Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300 td `86 126-l salongisoojendus ei toimi nii nagu vaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
asi selles, et kui sõita kiiremini kui ca 50 km tunnis siis salongisoojendus ei jõua salongi enam soojax kütta...
mootoril temp. 80-85.
vb juba teema foorumis olemas, kuid ei leia:help:
Kontrolli, kas töötab õigetpidi.
piitre Kirjutas:asi selles, et kui sõita kiiremini kui ca 50 km tunnis siis salongisoojendus ei jõua salongi enam soojax kütta...
mootoril temp. 80-85.
vb juba teema foorumis olemas, kuid ei leia:help:

pane radiaatori ette mingit kartongit ja kõik, või MB varuosad-s osta 92C termostaadi
Kõige tõenäolisem, et jahutusvedeliku tase liiga madal, või termostaatklapp ei tee oma tööd.
olen pannud radika ette ka pappi, mootori temp tõuseb, aga salongi ikka sooja ei tule yle 50 km/h sõites
jahutusvedelik sai pandud uus ja tase normis
termostaadis tõenäoliselt viga olla ei saa, kuna mootor töösoojana 80-85...
keegi millalgi rääkis, et seal kojamehe ajami juures on mingi vidin, mis ei toimi ja suht jama on sellele ligi saada...
ehk teab keegi sellest miskit rääkida mis seal olla võix?
piitre Kirjutas:termostaadis tõenäoliselt viga olla ei saa, kuna mootor töösoojana 80-85...

Ehk Indrek mõtles mitte termostaati vaid neid kõrvuti "junne", mis asuvad vähemalt w124l paremal pool mootoriruumis (enne akut) ja millest lõdvikud läbi jooksevad:eureka: võin ka eksidaConfusedilly:
Kontrolli kas salongisoojenduse mootor õigetpidi ikka käib. Ja kas ka varem oli sul miski jama või ostsid alles uue auto?
autol see salongisoojendus algusest peale jamanud ja talv tuli ka äkki:hump:
kui ikka ventikas max pööretel tööle panna tuleb sealt õhku kyll, kuid mitte sooja vaid jahedat...seda sõidul yle 50 km/h, alla selle ja seistes tuleb täitsa kuuma
kuid kuidas sellele mootorile ligi pääseda, pole asja olnud, lihtsam kysida enne kui juurde minna...
See koda kus on ventika mootor,kojamehe all, kas see on korralikult suletud.
Kate mis on kohea peale mootorit. Seal on äärtes kaks kinnitust. ja keskel ka kaks plastik "kruvi".
Kuigi niipalju ei tohiks see mõjuda. Kas kui temperatuuri rullid on max-i peal,kas siis tuleb ka ainult jahedat õhku?
Kas soojenduse klapid avanevad? Ma mõtlen neid vedelikuklappe. Need peaks olema tuleseinal, aku kõrval. Kui neilt pistik maha võtta, siis peavad täitsa lahti olema ja tuba võiks soe olla.
Kui need on umbes/kinni jäänud/lolli jõuga toimetades rikutud, siis võib vedelik sealt mitte läbi käia, vaid nõriseda ja seda võib külmade ilmadega lihtsalt väheks jääda.

Alati on võimalus, et keegi on jahutussüsteemi "remontinud" lekkepeatajaga ja soojendusradiaator on umbes või peaaegu umbes. Mis teeb küll sama välja - tuba on jahe.

Kas auto on kliimaga?
Kas autol on keeratavate või vajutatavate nuppudega sisekliimapaneel?
http://foorum.mbklubi.ee/attachment.php?aid=1431
nupud sellised,
üks asi veel vb ongi peamine:confusedangry:
autol puudub kliimaradikas, kas võib sellest olla???
Kliimaautomaat - palju õnne.

Kliimaradika puudumine põhjustab pigem sooja...suvel. Kui radikat pole siis pole ka külmamasin süüdi - aineid ju pole.

Ikkagi, kui klapilt pistik maha võtta, kas siis kütab normaalselt?