Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Palun abi autoostul E 270 CDI 2000a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
noh mõtle ise kas 130t auto võib niipalju maksta?

esiteks: platsidest ei sõltu auto korda kuid kuidas oli hooldatud ja hoitud
teiseks: milleks arvata midagi, võtta Vin-kod ja mine vaatama
kolmaks: proovisõit annab mingit infot

välimus ei ütle midagi ja sa näed et kulutuses on ainult välimuse pildid
eDiCk Kirjutas:noh mõtle ise kas 130t auto võib niipalju maksta?

esiteks: platsidest ei sõltu auto korda kuid kuidas oli hooldatud ja hoitud
teiseks: milleks arvata midagi, võtta Vin-kod ja mine vaatama
kolmaks: proovisõit annab mingit infot

välimus ei ütle midagi ja sa näed et kulutuses on ainult välimuse pildid

Noh lihtsalt huvitaski, ehk keegi on juba koha peal uudistamas olnud.
130t km on kindlasti naljanumber...
Saab, kuigi kahjuks ei saa ma olla 100% kindel selles läbisõidus.
Konkreetsel autol oli 1 omanik, 1940a sündinud. 2004a oli tehtud viimane kanne raamatusse 58tkm peal.
Kuigi, mis seal ikka, see auto sai täna müüdud.

Hetkel on veel alles 2002a analoogne auto, millel on samamoodi olnud 1 omanik, 1932a sündinud.2007a on auto tagasi ostetud Rooma MB keskuse poolt.
2005aastast on kaasas hooldusarve, kus on kirjas ka läbisõit 58(v.oli 68) tkm.
Usun-ei usu, need jutud võib mulle rääkimata jätta. Mina ei keri neid numbreid ja ei plaani ka sellega tegelema hakata. Tuleb auto 400tkm-ga, las siis olla, eks sellevõrra on hind parem.
Leedu templeid nagu ikka minu poolt toodavate autode teh.passist ei leia.
IT passis on kirjas ka kõik omanikud - ehk siis kõik on täpselt nii, nagu peab...

Kahjuks on Eesti MB omanikud harjunud Saksas/Rootsis peaaegu lõpuni läbiaetud taksodega ringi liiklema, seepärast ongi päris palju ilkumist.
Leppige teadmisega, et Itaalias ei ole läbisõidud sellised, nagu Saksas, Itaalia takso ei ole reeglina MB, Itaaliast toodud autol puudub rooste.
Mis plats see on sul, kiireaudi? ...müügikuulutuse link vananenud juba.
Kalev Kirjutas:Mis plats see on sul, kiireaudi? ...müügikuulutuse link vananenud juba.

Kui ma väga puusse ei pane, siis Auto Tupik.
Ei pannud puusse.
Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?
Turbo vile ei ole normaalne. Iseasi muidugi milline see vile on. Kui seda ainult väljast õrnalt kuulda on siis on ok aga kui juba salongi kostab siis on asi ulllllllllllll.
Ps. ainult suure värvilise ekraani pärast ma seda autot ei ostaks. Isegi istmesoojasid pole mis on selle auto puhul on vajalik...nahksisu ju! Hind ei ole hea!

Valiksin sinu asemel juba 320CDI. Hinnad umbes samad aga parema varustusega!
vader Kirjutas:Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?

Olen samuti üha enam omanike käest kerget pettumust kuulnd nende td janukuse kohta. Mõni räägib, et maanteel peab ikka väga tagasihoidlikult kulgema, et 9-ga hakkama saaks. Dünaamika kohta kindasti midagi halba öelda pole, kuid võrreldes E 280 bensukaga, mille keskmiseks saan 11,5 hetkeilmadega, samas ka hetke kütteliitri hindadega diisel vs bens...... ei näegi mingit pointi enam selle mootoriga põkapunni ihaldamiseks.
vader Kirjutas:Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?

12 linnas on tänase ilmaga peaaegu täitsa OK, kui sõita lühikesi otsi külma mootoriga. Endal on keskmine 9 tänase ilmaga linn ja trass pooleks.

Hea hoolduse õli vahetuse korral peaks selle mootori eluiga küll 1M km olema
ei tea kellel palju, minu autol praegu tabloo näitab 8,6l linnas ja maantel on natuke rohkem kui suvel
Lehti: 1 2