Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Uuring: küünlad, -juhtmed, jagaja kaas ja rootor [TLN]
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna masin on hakanud vähe puterdama ja mõnikord lausa välja surema, siis otsustasin süütesüsteemi välja vahetada: süütepooli otsast kuni silindriteni. Viimati sai selline asi ette võetud sama aastanumbri sees jaanuaris.

Uurisin läbi mõned tuntumad varuosakauplused ja sain sellised tulemused:

| küünlad | juhtmed | jagaja kaas | rootor
-------------------------------------------------------------------------
BAKT | 48,- tk | 1664,- | 500..600 | 130,-
Laki Auti | ??? | ??? | ei paku | ei paku
Autoekspert | 31,- tk | 974,- | ei paku | ei paku
Salome | 25,- | 700,- | 278,- | 30,-
BEN järvel | 35,- | 850,- | ei paku | ei paku
-------------------------------------------------------------------------

Uuring sai tehtud w124 2.3 mootori kohta. Bakt pakkus Bochi küünlaid, ülejäänud NGK'd. Salome hinnad on muidugi hea soodusega ning letihindasid ei tea kahjuks. Pisut on muidugi kahtlus Salome pakutavate vidinate kvaliteedi kohapealt, aga samas kogu komplekti hind oluliselt soodsam Bakti küünlajuhtmete komplekti hinnast.

Pisut huvitaks, kuskohast teised foorumikasutajad neid samuseid osi ostavad ning samuti ka hinnaskaala.
Enda autol ostnud Beru küünlad. Kuid varuosad ostnud Kadaka tee 74a, Lesven oü, 6520542
NGK ainult halvad kogemused, ei soovita.
Boch, Beru
Sai proovitud 2.0, 2.3 ja 3.0(132 kW) mootoritel Bosch- i ja NGK küünlaid.
NGK- dega kukkusid kõigil nendel mootoritel tühikäigupöörded alla 600.
Uute ja vanade(20 000 km.) Bosch- idega olid 750.
NGK maksis 30.- midagi, Bosch 25.-(letihinda ei tea).
Praegu kasutan ka Beru- t (4.2 ja 5.0 mootorid).
Siis NGK küünalt ikka ei julge panna sisse. Aga ülejäänud kola ilmselt mõistlik Salomest ära tellida.
NGK on saatanast, Bosch (mitte Boch) ja Beru ruulivad.

Muide, kapoti all peaks silt ka olema sobivustabeliga, vähemalt kuutel küll on. Seal pakub NGK ja Championi ka, kuid ära usu, Stuttgardi mehed on kas laksu all või relva ähvardusel need sinna kirja pannud. :bigsmile:
Karl Kirjutas:NGK on saatanast, Bosch (mitte Boch) ja Beru ruulivad.

Muide, kapoti all peaks silt ka olema sobivustabeliga, vähemalt kuutel küll on. Seal pakub NGK ja Championi ka, kuid ära usu, Stuttgardi mehed on kas laksu all või relva ähvardusel need sinna kirja pannud. :bigsmile:
ngk ei ole saatanast, champion on! audidel on tehasest ngk'd sees ja toimivad väga hästi. mersudel tasub eelistada kas beru või bosch. läxin mina siis sinisilmselt järvele ja ossin uued ORIGINAAL küünlad ja mersumärgiga hallist karbist tulid välja championid, mitu kuud toimind päris hästi. :lol:

mina ostan asju reeglina:
silberauto - enamus asjad
autoekspert - sillaosad (LMI)
autopartner - bosch, mann, sachs
baltilaager - filtrid, laagrid
lakiauto - filtrid, radikad
bakt - kojamehed, süütesüsteemi osad
teeme varuosad - tihendid, vahest kui febi karbis orig siis sealt)
kadaka mb varuosad - eriti midagi, kuna orig saab järvelt ja ruvilli ja febit ei kannata isikliku auto külge keerata. :lol: hinnad ka kallid.
Marekile: maitseasi, mulle pole NGK küünlad kunagi head muljet jätnud ja Audi pole Mercedes-Benz ka :-)

Eks niipalju kui inimesi, niipalju ka arvamusi. Väga pika jupimüügi kogemusega sõber soovitab ainult Beru firmamärki küünaldest rääkides, mõningate mööndustega ka Boschi.
Soovitan ka Laagris MG autot mis on enda kauba valikult igatahes suutnud ka mul Kuuele igast vajalikku saada ja hinnad ka sõbralikud
Ärge te rääkige, just eile keerasin (teadmata) NGK-d peale, mistõttu masin on väga müstiliselt käituma hakanud, kohapeal Drive sees kukuvad pöörded tsipa alla 500 juba ning mootor hakkab värisema.
Karl Kirjutas:Marekile: maitseasi, mulle pole NGK küünlad kunagi head muljet jätnud ja Audi pole Mercedes-Benz ka :-)
krt kuskilt nagu meenuks, et saksa autole bosch ja riisile ngk. või oli see vastavalt süütesüsteemile.

kui ma ausalt ütlen, siis need championid mis orig pakis olid, on esimesed küünlad mis ei ole beru'd või bosch'd(mersule)! sec'ile ostsin ka orig. ja pakis olid boschid sees, 124'l oli beru'd orig. pakis.
W126 orig karbis tulevad Boschid. Ise eelistanud berud.
siin müüdav NGK kõlbab ämma kora loopimiseks, neljast uuest küünlast kahel polnud sädet ostes, Bosch asemele ja korras, motikal enne ostu lasin hoolduse teha vahetati igast asju küünlad kaasaarvatud, kojusõidul üks silinder kadus järelt, arvake mis viga oli? Nyyd Densod asemel ja mure murtud!
Nii et ei tööta isegi riisi peal ngk:thumbdown:
müstika on see, et kui omal ajal kutsikat hooldasin (nii 5 a tagasi), siis kadaka imre juures räägiti just et "ohh ngk hea küünal, ära muud saasta topi"... ajad muutunud või kutsikameeste peale vaadataksegi kui "küll sulle s*tale kärab kont kah"?
Mony Kirjutas:müstika on see, et kui omal ajal kutsikat hooldasin (nii 5 a tagasi), siis kadaka imre juures räägiti just et "ohh ngk hea küünal, ära muud saasta topi"... ajad muutunud või kutsikameeste peale vaadataksegi kui "küll sulle s*tale kärab kont kah"?

Oleneb sisseostu hinnast, :tongue: turumajandus.
Tegelikult, omades sissekirjutust sinna, olen pealt kuulnud küllalt...
Imre üritab pakkuda parimat hinna/kvaliteedi suhet.
Mis Sa arvad, kas Ta tahab raisata oma aega praak juppide vahetamisele...?
    
Laur Kirjutas:siin müüdav NGK kõlbab ämma kora loopimiseks, neljast uuest küünlast kahel polnud sädet ostes, Bosch asemele ja korras, motikal enne ostu lasin hoolduse teha vahetati igast asju küünlad kaasaarvatud, kojusõidul üks silinder kadus järelt, arvake mis viga oli? Nyyd Densod asemel ja mure murtud!
Nii et ei tööta isegi riisi peal ngk:thumbdown:

Ongi nii jah, oi plaa, ma kardan, et mul hakkab siiski koerast kahju :lol:
Laur Kirjutas:siin müüdav NGK kõlbab ämma kora loopimiseks...

Tegid mu hommiku... :lol:
Aga jah, läksin kindla peale välja ja Bochi küünlad. Maksid küll 2x rohkem, kui NGK'd, aga sellise koha pealt on vale kokku hoida.

Silberist seekord ei küsinud juhtmetele ja jagaja osadele hinda, aga üldiselt mootori osad olen võtnud sealt ning mõned üksikud detailid, mida kusagilt mujalt ilmselt ei saakski. Üldjuhul 124 jupid seal ikka väga mõistliku hinnaga ja siis ei näe põhjust, miks mõnda b-grupi osa panna.

Aga näiteks geneka rihma amort 4600,- (sain mujalt alla 1,5k) ning esiamortide komplekt 4k+...
ngk ei ole saatanast, champion on! audidel on tehasest ngk'd sees ja toimivad väga hästi. mersudel tasub eelistada kas beru või bosch. läxin mina siis sinisilmselt järvele ja ossin uued ORIGINAAL küünlad ja mersumärgiga hallist karbist tulid välja championid, mitu kuud toimind päris hästi.

Ostsin kah championid ja mersus öeldi,et loobi kajakaid nendega.Oh seda imet kui vanadel küünaldel olid samad markeeringud ja kiri champion... pluss suur mb logo :bash:
Pets77 Kirjutas:ngk ei ole saatanast, champion on! audidel on tehasest ngk'd sees ja toimivad väga hästi. mersudel tasub eelistada kas beru või bosch.
NGK on riisile.

Muideks, šampinjonid on söömiseks. :tongue:
See, kes ekslikult kasutab seene auto varuosade tootmiseks.....
saab olla ainult prantslane!
Tegelikult on asi nii, et süüteküünlaid ostes tuleb vaadata, mis maal need toodetud on. Beru küünlaid toodetaxe näitex nii Prantsusmaal kui ka Malaisias. Prantsusmaal toodetud sobivad meie kliimasse hästi ja töötavad ilusti, aga Malaisia omad on toodetud pidades silmas sealset kliimat, mis erineb meie omast ja seega ei sobi eriti Euroopas kasutamisex (sobib kajakate loopimisex). Seega, üxkõik mis firma küünaldega tegu, tuleb veenduda, et need on toodetud Euroopas, kuna siis on kindel, et sobivad meie kliimas kasutamisex.
Lehti: 1 2