Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus vitomeestele.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas keegi oskab mulle öelda, mida see tulukesega lüliti endast kujutab? Asub see 2001 vito110 armatuuril.
Pilt
Peaks lülitama õhu ainult siseringluse peale.
Laur Kirjutas:Peaks lülitama õhu ainult siseringluse peale.

Eksid, sa pole ammu Sprinteriga sõitnud :-)

Siseringlus lülitub sisse kui ventika kiiruse nuppu muljuda, see nupp on lisasoojenduse oma.
Oli vist jah niipidi, oli meelest läinud. Moodsatel autodel lülitub lisasoojendus ise sisse vastavalt temperatuurileConfusedmash:
Laur Kirjutas:Oli vist jah niipidi, oli meelest läinud. Moodsatel autodel lülitub lisasoojendus ise sisse vastavalt temperatuurileConfusedmash:

Kui hakkad siin konnasööjate rämpsu ülistama, siis läheb kustutamisele.:evil:
See on kero nupp
Aitäh kõigile, kes vastasid, olin ka ise arvamusel, et see mingi lisasoojendus on.
P.s. See kero nupp võib talvel kogu aeg sees olla sest ta töötab temperatuurianduriga koostöös ja lülib ennast automaatselt sisse ja väla! Nupp sügisel sisse ja kevadel välja!
Terv olen uus siin foorumis ja ka vitomees nimelt oman 108cdi'd 2000 aastast ja oli sama küsimus kuid no vastuse sain kuid misasi see kero on? sry kui te mu juuksevärvi näeksite siis te rohkem ei küsiks

Aigo
mootori lisasoojendus - nagu webasto
Laur Kirjutas:Oli vist jah niipidi, oli meelest läinud. Moodsatel autodel lülitub lisasoojendus ise sisse vastavalt temperatuurileConfusedmash:

samamoodi on ka vitodel. kui see nupp on sees siis ta lülib ennast automaatselt nii sisse kui ka välja. minu bussil nii oli!
aga teema pealkiri vastav kuid eelolevast teemast välja küsimusega, et vitol on 2 õli korki või toru üks on mootori ees- teine tagapool, et mille jaoks teine on ja mis on mis??? esimene nagu ma aru sain jookseb karterisse kuid kuhu see teine läheb

P.S. buss manuaal kastiga
aga küsiks siis seda, et kas mõnel vitol on ka pardadžok 2 luugiga või täis luugiga?? ehk ilma õhk padjata plaan endal armatuuris ilma luukidetta variant välja vahetada kuid ei tea kas tasub otsida suure luugiga/2 luugiga varjanti või tuleb otsida airbagiga ja airbagi osa ümber ehitada


muidu kui kellegil pakkuda luukidega/luugiga varjanti võin pakkuda vastu ilma luukidetta pluss raha
Mu vana oli täisluugiga, uus on poolluugi ja bagiga. Niiet võimalused on olemas.
eee... see kork, mis klapikambrikaane peal on, on lihtsalt jäänus sõiduautost. Õli sellest ju ei ole võimalik (või kui siis mingi imelehtriga) niikuinii valada.
Tülitaks jälle Vitoraffast küsimusega, et kas see hakkab ka vitode veaks saama, et signa läheb lolliks... ametlikult signa korras kuid kui signa peale panen siis mingi aja pärast lihtsalt hakkab üürgama... meil siin külakolkas lõuna eestis on teine vito veel ja tollel täpselt sama viga.
signad paigaldattud samal ajal, erinevates firmades ja erinevad signad...???:help:

no see erinevus me bussidel ainult, et temal lukud korras mina aga pean jooksma ümber auto uksi lukustama kuna juhi ukse luku kaudu on keegi üritanud kruvikaga sisse pääseda ning kürvalistuja ukse lukk kesklukku ei juhi miskipärast
Arvan, et ka sinul probleemiks külje lükandukse kontaktid - kui need korralikult ühendust ei anna, siis ongi probleem valmis. Tee puhtaks ja toimib jälle.
Tänud Kalev.

mul olidki need klemmid värviga koos ning nüüd kui puhtad pole siiamaani veel üürgama hakanud...

aga küsiks juurde, et mis mõõdus on Vitol armatuuris asuvad kõlarid??? mul need krõbisevad marudalt... pinda käib
Küsiks siis veel niipalju, et oskab keegi juhatada kust kohast ma oma bussil värvikoodi leiaksin??

muidu peaks olema "alpina white" värvi nimeks kuid mul kataloog annab sellele värvile 6 varjanti seega oleks vaja täpsemat koodi.

loodan, et see ei ole kusagil kleepsu näol. sest mu bussil kõik kleebised maha pestud juba ainult narmad alles ja kapoti all oleval "ID plekil" pole koodi!!!

:help:
No, VIN koodi järgi saad silberist selle värvikoodi, mõne muu tegelase käest veel, kellel WIS on.
Lehti: 1 2