Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB Remont ja hooldus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
(20-04-2023, 04:18 PM)torukas Kirjutas: [ -> ]Loodan, et kirjutasin õigesse kohta.
Kas soovitate ka Veho AS-i? Plaan on seal teha autole ostueelne kontroll.
Kas ostueelset, ka hilisemaid hooldusi - remonttöid soovitate seal teha või pigem tasuks valida mõni firma, mida on siin teema alguses nimetatud?
Eeldan, et margiesindusena on neil kvaliteet kõrge. Kas ka hinnad on kõrgemad?
Teatavasti tekib konkurents margiesinduse kõrvale nii, et lubatakse odavama hinnaga paremat kvaliteeti. Kuidas Veho puhul kogemused on?
Olen margiesinduste kohta laiemalt kuulnud hirmujutte, et tihtipeale ei süveneta nii palju kui peaks-võiks ning seetõttu eelistatakse teisi töökodasid.
Tagasiside selle osas oleks teretulnud.

Viimasel ajal on Veho tase ikka kardinaalselt kukkunud. Ostueelse kontrolli võib küll seal teha aga hooldused ja remondid tuleks jätta neile kes mitte ei teeni vaid kasumit vaid on ka asjaarmastajad. Väidavad, et kasutavad vaid OM osi ei tähenda, et neid ei saaks mujalt osta. Toon vaid ühe näite. 2017 GLC õhufiltri vahetus oli märgitud pakkumisse 98 rubla. Kõige kallima filtri leidsin kaubandusest 35 rubla ja vahetus on olenevalt näpudest 5-10 minutit. Kuna tegemist diisel sõidukiga siis arvavad nad, et kütusefiltrit pole vaja vahetada iga 20K tagant. Sest tehas ei näe seda ette. Aga neid vimkasid on neil ikka korralikult sisse visanud.
(23-04-2023, 11:08 AM)Randar Kirjutas: [ -> ]Viimasel ajal on Veho tase ikka kardinaalselt kukkunud. Ostueelse kontrolli võib küll seal teha aga hooldused ja remondid tuleks jätta neile kes mitte ei teeni vaid kasumit vaid on ka asjaarmastajad. Väidavad, et kasutavad vaid OM osi ei tähenda, et neid ei saaks mujalt osta. Toon vaid ühe näite. 2017 GLC õhufiltri vahetus oli märgitud pakkumisse 98 rubla. Kõige kallima filtri leidsin kaubandusest 35 rubla ja vahetus on olenevalt näpudest 5-10 minutit. Kuna tegemist diisel sõidukiga siis arvavad nad, et kütusefiltrit pole vaja vahetada iga 20K tagant. Sest tehas ei näe seda ette. Aga neid vimkasid on neil ikka korralikult sisse visanud.

No mu teada on need "Vehod" veidi erinevad.
Järvevana ja Laagri omad lähtuvad tehase juhendist.
Ülemiste omal on lubatud vist ise ka mõelda.

See õhufiltri vahetus võib suures Vehos vabalt 98 tugrikut olla
Filter ise u 45.- ja 0.75h


Alar
(22-04-2023, 07:41 AM)Alr77 Kirjutas: [ -> ]
(21-04-2023, 02:52 PM)torukas Kirjutas: [ -> ]
(20-04-2023, 08:34 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]
(20-04-2023, 04:18 PM)torukas Kirjutas: [ -> ]Loodan, et kirjutasin õigesse kohta.
Kas soovitate ka Veho AS-i? Plaan on seal teha autole ostueelne kontroll.
Kas ostueelset, ka hilisemaid hooldusi - remonttöid soovitate seal teha või pigem tasuks valida mõni firma, mida on siin teema alguses nimetatud?
Eeldan, et margiesindusena on neil kvaliteet kõrge. Kas ka hinnad on kõrgemad?
Teatavasti tekib konkurents margiesinduse kõrvale nii, et lubatakse odavama hinnaga paremat kvaliteeti. Kuidas Veho puhul kogemused on?
Olen margiesinduste kohta laiemalt kuulnud hirmujutte, et tihtipeale ei süveneta nii palju kui peaks-võiks ning seetõttu eelistatakse teisi töökodasid.
Tagasiside selle osas oleks teretulnud.

Mu oma läheb kolmapäeval Ülemiste Vehosse vea diagnoosimisse.
Õli vahejahuti leke.
Neil hetkel 5+a autodele kampaania 49euri töötund.
Eks ma siis pärast võin neid siin kiita või laita.


Alar.


Nii.
Vehos käidud ja tööd tehtud.
Vanema autoga võib siis vabalt Ülemiste omas käia.Esimene kogemus täitsa positiivne.
Salongi pool inimesed sellised,kellega saab vabalt juttu ajada.Eks aeg näitab,kas mehhaanikute töö ka kestma jääb.
Mul käis siis õlijahuti vahetuses.
Esialgses pakkumises polnud jahutusvedeliku ja õli vahetust sees.Pakkumise tegija näpukas või siis kogenematus.Noor poiss ka.Küll areneb Eusa_angel
See sai sinna töö käigus juurde pandud.Lisaks ka muude asjade kontroll.
Aega läks plaanitust mõni tund kauem ja selle kattis Veho ise.
Et selline 5- hindeks.


Alar.
Lehti: 1 2 3 4