Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 mootor sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.
Kas siis juhtrõhu rgullaator, või bensufilter umbes
juhtrõhu regullaator on see vidin mis on mootori kyljes imepisikese vahega ligipääsetavas kohas? ja on äkki võimalus et bensupump ei anna piisavalt? liiga kehv jama et lasta niisama seista tal
Kütuserõhk OK?
Õhufilter korras?

Sõites töötab normaalselt?
Vaakumilekkeid pole?
Reddog Kirjutas:Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.

Sorry OT, kuid võta palun minuga kiirelt ühendust, tead küll mis teema.:help:
v6sa Kirjutas:Kütuserõhk OK?
Õhufilter korras?

Sõites töötab normaalselt?
Vaakumilekkeid pole?

Kütuserõhku kus mõõta? õhufilter välisel vaatlusel ok.
Kui vaid sõidaks saaks öelda kas sõidab normaalselt aga seda oskan öelda et viimane kord kui sõidust tulin ei olnud mingeid viiteid sellele mis nyyd juhtus. et käik sisse ja juba sureb. Vaakumileke on ainult mul kesklukustuses kus vahepeal peale pannes susistab uksed lahti tagasi... Asjaga hakkab kiire... Raske on olla jalamees kui hea auto seisab lihtsalt
Karl Kirjutas:
Reddog Kirjutas:Pannes auto käima siis pöörded normis ca 600-700 vahel ja kõik norm... Soojeneb ja juba mootori temp on a la 60 celsiust siis nagu valmis sõitma. Aga oh ei... Nii kui käigu drive peale saan, sureb välja.. proovin uuesti, kõik norm ja jälle... käik sisse ja sureb. isegi ei aita seee kui gaasi tirtsu peal hoiad... Milles asi??? tegemist 2,8 bensukaga 136KW.

Sorry OT, kuid võta palun minuga kiirelt ühendust, tead küll mis teema.:help:

saatsin sulle PT
Ma ise sain ajusid komposteerida selle probleemiga ~3 kuud Smile.

Igatahes: Soovitan võtta lahti bensupunba relee ja vaata üle külmjooted. Marek (veekord suur tänu!:humpSmile Leidis minu omal ~12 vigast külmjoodet.

Mul oli täpselt sama lugu, kui mootor jõudis töösoojaks minna kooles äram, külmalt kõik OK.
Blue Chip Kirjutas:Ma ise sain ajusid komposteerida selle probleemiga ~3 kuud Smile.

Igatahes: Soovitan võtta lahti bensupunba relee ja vaata üle külmjooted. Marek (veekord suur tänu!:humpSmile Leidis minu omal ~12 vigast külmjoodet.

Mul oli täpselt sama lugu, kui mootor jõudis töösoojaks minna kooles äram, külmalt kõik OK.

Ma vaatan et ma võin varsti niimuudi hakatagi 6-si lammutama:lol: Aga ok ma vaatan selle koha üle.. kuigi see on ysna yllatav siis... Kas nende 126.te tyypvigade alla kuuluv? Mis veel mul oodata on?:lol:
Kui selle sarnase probleemi tekitabki Vaakumikadu siis Kus krt seda otsima tuleks hakata?
Krrrrrtt.... Nüüd jälle jama... Külmalt läheb käima ja hoiab pöörded nagu ikka 600-700 vahel ja kui ca 15 seki käib vajuvad pöörde äkitselt ja sureb välja. Gaasiga natuke mängida siis jälle ok kuniks jälle 15 sekki ja pöörde alla ja sureb välja... Natuke gaasi peale hoides 60 kraadi töösooja juures jälle pöörded intervalliga kõiguvad. Masin ca 80 kraadi soe siis nagu jääb põsima ja laseb isegi sõita.... Oskate öelda mis asi on? Külmjootmed üle kontrollitud ja kohendatud aga ikkagi... Külma peaga kardab nagu midagi?
äkki oskab keegi misket siis soovitada?
Heheee.. leidsin vea yles mõne hea inimese abiga... Lisaõhu klapi voolik ajas vahelt välja Tongue
Mull eile sama jama vahetasin kaitsmed ära ja k6ik ok .