Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 230E karpat vaja natuke sättida....kes aitaks?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere

käisin siis oma mersuga diagnostis kuna kütekulu hakkas ikka jubedalt närvidele käima ...ta peaks võtma kuskil 8-10 aga mul läheb ikka tugevalt see kulu üle kümmne Sad
diagnostis öeldi et heitgaasid on pööretel ikka lubatust palju suuremad ja see ka suure bensukulu põhjus...veel mulle öeldi et oleks vaja süüdet varasemaks keerata aga millegipärast ei saa ma seda jagajast enam eriti keerata :S

kes teab kes oleks mersude hea remondimees kas rakveres või selle ümbruskonnas?

:help:
Kui sul tõesti 230 E on, siis ei ole seal tegemist karpaga vaid KE-Jetronic sissepritsega. CO-d imelihtne regullida ja kui diagnostis käisid... no, tekib küsimus, et mis seal tehti üldse, kui seda ka paika ei keeratud? Põlve otsas seda pea võimatu teha (ilma CO mõõdikuta), neil aga 2 sek.

Proovi neid tülitada ikka veel, las keeravad paika. 4mm jämedust pikka kuuskanti oli vaja selleks justkui.
kus kohast seda saad keerata ?
point on selles ka et kui syydet keerata ei anna siis tuleb jagajat hamba võrra edasi või tagasi vastavalt vajadusele, jagaja alt muter lahti ja jalg välja ning hammast nihutada
aga mix nad diagnostis paika ei pannud loodan et sa ei maksnud nende targutamise eest
ja kalevi jutust aru sain tahax ta keerata õhu lugejat vee??
tasux ka tähelepanu pöörata ka sellele et süüde ise ei lähe paikast ära vaid tulex otsida põhjust kaugemalt nagu jagaja hammaka tift vms..
heitgaasid vist nüüd normis ..nii mulle vähemalt öeldi ...aga lambda võiks vähe parem olla ...ja see süüte värk on sellest tingitud et eelmine omanik on seal ise mingi jama kokku keeranud ja nüüd seda poole hullem likvideerida ...aga eks ma proovi seda jagajat tõsta hambavõrra .
jagajat tõstes arvesta sellega et jagaja alt hammakas on hambad mingi kraadi all et kui tõstad jagajat välja siis rootor liigub natuke päripäeva ja alla vajutades natuke vastu päeva