krt selle Mercedes-Benz kohta freddylt tahaks kyll rohkem teada..... midagi uut ja jõle kahju on kui see rändab minema
Vaadake, kus mõnel mehes on ikka powerit.
[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jvijM4Vr7oA [/video]
Kas sellise monstrumi roolimine käib esi ja tagasillas erinevalt? Mingit sünkroonsust küll ei märganud.
Tavaliselt on neil see eraldi kangiga lahendatud. Ehk tavaoludes keerab vaid esisild ja kui käsipiduri laadset kangi tõmmata keerataxe ka tagarattaid. Kuidas see täpsemalt lahendatud on ei tea, kuna tagarattad keeravad kohati samas suunas esiratastega ja kohati vastassuunas ning tundus et antud isendil keerasid vahepeal tagarattad ka iseseisvalt. Arvan, et see kuidagi hüdrauliliselt lahendatud.
Häälejärgi on küll "maakera suurune" turbo.
(15-01-2012, 10:50 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kas sellise monstrumi roolimine käib esi ja tagasillas erinevalt? Mingit sünkroonsust küll ei märganud.
Nende TR-klassi masinate puhul ei tea kunagi, kes ja kuidas on lahendanud. Üsna levinud on mõlema silla oma hüdrojagurikangi alla viimine. Hea ühest äärest teise lükata.
(15-01-2012, 04:57 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Häälejärgi on küll "maakera suurune" turbo.
Ülelaaderõhk 150 PSI - seda on rohkem, kui enamusel rehvides... Täpsemalt siis 10 bar. Võite vaid arvata, milline vääne jõuülekannet tabab, kui korstnast hakkab söepulk väljuma
Venamaa on suur riik ja sealne tehnikagi samas mõõtkavas:
Ülihea video Henri Toivoneni rallikarjäärist alates Talbotist, Opeli, Porsche ja saatuslikux saanud Lancia S4-jani välja. Vaadake kindlasti kogu film (7 osa) ära.
Tõeline legend! Puhka rahus Henri Toivonen!
Sellega lõppes ka B grupi autode ajalugu MM mõistes....