Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Minu E 500 Limited W124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
martiini Kirjutas:
Indrek Kirjutas:Järgmisel aastal teed minu omaga proovi jubaUnibrowUnibrow
Et saan mootoriga W208-t proovida?
Või ostad S600? Vali siis hästi hooldatud, et saaksid ehk kordki lähedale.

Ei, pigem kontrollid mu CLK tagatulesidBadgrinBadgrin
kunagi sai lasteaias ka vaieldud kelle isal on parem auto, striitreisserid ja egomaniakid Big Grin
Ainult, et nende elu oli ja on raskem, kellel lapsepõlves mänguasju ei olnud.
Kuna kap.remonditud kastid ei taha millegipärast mu autol kesta, siis otsustasin ise neid vähe "lahata".
Tsiteerides Top Gear-i "How hard can it be". UnibrowRetard

Kiskusin käigukasti laiali ja avastasin, et ühe siduripaki kettad on "kergelt" kuuma saanud.
Huvitav, kas selline "karastatud" metall mõjub kuidagi halvemalt siduriketastele?
Sõltub mis tema kõvadus enne on olnud ja mis ta peale termotöötlust on. Samas ei usu, et midagi mõjutab, peamine ülesanne ikka jõudu üle kanda ja sellega saab ta hästi hakkama.

Aga noh - nüüd ehk mõistad miks õiged lõtkud kastis vajalikud on. Liiga lobe asi hakkabki käiguvahetusel libisema ja mootori pöördemoment muundatakse temperatuuriks.

Jälgi kasti kokku pannes juhendit Smile ja seadist lõtkud õigeks.
väga ilus auto ! nägin kuidas teda värviti eelmisel nädalal kadakas !
Seekord on vaja WDB240 abi... see hooaeg läks pekki....alates eelmise aasta Kõutsi kasti remondist on asjad läinud otse põrgu. Elektroonika(mida sel autol pole) on täiesti haywire. FFFF. Iga kiirendus tähendab piirajat. 1 gear start on overkill, suvel kasutasin RunFlat 255/40 rehve -veljed käisid rehvide sees ringi!
(30-10-2010, 10:26 PM)martiini Kirjutas: [ -> ]Seekord on vaja WDB240 abi... see hooaeg läks pekki....alates eelmise aasta Kõutsi kasti remondist on asjad läinud otse põrgu. Elektroonika(mida sel autol pole) on täiesti haywire. FFFF. Iga kiirendus tähendab piirajat. 1 gear start on overkill, suvel kasutasin RunFlat 255/40 rehve -veljed käisid rehvide sees ringi!

Peeglist silmasid suures suitsuvines siis kerget overdrive velje ja rehvi suhetes? Icon_lol
Väga kena pill endalgi võiks selline ollaIcon_razz
(21-08-2011, 03:38 PM)MBw140 Kirjutas: [ -> ]pea 2 korda parem...kas siis mitte selle võrra maanteel ei kaota? et see eest maanteel pöörded ka üleval siis?

1 hooaeg=1 kast see on siis normaalne W?
Mõlemal autol on differ 2,82 ülekandega.
Kolmas käik põhjas on E500-l 180km/h, E420 187km/h.
Maantekiirusel tuleb pöörete erinevus W210-e viiendast käigust.


Kaste kap.remonditi Märjamaal ja kestsid nad 500-1500km.
Siis tegin ise ja...... u. 2,5 aastat ja 17000 km. on kestnud, nii rada, kui tänavat.
(07-10-2011, 01:24 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]http://www.okidoki.ee/item/1163067/
kas see kast ei sobi ?

Icon_eekIcon_eekIcon_eek
Mul endal 3 kasti olemas, remonditud ja puha.
Võin ise mõne sellest odavamalt maha müüa. Unibrow
Ilus auto, aga rehvid on liiga madalad Icon_neutral
Miks veljevahetus? 17" pärast?

Kui vanad veljed plaanid ära müüa, siis olen huvitatud.
suts parema ET`ga veljed võiks olle või flants siis oleks priima
See ratas on ikka väga pisike selle auto all - ootaks muudatusi Smile
Kusjuures IRL ei tundu nii väikesed need, istuvad palju paremini, kui ma nüüd midagi segamini ei aja ja Sa ikka Rando naaber oled. Icon_smile
285/30 on tiba tappev jah, 275/35 oli parem.
Rääkimata sellest, et meie tänavatel sõita ja eriti rida vahetada ei saa. Icon_smile
Stance on hea, tagarehvid normaalse sõiduga välisäärest 2cm. teega kokku ei puutu. Icon_rolleyes
Järgmiseks otsin 19" veljed, aga siis pean autot vist treileril järgi vedama...
Lehti: 1 2 3 4