Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 R4 vs R6 tagasild
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teadjamad, rääkige nüüd, kas 2.6 difri saab 1:1 vahetada 1.8 oma vastu? Kas poolteljed on ühepikkused ja ühelaiused?
Sain Lõokese käest 2.6 difri, see tundub jube kolakas, sama suur nagu mul siin w126 differ. Praeguseks on maha maetud mõte panna w126 560 differ, kuigi tundub, et W126 differ läheb W201 külge nagu valatult, tagakaas on sama poldijaotusega, esimene kinnitus istub silmajärgi samuti. Kusjuures, sisu peaks olema neil suht idente - pole veel ära mõõtnud, silma järgi.

Lõoke, suured tänud sulle!!!!
Minu teada, mis ei pruugi tõsi olla, on w201 kasutusel 2 diffri variant. Üks väiksem mis siis ilma lukuta, näit. ilma LSD,ASD või ASR ita. Vajab pikemat kardaani ja poolasse. Teine siis lukkudega varijant ja samamoodi kasutusel w124. Hetkel kodus siis kõrvuti 3,45 ja 3,07(LSD suurem). Silmaga vaadates tundub w126 oma küll erinev.
Viska pilte ka meile siia.
Kadaka Imre väitis, et W126 differ ei lähe W124/201-le....
(Tahan osta 2,65 ülekandega difri E500 jaoks.)
No ma ei oska tõesti täpselt öelda, üks differ, mis sai `83a w126 alt võetud, näib füüsiliselt väga sarnane, kinnitused on erinevad (taga kaanel mingi monstrum - suur kummipuks, korpuse peal 4 poldiauku).
Asi selles, et ilmselt on ka w126 kahte erinevat difrit, R6 ja V8 omad, V8 omad siis lukkudega ja R6 omad ilma.
Võibolla polegi mul üldse w126 differ see teine, sest ma pole kinnitust saanud ja ülekanne on kah 3.92, mida ei tohkiks 126 olla. Aga w126 alt sai ta võetud ja vahetatud kiirema ülekandega difri vastu.
Teen pilte, siis asi selgem.
Vaatasin eile oma auto alla, kui sai stabikavarda kinnitus sai ära keevitatud (Lõoke, tänud sulle), et minu 1.8 differ tundub suhtkoht sama suur. No silmaga eriti täpselt ei vaata, aga erinevus oli selles, et difri korpuse külgedel, kus jooksevad välja poolteljed, olid need pooltelgede ja difri vahelised tükid veidi laiemad kui 2.6 difril küljes. Poolteljed peaks siis samad olema. Kui vahetada nüüd ära need vahetükid (nuut läheb difrisse ja teisele poole kinnitub pooltelg) siis ei tohiks enam vahet olla, kas on suur või väike reduktor.

Igal juhul, hetkel on mul lahti võetud 2.6 w201 reduktor, kõik osad puhastatud.
Ainuke asi, millega praegu pead murran, on see, et vaja oleks lahti saada korpuse küljest tigu, ehk siis seepoolne ots, kuhu kinnitub kardaan.
See differ, mis mul oli 126 all, seal on mingi mutter 4 auguga, võrdsete vahedega ja ma ei saa seda lahti. 201 on see mutter normaalne, 12kant padruni jaoks.
Lahti on vaja mul saada see selleks, et vahetada ülekannet. 2.6 ülekanne on 3.04 aga ma tahan panna 3.92.
W126 diffritest:
On erinevad nii R kui V mootori diffrid ja samuti on erinevad (kinnitused) I (79-85/06) ja II (85/07-92) generatsiooni diffrite kinnitused.
Ülekanded - 5,0 I gen 3,27, al Sept. 1981 2,47 II gen 2,24
4,2 2,47
5,6 2,65

Blank vs ABS vs ASR vs ASD vs LSD:

Blank - ühtegi andurit ei ole
ABS - üks andur, mis loeb kardaani pöördeid
ASR - on KAKS andurit diffril, loeb mõlemat veosõlme. ABS info saadakse nende liitmisel.
ASD - sama teema. ASD muideks ainult R mootoritega, V mootor ainult ASR
LSD - väidetavalt 5,6 SEC (ainult SEC) standardis. Mina ei ole oma silmaga näinud, 5,6 diffreid olen lahti katkunud, kuid need olnud ASR-ga ehk 2 anduriga. Ehk terve loogika ütleks, ASR välistab LSD ja vastupidi. Ehk peaks olema siis 5,6 ja ilma ASR-ta differ.
Mul mõni on vedelemas laili, kui keegi migeid mõõte või kinnituste vahesid tahab, siis küsigu.
ASD töötab ABS-i anduri pealt, seega üks andur.
Panen homme pildid võrdluseks väikse ja suure diffri vahel ning lisaks need vahetükkid, äkki abiks.
Praegu jah huvitab see, kas ma saan panna oma 1.8(tühi differ) difri asemel 2.6 ASD difri, ilma, et peaks vahetama pooltelgi.

Enam pole mõttes panna w126 differ alla, sain juba teise lahenduse oma probleemile.

Python, huvitaks ka see, et kas suure ja väikse difri tigu ja taldrikut annab omavahel vahetada?
Mul hetkel valida, kas 3.04 või 3.92 - hetkel autol olevas väikses difris peaks olema 3.46, mis sobiks kõige paremini. Kuid samas ei tahaks enne difrit alt kakkuda, kui pole uut asemele panna. Hetkel olen otsustanud 3.92 kasuks.

Mu nö w126 difri sees oli taldriku peal kood, mis algas numbritega 115....
All oli ta I gen`il.

Aga see jutt, et käigukangi asendit muutes SECil difri lukku paneb? On sel mingi tõepõhi all. Viimati kui helistasin ühele tüübile tallinnast, kes müüs 560 SEC`i difrit, rääkis, et pole mingit LSD`d ja lukku käib nagu käigukangi kõrvale lükates vms.
SEE ON ÜKS VASTIK MÜÜT. Kõik arvavad, et kui seal on kirjas B täht, siis järelikult kohe Block. Et ohh kui vägev mudas või lumes Block sisse ja lahe...
See ei ole mitte midagi muud kui elekrooniliselt lülitatav I kõik, sealt edasi tulevad kohe vasakule II käik ja ülesse III käid ja edasi juba D ehk siis kuni IV käik...
Ku peale saatkse sellis ejutuga autospetsialistid....
Rolz Kirjutas:SEE ON ÜKS VASTIK MÜÜT. Kõik arvavad, et kui seal on kirjas B täht, siis järelikult kohe Block. Et ohh kui vägev mudas või lumes Block sisse ja lahe...
See ei ole mitte midagi muud kui elekrooniliselt lülitatav I kõik, sealt edasi tulevad kohe vasakule II käik ja ülesse III käid ja edasi juba D ehk siis kuni IV käik...
Ku peale saatkse sellis ejutuga autospetsialistid....
täpselt.
Ma arvan, et see tüüp ei tahtnud mulle seda difrit lihtsalt müüa või ei viitsind asju ajada.
Python, oskad öelda, kas "väikse" difri ülekannet saab vahetada "suure" oma vastu?

Või mis te üldse arvate, kas on mõtet panna 3.92 ülekannet kui mootoris on ca 250hp ja 380Nm ? Tavaline 5-käiku manuaal esialgu. Vist peab liialt tihti käiku vahetama?
Lihtsam võimalus on jätta 3.07 ülekanne, kuid kas see liialt kiire pole? Oleks mootor paarsada hobest võimsam, siis poleks küsimust.

Python, mis ülekanne sul EVO`l on 3.27 ülekanne?