Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E200 jõudu pole
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
95a Coupe 100kW manuaal. Probleem selline, et kiirendades on jõuetu, muidu käivitub ilusti ja küttekulu on normis. Samas kui sõita näiteks 3nda käiguga umbes pool minutit stabiilselt 80ga ja siis gaas põhja panna, kisub istmesse nagu loom, kuid kui kohalt kiirendada ja siis 3. käiguni jõudes 80 pealt gaas põhja panna, venib nagu tigu. Vahel linna vahel väikse gaasiga kiirendades nõkutab ka. Diagnostikast öeldi et elektroonika toimib 100%. Mida järgmisena kontrollida? Paak on seest puhas ja küttefilter äsja vahetatud, küünlad ja juhtmed kontrollitud.
erx000 Kirjutas:95a Coupe 100kW manuaal. Probleem selline, et kiirendades on jõuetu, muidu käivitub ilusti ja küttekulu on normis. Samas kui sõita näiteks 3nda käiguga umbes pool minutit stabiilselt 80ga ja siis gaas põhja panna, kisub istmesse nagu loom, kuid kui kohalt kiirendada ja siis 3. käiguni jõudes 80 pealt gaas põhja panna, venib nagu tigu. Vahel linna vahel väikse gaasiga kiirendades nõkutab ka. Diagnostikast öeldi et elektroonika toimib 100%. Mida järgmisena kontrollida? Paak on seest puhas ja küttefilter äsja vahetatud, küünlad ja juhtmed kontrollitud.
Käi diagnostis ära, kuid esimese hooga pakuks, et õhukulumõõtja tuksis. Kui varnast võtta samasugune mõõtja, siis saad ju proovida, muidu soovitaks ikka diagnosti.
Ka Lamda andur (või ühendus) võib jamada, vaata ka see üle.
[/i]
Ma olen kuulnud et õhumõõtjat saab mingi aerosooliga puhastada, on keegi proovinud? Muidu asi algas nii, et vahest oli jõudu ja vahest polnud, täitsa nii nagu juhtus.
Õhukulumõõtjat saab puhastada piduri puhastus aerosooliga :hump:
Jätkan enda ürgvana teemat. Nimelt vahepeal sõber sõitnud 75 000km ja seis sama, jõudu on ikka vähe ja tühikäigul mootor väriseb. Kuna kõik pakkusid välja õhukulumõõtja, siis oli plaan selle olukorda lähemalt uurida, kuid mina sellist asja oma tavapärasel kujul küll kapoti alt ei leia. Peaks ta ju olema õhupuhasti korpuse ja sisselaskekollektori vahel? Suvaline pilt täpselt samast mootoris:

[Pilt: 17642897.jpg]

Ja pilt suvalisest 2,2 mootorist, mis peaks olema praktiliselt sama, aga õhukulumõõtja on olemas:

[Pilt: 11379785.jpg]
Siis on ajuga mudel. Liiga tihti pakutakse huupi õhulugejat. Mõni ei teagi mis see on ja kus asub. Liiga vähe räägitud ka teemal aju vs. õhulugeja.
Kumb parem, kumb kestab kauem jne. Kuskilt on meelde jäänud EMS ja PMSIcon_rolleyes Võimalik, et eksin.