Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 2.3l mootori rikke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mootor käivitub ainult eetri abil tühikäigul ei tööta ainult kõrgetel pööretel ja tundub nagu poleks paari silindrit taga ja pärast välja suremist oli subutaja tulipunane (hõõgus) äkki keegi oskab aidata ja abi pakkuda:help:
Esiteks võiks küünlad, juhtmed üle vaadata ja kui need korras siis mõõta ära surved silindrites, sellest võib aimdust saada miks pütad tagant ära. Kui käivitumise probleem hakkas külmade saabumisega võiks kahtlustada külmkäivituse mitte töötamist. Seal võiks vaadata kas kaitse on terve ja kas pihusti on korras.
käivitus probleem hakkas juba ammu enne minu kätte jõudmist
selle kaitsme ma vaatsin üle see oli terve aga kui ta pöördes on siis ka tõrgub ja jätab vahele juhtmed on ka korras aga ma siis üritan ära mõõta surve silindrites
Jagaja kaas ja rootor vaata kah üle. Kui ikka väga rohelised need klemmid siis ilmselt särts ei jõua küünaldeni kah Wink

Muidu, kas auto on seisnud kah mingi ajaperioodi....?
Kollektor ei lähe punaseks kui küünlad õieti ei tööta,vaid siis,kui süüde on totaalselt paigast ära.Kontrolli, kas jagaja on vända suhtes paigas.
ok ma kontrollin veel neid asju ka ja auto on seisnud mingi 2 aastat või rohkemgi
ja seisma ta jäi selle probleemi pärast et üks hommik enam ei käivitunud vahetatud veel bensufilter besupumbad
aa kontrollisin üle ta umbes aasta seisnud mitte 2
Kas käima üldse ei jää? Või peale pikka meelitamist lõpuks jääb ka käima?

Mul omal sama MB W124 230E ostsin just ja samuti oli seisnud enne umbes 1 aasta, alguses ei tahtnud üldse käima minna/jääda, aga pika meelitamise peale läks eetriga käima ja kuigi moto jäi turtsuma (nagu ei lööks kõik pütad) sain ka mingisuguse tühikäigu... Aga samamoodi nagu sul, madalatel pööretel ei taha käia, samas kui üle 2500 rpm siis nurrub nagu miiška. Üle vaatasin jagaja kaane, küünlad, juhtmed, vahetasin kõik filtrid ja õli. Aga kahtlustan et mingi kala on ka veel külmkäivitusega kuna soojast peast läheb ilusti käima aga nii kui moto maha jahtub siis enam käima ei taha minna. Puterdamine jäi vähemaks ja tühikäik sai kah stabiilsem, kui ma veidike süüdet sättisin.
peale pikka meelitamist eetriga siis saab käima ja ainult pöördes hoides kui pöörded langevad alla 2000 siis sureb välja ja kõik kogu aeg peab mängima kaasiga ma ei sa aru ja täna ültse sain ta nii kauaks tööle mina ei sa aru homme hakkame seda süüte värki uurima ja siis vaatab mis saab
allan1 Kirjutas:Mul täna ka suht sama jama!!!  Tegu siis MB CLK ga. Täna järsku sõidu ajal hakkas mootor puterdama..nagu töötakas kahe pütiga või nii, tuhikäigul auto hüples täiega. pöörete lisamisel kadus nagu ära. Auto seisis ka aasta aega, äkki selllest tingitud??? Lasin seista nati aega, hakkas normaalselt käima..vist
Olen sõitunud 2 kuud pole probleemi olnud..nüüd kui kulmad tulid selline jama siis. Äkki viga jagajas või küünaldes,pihustid???
Oskab keegi kontakti anda kus asi üle vaadata???

Sellisel juhul ma kahtlustaksin rohkem külmkäivituse poolset kala, või on mingi temp. andur lolliks läinud ja annab ajusse mingit vale infi...
aga selline küsimus nüüd kus asuvad tal märgid ma nagu mingid leidsin aga ei tea kuidas nad peaksid paiknema kas kellegil ei ole mingit skeemi või midagi saata ma ise ei leidnud kuskilt midagi :help:
kas siis keegi oskab öelda või anda mõne ligi kus saab näha mis on peab olema märkide asetus
mb230 Kui sa leiad mingi lahenduse vahepeal oma muredele siis anna teada...
Mul õnnestus kah täna väljalaske kollektor ilusaks vaarikapunaseks saada, hakkas juba hirm et läheb miskit põlema...

Ja kusimus kellegile targemale: ega umbes katalüsaator ei või põhjustada mingeid selliseid "trikke"?
ma mõtlesin ka et kas see võib jamada .tahsingi just küsida.aga märkide skeemi tahaks ka
nii selline küsimus,et üleval õhupuasti all sissepritse küljes on üks suur klapp ja see klapp ei avane.Kuidas see klapp peaks ültse avanema või ta ei peagi:help:
Ees juhi poolse poritiiva all oli peidus mingi piklik metallist (vaakum?) potsik, küljes kolm voolikut, ja alla oli rooste purenud meeldiva augu, kust voolas välja mingit musta puru (süsi?) Mille jaoks võiks see seadeldis seal asuda ja mis selle nimi on?
mb230 Kirjutas:nii selline küsimus,et üleval õhupuasti all sissepritse küljes on üks suur klapp ja see klapp ei avane.Kuidas see klapp peaks ültse avanema või ta ei peagi:help:

Mõtled seda suurt ümmargust metall klappi mis on õhupuhasti keskel?
jh täpselt seda sama klappi
kas keegi oskab öelda mis asi paneb selle klappi liikuma sest mul vist see klapp ei liigu:help: