Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: püsikiiruse hoidja lisamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
oman üht mb190, 91a, 1.8 bensiini mootoriga. tekkis mõte lisada püsikiiruse hoidja. kas on kellelgi kogemusi, kas sel tööl on mõtet ja mis hinnaklassi selline projekt jääda võiks?
et sõidan küllalt palju linnast väljas siis vajadus selle lux seadme vastu päris suur.
Sai ka vähe uuritud seda asja.Tallinnas tegeleb asjaga CarHouse ja Tartus Serwend.Seade ise maksab 5200.-,pluss juhtpaneel,milliseid pakutakse kuute erinevat-juhtmega ja juhtmevaba.Juhtmega paneel maksab 1100.- ning paigaldatakse kas siis roolisamba või armatuuri külge.Juhtmeta paneel maksab 2000.- ning pannakse rooli külge.Valik Sinu Smile
Pluss siis magnetkomplekt 700.-,mis vajalik tross-spidomeetritele,et kiirusehoidja aju saaks infi liikumiskiirusest.
Ja CarHouse töötund on 300.- kuigi aega kogu seadme paigaldamiseks pole öeldud.Arvatavasti tubli päev kulub ikka ära.
Confusedad: nii suure kulutusega ei ole küll arvestanud, peaks mingi romula varjandi peale mõtlema-et kusagilt maha keerama. (bmw-l on asi hulka lihtsam, üks el. mootor fikseerib gaasi trossi asendi ja kõik. sõbral kulus vaid 300.- + oma töö).
ei anna midagi maha keerata... pab tohutuma palju juppe siis ära vahetama ja drosselklapp on muuseas päris kallis.
täitsa haige. siis ei saagi panna, mõtetu investeerida 10k autosse, mis 25k maksab Confusedad:
Punnsilmast ja Vito bussist alates on asi väga lihtne. Kui on abs olemas siis ainult kangi paigaldamise ja installimise keiss. Valmidus uuematel kõik olemas!
Sulo,
räägid, ehk lähemalt
Mul on '97 W638 (5 manuaal, Td, ABS, ETS jms)
ning püsikiirusehoidja paigaldus
hakkab alates 5000.-.
Või maksab see kang siis tõesti 5 kilo?


Henry
Vitol valmidus olemas alates CDI mootoritest, sama ka punniga. ABS olemasolu ka vajalik. Kang maksab Vitole u 3500.- koos paigaldusega Silberis.
http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/pysikiiruseh.html

On keegi hinda uurinud? edasimüüa peaks autoekspert olema
Ei saandki aru, kas see VDO asi töötab GPSi signaalist, aga gps`iga peaks suht lihtsalt saama asja kontrolliall hoida. Peakski mõnele tehnika/it tüübile rääkima, et teeks odavalt töötava asja ära. GPSi kiirust hoiab siis, suva mis käiguga jne. Drosseklappi tuleb vaid juhtida, kas siis elektriga (nagu tühikäigumootor - liigutab segusiibrit ennast) või mehaaniliselt trossiga.
Kus sa selle gpsi jutu võtsid?
Ma võtsin ta suht lambist, arvasin, et tehnika on niipalju arenenud, et kui nullist alustada (mitte tehaseseadet rikkudes), siis pole mõtet enam mingeid abs jne andureid kasutada, vaid panna kohe gps kiirust korrigeerima.
Lihtsalt arvasin, et uued süsteemid sedamoodi toimivadki, ah kerge alkovine on juba sees kah...igast lollid mõtted tulevad.
hents99 Kirjutas:Ma võtsin ta suht lambist, arvasin, et tehnika on niipalju arenenud, et kui nullist alustada (mitte tehaseseadet rikkudes), siis pole mõtet enam mingeid abs jne andureid kasutada, vaid panna kohe gps kiirust korrigeerima.
Lihtsalt arvasin, et uued süsteemid sedamoodi toimivadki, ah kerge alkovine on juba sees kah...igast lollid mõtted tulevad.

oled kunagi GPSiga orienteerudes reisinud? Või üleüldse kasutanud? Ei ole päris nii täpne värk ikka küll... Aegajalt kaob levi ära kui ilm kehva või mägede-majade vahel, aegajalt arvab mõni plönn, et kohapeal seistes on kiirus 1-5km/h jne. Tegemist oleks VÄGA ohtliku lahendusega.
Olen palju liigelt gpsiga, pole veel probleeme olnud, eriti kiirusega, küll aga vahest teekonna probleemidega. Oleneb seadmest ja keerukusest.
Lihtsalt väike mõte.
Krt, gps-i kanda püsikiirushoidjat veel ei usaldaks jah... tegin just ühe 3000 km tripi gps-iga (läpakaga ja korraliku antenniga) ning arvestades tema hetketäpsust ei saa seda veel autole kontrollivaks seadmeks panna. Ja veel - kui signaal kaob (nt. tunnelis) - mis siis saab? Ses suhtes olen Andresega ühel meelel. Las areneb see tehnoloogia veel.
Mõtlesin lihtsalt, et vanematel autodel pole abs andurit ega midagi, nt minu omal. Ok, uue difri sees on selline võimalus, et lugeda pöördeid.
Aga eks gps jah igalpool stabiilne pole (tunnelid näiteks)
OT off
Küsisin autoeksperdist hinna järgi, kusagil 5k pidi maksma.
Kogu kabla 5k?