Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Nivooamortide remont S123
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Alustame lammutamisest.
Otsa puks tahab alguses natuke sissepoole lüüa ja siis saab välimise traatstopperi kätte.
Kolvivarrest järsult tõmmates/toksides ots torust välja saada, kui ikka ei taha tulla siis auto külge tagasi ja lasta nivoo süsteemil amort laiali pressida.Muidugi peaks all hoidma anumat, et õli maha ei läheks.Nimelt lahti tulles tuleb sealt terve amorditäis õli korraga välja.
Sisemise traatstopperi(asub puksist seespool) tõmbab kolb ise kaasa.
Nüüd tuleb puksil kinni needitud terasseib kätte saada, selleks tuleb needitud alumiinium väikese meisliga ära toksida.
Seibi all on kummist rõngastihend(o-rõngastihend), mis kunagi oli ümmargune aga nüüd on muutunud kandiliseks.Ja surve tihendile on juba liiga väike.
Asemele panin 4*24 mm tihendi.
Hea oleks ka see plasttihend välja vahetada - tema see õige õli tihend ongi aga kust hankida, pole veel uurinud- esialgu tume tulevik.Ja kui juba kusagilt uue tihendi leiab , siis tuleks ka amordivarred taastada - seda tehakse Tallinnas.
Amordivarre peaks üle vaatama ega pole suuri kahjustusi - sügavaid triipe.Nende süviste kaudu hakkab õli ikkagi välja lekkima ja ei aita siin ükski uus tihend.
Siis aitab ainult taastamine või romulast amort.
Jätkame remondiga:uus rõngastihend vana asemale ja terasseib tagasi neetida surve alla, et tekiks surve tihendile.
Ja kokku panna : kõigepealt detailid ilusti puhastada, kolb torusse,traatstopper,puks, traatstopper.
[attachment=6145]
[attachment=6146]
[attachment=6147]
[attachment=6148]
[attachment=6149]

Varre taastamine :
Reneko AS taastab matallpindu, hind - öeldi umbes 800 EEK

Hiljuti sain uue tihendi ja kui aega saan panen amordi kokku ning saab katsetada.Tihend natuke teistsugune ja vaja pesa suuremaks treida.
Sai siis laiali kistud, kuna lekkis korpuse poolte vahelt.
Korpuste vahele käib tihend 58*2 (sai pandud 60*2 olude sunnil).
Hoova tihendavad 2 tihendit 7*2.
Kolmandal pildil käivad tihendid 10*1,5 ja 7*1,5.
Kõik siis rõngastihendid (O-rõngad).
Kui kolmandal pildil olev klapp välja võtta(ettevaatust võib midagi plehku panna), siis korpuse põhja jääb veel üks kuulike.See peaks kuidagi paistma viimaselt pildilt.