Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mootor külm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis seoses sellise külmaga mis meil praegu valitseb ei tõuse minu 3-l diislil temp. 80 kraadinigi. ütlen veel ära, et termostaat on uus ja radikas on papiga kinni kaetud.
Küsimus kas se krdi vent mis seal kogu aeg uugab jahutab siis vee nii maha ja ega kellelgi ple pakkuda el. venti, viskaks selle jama sealt minema üldse.:mad:
Kui vähegi salong soe on, siis ei soovitaks MB inseneride mõistusega võidelda eriti. Su auto on nii vana, et siis oskasid need va insenerid seal Stuttgartis veel mõelda ka, aga kui peaksid kunagi mõne CDI otsa sattuma, siis näed, et krt ei oska need mehed seal igiliikurit teha enam.
kuld Kirjutas:Niisiis seoses sellise külmaga mis meil praegu valitseb ei tõuse minu 3-l diislil temp. 80 kraadinigi. ütlen veel ära, et termostaat on uus ja radikas on papiga kinni kaetud.
Küsimus kas se krdi vent mis seal kogu aeg uugab jahutab siis vee nii maha ja ega kellelgi ple pakkuda el. venti, viskaks selle jama sealt minema üldse.:mad:
Siin sama lugu...ei tea kas 126'e haigus või.....
See ei ole 126-e haigus,mul 2tk.täitsa saunad olnud.Pigem selles küsimus,et teie omad on põkamootoritega....
heh.. minul ei kütnud ka täna soojaks eest. -25C tee peal, 100km/h. Puhus vastu esiakent sooja õhku, seks ajaks kui näoni jõudis oli jahe. temp 1-2mm alla 90C. Kui täisvõimsuse peale puhuma panna, siis ei tulnud enam kuuma ka, leigeks läks. Niiet sõitsin terve tee kliima MIN peal ja suund jalgadele, mis külmetasid. Liiga suured aknad ja liiga väike küttekeha vist....st muidu saab ilusti soojaks aga jalgadele jääb jahedaks, põrand oli külm. eitia... pole traktoristid üksi midagi Big Grin
Karl Kirjutas:See ei ole 126-e haigus,mul 2tk.täitsa saunad olnud.Pigem selles küsimus,et teie omad on põkamootoritega....

Pigem jah, põkamootor ei suuda nii palju soojendada kui see ventikas maha jõuab jahutada. Peenestades saan 80 kraadi kätte ja kui seisma jään ja lasen tühikäigul tiksuda siis jahutab nii maha et seier on vaevu üleval.
Igaljuhul viskan ma selle vendika minema sealt. Ja aseme saab el.vendika.
Gre Kirjutas:
Andres Kirjutas:heh.. minul ei kütnud ka täna soojaks eest. -25C tee peal, 100km/h. Puhus vastu esiakent sooja õhku, seks ajaks kui näoni jõudis oli jahe. temp 1-2mm alla 90C. Kui täisvõimsuse peale puhuma panna, siis ei tulnud enam kuuma ka, leigeks läks. Niiet sõitsin terve tee kliima MIN peal ja suund jalgadele, mis külmetasid. Liiga suured aknad ja liiga väike küttekeha vist....st muidu saab ilusti soojaks aga jalgadele jääb jahedaks, põrand oli külm. eitia... pole  traktoristid üksi midagi Big Grin

Kui temp on normaalne siis võibolla on ahi umbes.
Minul läheb täiega kuumaks. Ma olen muidugi ka eriline külmavares.
Kui Mersul oleks tüüpviga, et ei ole liiga soe (loe : kuum), vahetaksin raudselt marki.
Mis puutub kupee klaaside suurusesse siis see jutt on küll jama.
Vaata kui väike on köetava ruumi suurus.
Teine auto on universaal ja seal on ju köetava pinna suurus veel suurem ja ikka on seest kuum.
Kurat seda asja tuleb kohe uurida


ei saanud pihta kas tegu 5 või 6 potise kole liitrise dislaga. mul omal 6 potine 126 peal, talveks võtan ventilaatori üldse maha ja panen veel mootori peale ühe katte/ teki/ lasnamäe lõpust tulles enne linna jõudmist juba korralikult soe.
aga kuidas sa ummikus istud?
Mul on ka kuue pütaga, tahan panna elektrilise, sest see jahutab ta tõesti nii maha. Panin nüüd ventika ja radika vahele suure papi ja nüüd on asi parem.
Mul 202 2,5 TD Itaaliast pärit ja asjapulgad hirmutasivad et sel võib olla väiksem salongikütteradikas...
Endal puhus see talv küll kuudi (T kere) soojaks ja akand puhtaks...
Termostaadil ja termostaadil on vahe sees. Osta korralikust poest kallim termostaat, ja toimib, kuid ventika võib talvel ära visata. Kui tuleb kuum suvi otsid üles ja paned tagasi. Kohapeal käivat dislat muidugi soojaks ei saa, aga kui vähegi liikuda on 85-90c. olemas. Järgiproovitud ja ühtegi pappi pole kunagi olnud ei ees ega tagapool radikat.
Mul oli sama lugu et tee mis tahad aga yle 80 kraadi jahutusvedeliku temp. ei läinud. Vahetasin termostaadi välja ja nyyd kenasti 90-100 kraadi ja salongki läheb kiiresti soojax. Autox 2.5-ne diisel W124 universaal. Nyyd ka kõik papid radika eest välja visatud, pole enam tarvis neid. Arvan, et ventilaatoris ei saa viga olla ning elektriventika panek võib kyll asja parandada aga tegelikku viga ei kõrvalda. Mis see viga võix olla ei oska kyll muud pakkuda kui et termostaat vana/vale. Lõunapoolsetesse riikidesse myydavatel autodel võib termostaat väiksemal temperatuuril avaneda seega tasub ka termostaati vahetades kontrollida, mis temperatuuril varuosa avaneb.
ärge neid vanu 80 kraadiseid kohe minema pilduge, vaid pane karpi ja kraadid peale, võibolla suvel vaja tagasi panna, kui lämbe ilmaga ummikus tiksudes kipub seier pidevalt taevapoole kiskuma siis seda ka hea just vaadata pole.
kummaline pole see, et seier üle 80c ei lähe, vaid et teil sellise kraadi juures salongi sooja ei tule.
minul ka ei lähe, pole aga mõttessegi tulnud midagi sudima hakata, kuna sooja jääb kõvasti üle Smile
Kui see ventika viscosidur normaalselt töötab, ei tohiks probleem küll ventikas olla. Minu 3,0 diisel (100kW) läks ka kõige kõvemate külmadega normaalselt soojaks (80-90 kraadi vahel) ja toas oli ka soe. Toasoojast hakkas eelmisel talvel siis puudust tulema, kui salongiõhu filter umbes oli. Ventika täispööretel puhus ainult soojaks. Odavate termostaatidega olen korra kogenud sellist asja, et termostaat jäi lihtsalt lahti ja kui väikese kõksu pihta panid (võtsin ettevaatlikult välja), kukkus kinni. Peale seda olen kasutanud ainult BEHR-i toodangut.