Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Mootori vahetus 124.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teemaks oleks downgrade 3,0 D ---> 2,5 D. Kas sellise tegevuse juures on raskeid momente? Minu teadmiste juures peaks põhimõtteliselt kõik sobima. Kindlasti on sellest juttu olnud, aga kuna minu arvutil otsing ei tööta, võiei oska ma seda kasutada, siis ei leidnud.
Kardaan teine, summuti teine. Manuaal kasti puhul vardaid vaja pikemaid, automaati ei tea. Ellsoojendus küünalde releega peab ka midagi ette võtma, üks küünal jääb vähemaks ju.
Ülejäänud sobib.
Hea oleks difer ka vahetada, 2,5 jääb 3,0 difriga jõuetuks.

Milleks sedapidi asi üldse vajalik on, vastupidisest saan veel aru.
Mul on selline mure, et mootor ribadeks ja tuleks kõne alla veel uus moootor, kuid tuleb välja siis, et 2.5 peale pole mõtet mõeldagi enam.
Yksix Kirjutas:Mul on selline mure, et mootor ribadeks ja tuleks kõne alla veel uus moootor, kuid tuleb välja siis, et 2.5 peale pole mõtet mõeldagi enam.

Ma olen jännanud nende mootori vahetustega (123) releed, kardaanid, käiguhoova vardad jne . Odavam tuleb kindlasti sama tüübi mootor kas asendada või remontida.
Ja olen kindel, et odavam tuleb remontida kui mingi tundmatu mootor vahele toppida, pettuda ja siis uuesti remontida.
Mis tähendab ribadeks?
Laur Kirjutas:Mis tähendab ribadeks?


Seda minagi. 3.0 annab ikka ribadeks lasta .
Laur Kirjutas:Mis tähendab ribadeks?

Sambreero ääri või "paberihundi" lõppprodukti oled näinud?
Kodanik tahtis mootorit osta ja ei teadnud kas sobib, nüüd terame et ei sobi.
No mul on paar kolmest mootorit, ehk on minu omad ka ribadeks, kuigi ma ise ei tea veel.
Väntvõlli juurest kõik vastukaalud jms sinised, saaledest on järel metallipuru/ribad, ühesõnaga see mootor kõlbab paadiankruks.
Mul veel paati pole, ostaks ankrugi. Palju maksab?
Terve auto? Ma ei oska mitte midagi hinnaks öelda, paku miskit?
Yksix Kirjutas:Väntvõlli juurest kõik vastukaalud jms sinised, saaledest on järel metallipuru/ribad, ühesõnaga see mootor kõlbab paadiankruks.


Kõneled Sa sellest endisest Sakste taksost mis mõnda aega tagasi müüdav oli??
Ilmselt küll jah, müüdav on ta praegugi aga sedapuhku mittesõitvana Big Grin Kere iseenesest on veel päris kõva ja kergemat sorti iluraviga käraks väga hästi, pindmist roostet peaks minuteada olema ainult.