Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300D kellade vahetuse tagajärg...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ei osanud kuhugi mujale teemat teha, sain siis nädalavahetusel oma liikurile uued kellad, vahetsain lihtsalt ära ja oh imet, kõik töötab nagu peab aga... kiirusenäitaja ise paneb ikka 30km/h + juurde, seega sõites linna kiirusel 50-ga siis spido 80 peal nu ja maantekiirusest ma parem ei räägi,  eksimus 35-40 km/h. kas viga võib olla selles et automaadi ja manuaali kellad ei istu kokku? endal siis automaat, lammarist ei osatud öelda kummaga tegu.
Kas endal annab midagi teha?
Autod erineva peaülekandega.

Kui Sul näitab uus kell rohkem, kui endine, siis on praegune ülekanne aeglasem. Ehk suure tõenäosusega on see väikese mootoriga bensuka oma.

Ega seal eriti midagi teha annagi.

Kusagil oli tabel peaülekannete kohta. Uuri, millise masina peaülekanne on sama ja sealt saad "õige" ülekandearvuga mõõdiku.
krt kast õlut aia taga siis... Confusedmash:
ise mõtlesin seda varianti veel et vanadest kelladest võtaks kiirusenäitja süsteemi ja praeguset selle numbrisüsteemi, kuna eelneval kerijad sellel võlli suutnud siledaks kerida mis numbreid edasi lükkab.... :bash:
kas selline variant on võimalik?
Wiha Kirjutas:krt kast õlut aia taga siis... Confusedmash:
ise mõtlesin seda varianti veel et vanadest kelladest võtaks kiirusenäitja süsteemi ja praeguset selle numbrisüsteemi, kuna eelneval kerijad sellel võlli suutnud siledaks kerida mis numbreid edasi lükkab.... :bash:
kas selline variant on võimalik?

Põhimõtteliselt on kõik võimalik, kuid võib lõppeda mitte millegi töötamisega UZI
Võimalik on kõike teha. Aga kannatust peab üksjagu olema...

Kas tigu on kulunud või mõni hammasülekanne?

Hammasratas võllil lahti pole? Enamasti on see mittetoimiva odomeetri põhjuseks.
Just, just hammasratas on lahti, ja siis see tigu mis võlli liigutab on ära söönud selle plastist hammasratta....:help:
ei taha teadagi mis pöördeid sinna on antud... :mad:
aga spido vanal paneelil töötas korralikult....
Mul on sama jura.......auto on olnud kunagi 260E ja on ümber ehitatud 250D-ks. Kellad ilmselt 260E omad ja spido näitab tegelikkusest 10 km/h vähem!
Sellisel juhul peab spidokal ka vähem numbreid olema, bensukaid ei tea, aga 124 disladel (180-200D), (200-250D) ja (220-300D) omal vahetasin siferplaadi ära peale difri vahetust, 180 asemel 220, kiirust näitas õieti aga odokas hakkas valetama.
Oleks nagu identsed kellad... mõlemal sihverplaadid 220-ni ja vahed on ka numbritel võrdsed....
aga eks näis... proovin ikkagi kahest ühe kokku panna....