Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: käigukasti ja tagasilla õli + valgustus + makk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere,

tahaks vahetada w202 manuaalkasti õli ja tagasillas kah. aga ma ei tea mis õli sinna panna ja kui palju peaks seda õli sinna minema?

ning selline jama kah veel et salongisoojustuse puhurikiirusereguleerimisnupuvalgustus ei tööta. palju vaeva vaja näha selle vahetamisega? osa armatuuri suutsin lahti kakkuda, aga makk, mida ma kuidagi välja ei saa jäi ette.

ning maki kättesaamisega oleks kah abi vaja
Mis makk? Enamasti on makieemaldusvarraste või -liistude avad kusagil servas olemas. Sealt lükkad sobiva sisse ja hakkad sikutama. Ettevaatlikult...

Milline soojenduse paneel? Kui "pliidinupud", siis sellel tuleb lihtsalt nupp maha tirida ja seal all see pirn ongi. Tõsi, nupp võib idioodi paigaldatud võimsama pirni tõttu olla kinni sulanud ja siis läheb see mahatõmbamisel katki...:flaming:

Kui tagasillas on ASD (kas kutsikal on?), siis peab õli olema sellele sobiv. Käigukasti Dextron II. Tagasilda kuni täiteava alumise servani, käigukasti ei tea. Äkki kah täiteava alumise servani...Confusedilly:
jah need pliidinupud, sellel ei põle valgustus. lihtsalt tõmban tasakesi ära ja valma?

maki maha saamisega ongi see jama et mul neid vardaid pole ja kuna kool/töö kestab kuueni iga päev ja laupäeval ja pühapäeval olen võrus, kus ei tea kedagi kes mulle abi pakuks. äkki kellelgi on tartus kes saaks laupäeval mind aidata. originaalmakk on peal. all äärtes on 2 piklikku vardakohta. suvalise plekiga ei saanud Confusedad:

tundub et sild on LSD. vähemalt kruusal, jääl ja asfaldil kakuvad mõlemad rattad ringi. muud moodi kindlaks teha ei osanud. ahjaa. 1 ratas jääl, teine asfaldil, ikka tundus nagu mõlemad kerisid ringi. seega peaks vist olema lsd?

kuidas armatuuri kellade valgusust vahetada? tahaks rohelisi asemele panna. :biggergrin:
rutsik Kirjutas:jah need pliidinupud, sellel ei põle valgustus. lihtsalt tõmban tasakesi ära ja valma?

Täpselt nii. Tasaub kõigepealt näppudega proovida. Kui ei jõua kinni hoida, siis näpitsad appi. Lõugade ja nupu vahele tasub kaltsu panna, siis ei riku nuppu nii lihtsalt ära. Ja alati jääb võimalus, et nupp on kinni sulanud ja läheb mahatirimisel katki - see on loomulik kadu eelmise lollomaniku tõttu.

Pirnid on siis 0,4W ja mitte igast bensukast neid ei saa!!!

rutsik Kirjutas:tundub et sild on LSD. vähemalt kruusal, jääl ja asfaldil kakuvad mõlemad rattad ringi. muud moodi kindlaks teha ei osanud. ahjaa. 1 ratas jääl, teine asfaldil, ikka tundus nagu mõlemad kerisid ringi. seega peaks vist olema lsd?

Tundub küll nii. Lisaks on ASD jaoks vajalik õlipump ja -potsik kapoti all. Kas need on olemas? Kas seal paagis õli ka on? Sinna käib eriõli ZH-M aga paljud maisnad sõidavad automaadiõliga. Näikse kah sobilik leem olevat. Kasuta otsingut, sellest on üksjagu jahutud.

rutsik Kirjutas:kuidas armatuuri kellade valgusust vahetada? tahaks rohelisi asemele panna. :biggergrin:
Armatuur ttuleb maha tõmmates. ASjast on kirjutatud, otsing abiks.

Roheline on maitseasi... Peasi, et liiga võimsaid pirne ei kasuta!
Sa kasti koodi tead? Mis mootori otsas? Mis firma õli eelistad, siis teab marki öelda.
Difrisse pane LSD õli, mida tihedamalt õli vahetad ja kvaliteetsemat kasutad, seda kauem peavad sees olevad kettad vastu.
Eriti mingit odavat ei soovita, ala comma vms
hents99 Kirjutas:Sa kasti koodi tead? Mis mootori otsas? Mis firma õli eelistad, siis teab marki öelda.
Difrisse pane LSD õli, mida tihedamalt õli vahetad ja kvaliteetsemat kasutad, seda kauem peavad sees olevad kettad vastu.
Eriti mingit odavat ei soovita, ala comma vms

koodi küll ei tea, aga 1,8 @ 90kw on mootor. vähemalt passis on nii kirjas, aga kuidagi hästi liigub.

mootorisse läheb visco 3000. olen seda kasutanud 4 eelneva auto puhul. see on normaalne?

mis see ASD on?
igatahes mingit elektroonikat sellel autol küll pole lisade näol. nii et igasuguseid külglibisemise jne vastased seaded puuduvad.

kapoti alt näev välja selline:
[Pilt: IMG_1497.jpg]


lisaks on veel selline probleem et auto ujub antuke tee peal. ülevaatust tehes öeldi et sarniirid on läbi. lugesin ühest teemast et neid saab amortidega ainult vahetada. sain ma õigesti aru?
lisaks on veel selline probleem et auto ujub antuke tee peal. ülevaatust tehes öeldi et sarniirid on läbi. lugesin ühest teemast et neid saab amortidega ainult vahetada. sain ma õigesti aru?
[/quote]
Amordid ei puutu asjasse.šarniire saab eraldi vahetada.
Kuulmunakud on koos amordiga ainult nivoovedrustuse korral. Neid kohtab enamasti universaalidel ja vahetama peab tõepoolest koos amordiga (v.a. 123, mille käivad keerates ära:evilSmile

Kui ujub teel, siis suure tõenäosusega on miskine puks taga surnd. Usu, neid on palju... Aga kui kõik on natuke kulunud, siis kusagil midagi näha pole, ülevaatusel on kõik OK aga ikka ujub. Nagu meite 124 näiteks...
aga teab keegi kust ma tartus võiks abi saada maki maha kiskumisel?