Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kiirendamisel hakkab jõnksutama/kaob jõud ära
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere tere!
Oleks tänulik, kui keegi oskaks aidata. Mure selles, et nüüd esimese külmaga peale rehvivahetust ja käigukasti Winter-reziimile panemist hakkasid tekkima jamad. Kõigepealt W-asendis paigalt võttes nagu tagant reduktorist tahtis kuidagi puksida (märg asfalt), mingi aja pärast linnas foori alt minnes polnud autol enam jõudu liikuda. Vaikselt sai küll sõita, kuid gaasipedaali vajutades oli selline nö. "sidur libiseb" efekt. Pöörded küll tõusid kuidagi, kuid minna ei tahtnud üldse. Ka P-asendis ei tahtnud mootor kuidagi käia, turtsus ja pöörded kõikusid. Peale mootori väljasuretamist kõik OK! Ja siis hakkas sama jama korduma teatud aja tagant. Peale väljasuretamist kõik korras mingiks ajaks. Ja polnud vahet, kas sõita käigukast W- või S-seades. Kurvist välja kiirendades või foori alt minnes mingil hetkel nagu tunne, et vedu/pöördeid ei tule õigel ajal - nagu oleks viivitus sees.

Autoks 1997.a. C 200T, 5-käiguline automaat.
allan1 Kirjutas:kas keegi ei võiks öelda kus mujal saab MB-le teha diagnosti...ma ei jõua oodata seda 10. desembrit!!
Mis krdi kamm see on..paljudel on sama jama, aga korda teha keegi ei oska!"!"!
Ime küll, kuid mul aitas küünalde vahetus. Olid teised kaua peal olnud - ca. 40000km. Lambdat peab ka veel uurima, kuid auto sõidab nüüd ilusti.
Mis, mis ..........enamus autodel see süsteem niiiii........
allan1 Kirjutas:
Sulo Kirjutas:Mis, mis ..........enamus autodel see süsteem niiiii........

Võibolla tõesti..ega mul kunagi peale mersude polegi old midagi...
MB võinuks siis mingi parema lahenduse sinna välja mõelda...
Eks anna siis teada, et kuidas asi lõpuks lahenes. Muide, mis mudeli ja aastaarvuga tegu?
Paljudel autodel on küünlad uputatud plokikaande nii, et klapikambrikaas on "auklik" ja seetõttu on tihendeid rohkem kui üks. Pole see ainult MB viga ühti.

Üsna imelik on aga kuulda, et vaevalt 10 aasta vanusel autol on üks tihenditest ära surnud... Tõsi, kompressormootoriga isendit vaevalt säästusõiduks ostetakse ja mootorit sihtotstarbeliselt pruukides on igasugused ekstsessid võimalikud.

Kui seal on vaid tihendivahetus, siis seda ei pea tingimata Silberis tegema. Aga muidugi võib seal ka muid huvitavaid vigu olla (pragu, kaas kõver, jm), mida suvaline garaaž ei leia (või ei taha leida). Loodame siis, et Silber seekord ämbrisse ei astu.

Kaastunne igal juhul.
allan1 Kirjutas:Nonii täna sai siis käidud Silberis küünlaid ja neid iuhendeid vahetamas. Töö kestis mingi 2 tundi ja selle eest küsiti koos vidinatega 4500 eeki!
Kõige toredam on see et viga on ikka küljes:bash:
Kui lülitada käigukast talvisele(W) siis teeb sama pulli edasi.
Sõites (S) asendis saab enamvähem sõita, aint kiirendada ei kannata.
Pakun et viga on siiski mingi elektrooniline.
uus diagnosti aeg alle 11 jaan. eks paistab mis edasi aga mersudest on mul küll kopp nüüd ees!
Kui ikka rahakott Silberit ei kannata, siis tasuks mujale kiigata. Sama varianti kasutan ka ise, kuna esimene hooldus Silberis osutus üle 2x suuremaks, kui sul hetkel läks. Soovitan nt. Imret Kadaka teel, kes suudab probleemid hulga odavamalt korda saada.
Mis puutub koppa Mersudest, siis usun, et endal seda jama poole rohkem olnud Big Grin.
Tartu Silber nt laseb vahel "sõltumatu" tehilise testi teha mõnes tehnoülevaatuses, eelnevalt ülemuste vahel kokku lepitud, mis tulemusi vaja. Mul tuttav rääkis, et on tema ülevaatuspunktis päris mitu sellist juhust, kus ülemus ütleb, et nüüd tuleb Mercedes-Benz, millel vaja ilusad numbrid paberile panna, sest meistrimehed ei saa mitte viga kõrvaldada.
Nii et on ka teisi kohti peale Silberi, kus autot lasta korrastada, just pädevuse koha pealt. Mis sest, et neil on vastavad juhendid ja tööriistad, kui ikka meistrimees pole pädev, siis asja ei saa - karm reaalsus.
allan1 Kirjutas:Nonii täna sai siis käidud Silberis küünlaid ja neid iuhendeid vahetamas. Töö kestis mingi 2 tundi ja selle eest küsiti koos vidinatega 4500 eeki!

Küünalde ja juhtmete vahetus kestis 2h? Wtf?
Ma 124 võtsin Baktist küünlad, Salomest juhtmed, jagaja kaane koos rootoriga ja alla 1k läks kindlasti maksma. Ca 20 minutiga vahetasin ise ära. Kas siis CLK'l on see kordades keerulisem kui CE'l?