Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Väike mure W220 õhkvedrustusega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere siis ka minu poolt. Mure selline, olen õnnelik S320CDI omanik, kuid nüüd jamad tekkima hakkanud. Õhkamordid sel iludusel, kuid kuskil lühis ja ei tõsta end enam. esindusest abi ei saanud, vahetati pump välja ja puha, kuid abi ei midagi.
Kas on võimalik õhud tavaliste vasta välja vahetada????
ja teinegi mure....
... sain metslooma, nüüd bamper alt puru, kuid plastikmeistrite sõnul taastada ei kannata Sad
... tuunung bampereid MB'le kuskilt ehk soovitada oskate???

Ette tänades


Muutsin pealkirja rohkem teema sisu avavaks. Kalev.
Seda plastipuru nett täis. Google abiks.

Keegi siingi pakkus kõiksugu träni, vaata müügi alt.

Loomulikult saab õhud tavaliste vastu vahetada. Aga seda nõu Sa siit ilmselt ei saa... Võiks soovitada Imrele helistamist(numbri annab otsing). Kurda oma muret. Ehk aitab.

Mis siis veel saab, kui hakkavad CDI-mured. Vahetad mootori OM603 vastu?

Ahjaa, teretulemast foorumisse kah.

Üldiselt võiks neid esinduse härraseid vähe peksta. Kui pump on vahetatud ja asi ei toimi, siis peaksid nad ikka natuke vastutama oma tegevuse eest. Lõppudelõpuks pole tegemist mitte Hundai Getzi küünlavahetusega, vaid ilmselt viiekohalise summa maksnud õhupumba paigaldusega ebaõige diagnoosi tagajärjel.

Või jäi mõni oluline detail teemaalgatajal ütlemata...
v6sa Kirjutas:Või jäi mõni oluline detail teemaalgatajal ütlemata...

Ise arvan seda sama Smile
Kallis S-klassi omanik, seda muret kurda Silberis, kui nende poolne diagnoos oli pump ja see sai seal ka vahetatud siis pangu tööle sul see süsteem ka seal.

Parimat soovides,
Oliverk
Mida nad õigupoolest sulle ütlesid, et vahetame pumba ära ja vaatame siis, või et pump on katki ja kui selle ära vahetame siis on OK. Või kolmas variant vaja on veel see ja see vahetada....

Tee selgeks kas pump oli katki või ei olnud - millises Silberis käisid - küsi kes konkreetselt tööd tegi ja mina palu et kas oleks võimalik selle diagnostikuga rääkida - need kes letis ainult vahendavad diagnostiku sõnu ja kaotavad vahepeal suure ja olulise osa ära või panevad hoopis juurde. Aga S ongi kallis auto - kui näiteks katkise õhupumbaga sõita - siis lähevad suhteliselt ruttu KÕIK amordid läbi ja siis ei aita enam pumba vahetusest (mis on katki) et auto korda saada vaid 4*15-20 kilo juurde.