Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Õli taseme andur - kus ? Ja tahokas w123 diislil kuidas?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootoriks 2.0 diisel ja ei leia õli taseme anduri kohta (see mis armatuuris õli tule ära kustutaks) . Ehk keegi teab kus see asuda võik ? (Õlirõhu oma asub seal filtri all ja see toimib kenasti)
Teine teema ja vähe keerulisem on tahoka paigaldamine sellele mootrile.
Mootoril endal asub ees vänvõlli rihmaseibi juures miskine, (vist)diagnostika eesmärgil hetkel küll kasutamist mitte leidev, koht kuhu saaks anduri paigata.
Küsimus olekski et kuidas töötab 2.6 bensuka tahokas kas jagaja pealt või pöörete anduri kaudu mis hoorattal (vms sellises kohas).
Või ehk kellegil kogemusi kuidas tahokas tööle saada ?
Ja kui korra küsimuseks läks siis, kuidas sel mootoril on lahendatud külmkäivitus? Transitil on peal mingi regulaator mis muudab pumba pritse nurka vms, kas mesal ka midagi sihukest on ? Nimelt probleem selles et kui käivitada külmalt vaja gaadipedaali väheke alla suruda, et mootor tööks vajalikud pöörded saavutaks. Soojalt kõik ok.
Armatuuris on sellel autol nö käsigaas, millest saad mootorile tuuri peale keerata, kui külm.
Diisli tahhomeeter saab oma impulsid tavaliselt genraatorist.
No S123 2,4 diislil küll mingit õlitasemeandurit ei ole.Ainuke andur on pidurivedeliku taseme jaoks ja lamp ühine seisupiduriga.
124 Diisel mersud saavad pöörete impulsi hoorattalt, seal miski vidin mis loendab hooratta hambaid.
Tean ühte 123 millel on bensuka asemele diisel tõstetud ja tahokas töötab, omanik ise aretas ette rihma rattale midagi, vist infrapunasega kui õieti mäletan.
Genekalt saab ka kuidagi pöörded kätte, vähemalt ülevaatusel saadakse.
Laur Kirjutas:Genekalt saab ka kuidagi pöörded kätte, vähemalt ülevaatusel saadakse.
Oskab keegi ehk selle geneka varjandi kohta midagi rohkemat öelda. Kuidas see asi täpsemalt käia võiks ?
Genekal kuidas käib ei tea, aga omast kogemusest kuigi stabiilne see ei saa olema. Ülevaatusel kui aku liiga täis siis pöördeid kätte ei saadud, lasti kohapeal seisva mootoriga tulesi põletada peale seda toimis, mõtmise ajal ka tuled peal.
Minu teada ka mingit õlitaseme andurit ei ole ja külmalt töötamise kohta küsin - millal viimati mootoril ketti vahetasid?
Ning muidugi ka klappe reguleerisid????

Edu soovides
Merslane.
Minu ühel W123 300D autol on tahhomeeter ja sellel eraldi eraldi andur kõrgsurve pumba juures. Andur ise on peetis ja otsin seda juba üle 10 aasta tagajärjetult.