Pilt: IMG_1999.jpg]
[Pilt: IMG_1998.jpg]
[Pilt: IMG_2148.jpg]
[Pilt: IMG_2157.jpg]
[Pilt: IMG_2168.jpg]
[Pilt: IMG_2180.jpg]
[Pilt: IMG_2183.jpg]
[Pilt: IMG_2184.jpg]
[Pilt: IMG_2186.jpg]
[Pilt: IMG_2190.jpg]
[Pilt: IMG_2191.jpg]
[Pilt: IMG_2193.jpg]
Pole küll kunagi w202 eriline fänn olnud, aga tore vaadata, et auto kallal nokitsetakse, edu Smile
w202 on selline auto millega tuleb sõbraks saada. alguses ei tahtnud seda osta, vaatasin hoopis seat'i :tongue: kuid pean nüüd tunnistama et see auto on mulle armsaks saanud, just see pehme ja mugav sõit. (varem on olnud mul igasugused fordid ja opelid ja audid aastavahemikus 1990-1999)
kas w202-l on "käispidur" trummliga ja sõidupidur ketas?
nagu ma näen on tagaistme seljatoes avaus pikemate esemete vedamiseks? Mul ka vana C klass, kahjuks selline asi puudub, teinekord oleks väga vaja..Icon_sad
coeng Kirjutas:nagu ma näen on tagaistme seljatoes avaus pikemate esemete vedamiseks? Mul ka vana C klass, kahjuks selline asi puudub, teinekord oleks väga vaja..Icon_sad

noooh, päris "mõnus" et ma oma vana istme minema viskasin, millel see olemas oli.