Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Pisuke abipalve ühe W 126 tehn.seisukorra hindamisel.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jupimat aega on müügil üks piltide järgi hinnates päris ok seisus W 126 http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kas on keegi ehk kaemas käinud ja oskab veidi selle massina kohta tõde öelda?
Plaan oma 124 126 vastu vahetada.
Kuldar käis seda autot vaatama minuteada. Ilus sile auto,lisasi ka nagu on peale el. istmete, kuid üks täisporno (kahjuks pöördumatu) on tehtud - klaasist katuseluuk......
Sedalaadi loom nagu klaasluuk,tekitas minus ka imestust.Tehas vist sedalaadi asjanduste paigaldamisega ei tegele?
wanaboyz Kirjutas:Sedalaadi loom nagu klaasluuk,tekitas minus ka imestust.Tehas vist sedalaadi asjanduste paigaldamisega ei tegele?

Kohe kindlasti mitte. Mingi koperatiivi luugi mulje jääb, vabandage minu pessimismi. Eeldatavalt korralikult paigaldatud ja vett peab.

P.S. Mis kuradi häda seda sinna üldse oli toppida, autol ju konditsioneer peal.
Njah...ei oska öelda.Igal inimesel oma mõttelaad.Ju siis ühel omanikest oli taris see temp ära teha.Kahju muidugi.Peaasi,et autu ise oleks ok.
Kuldariga rääkisin kiirelt paar sõna, pidi ise ka kommenteerima kui arvutisse satub.

Üldiselt tehniliselt ok auto tundus, kuid pisi - mugavusvidinad puudu mis reeglina SEL keredel ja selle aastaga on: taga kohtvalgustid, tagakardin, päikesesirmides valgustusega peeglid ja nipet-näpet.

Kui need pisiasjad pead ei vaeva, võta ära, kena kuus tundub iseenestest.
Ok,jään äraootavale seisukohale.Minu jaoks on oluline,et massinal kont või kliima peal( ei ole just suur palavasõber),automkast,autokruiiser ja käetugi keskel Smile Muust pudipadist väga lugu ei pea.Pluss siis asine katel aiste vahel,plekk ja värv ok ning olemasolevad sõlmed-liikuvosad töökorras.
Aga mine kae üle ja kui meeldib lase imrel vms üle kontrollida.
Kaalusin isegi seda tõsiselt, aga kuna otsisin võimalikult originaalilähedast isendit siis katuseluuk sai saatuslikuks.

Aga kui see ei häiri siis mine ja vaata - hind pole ju sugugi paha!
Eespool nimetatud autot sai möödunud nädala vaatamas käidud ning pikem sõit ka ära proovitud.
Mis siin salata sõita oli mugav, kuulda oli vaid väiksem "klobin" juhi jalgade ees aeglasemal sõidul. Korra linna vahel "puterdas"Smile
Sakus vaatas Taavi masina tehnilist poolt ja arvas, et "aus masin", midagi pole müügi jaoks ära tehtud. Kolina põhjuse arvas ära teadvat, täpsemalt annab ehk ta ise teada. Puterdamine linna vahel ehk sellest, et 8 silindriga see masin küll Taavi arvates ei töödanud.
Natuke hooldust ning masin täitsa sõidetav.
Tempomaat töötab, kliimast ei oska öelda.
Ja see katuseluuk...., selle pärast peamiselt isegi sellest loobusin..
Ja see saksa jutt vastab ka tõele, kuna antud auto oli ebays täitsa müügil enne eestisse tulekut...Irw@ siinne teooria katuseluugi kohta, et pidi vett pidama... Saksamaal on selline ülevaatus ja nõuded TÜV'i poolt, et päris nii, ei saa, et Vasja pani koperatiivi garaažis koperatiivi poolt toodetud luugi külge sellele autole...
Minu jaoks on tõsine irw aerosooltuuninguga sumpsi värvimine....
Rolz Kirjutas:Ja see saksa jutt vastab ka tõele, kuna antud auto oli ebays täitsa müügil enne eestisse tulekut...Irw@ siinne teooria katuseluugi kohta, et pidi vett pidama... Saksamaal on selline ülevaatus ja nõuded TÜV'i poolt, et päris nii, ei saa, et Vasja pani koperatiivi garaažis koperatiivi poolt toodetud luugi külge sellele autole...
Minu jaoks on tõsine irw aerosooltuuninguga sumpsi värvimine....

Pidasin silmas, et ehk siin on luuk pandud. Samas eriti küll ei usu, et Saksas ülevaatusel keegi katuseluuki kontrollib, see ju ei mõjuta auto tehnilist olukorda ehk töötamine või mittetöötamine ei mõjuta liiklusohtlikust.
[quote=Karl]
Kuldariga rääkisin kiirelt paar sõna, pidi ise ka kommenteerima kui arvutisse satub.

Üldiselt tehniliselt ok auto tundus, kuid pisi - mugavusvidinad puudu mis reeglina SEL keredel ja selle aastaga on: taga kohtvalgustid, tagakardin, päikesesirmides valgustusega peeglid ja nipet-näpet.

... et jah ,käisin proovimas autot . Lisan siia veel paar asja .
1) kast paugutab kolmandat käiku sisse kiirendamisel ... ja päris korraliku põntsaka paneb . Tavasõidus käitus normaalselt .
2) Kui kedagi hirmutab spidonäit ..siis see algab 4 -jaga ...

Muidu oli suht normaalses olukorras (sõitsin poolpimedas) , esisillas mingi stabikakolks on vast ... sees aegajalt . Kroomkoopaääred peaks peitma ka mingil määral roostet ... aga jah pime oli juba .. ei oska ulatust määrata .
Müüjal oli kaasa anda ka mingi list remonttöödest mida selle autoga tehtud oli ... Saksakeelne . Noh see selleks ..ma sellele liialt rõhku ei paneks .
Sai seda kaemas käidid jah. Või õigemini, toodi mulle kaemiseks kohale:evil:

Stabilisaatorivarda puksidest rääkis ka omanik. Mina ise kahtlustan lisaks rooolivarrast, kuna miski kolksus jalgade all rooli keeramisel. Seisva mootoriga seda kolksu polnud.

See luukUZI Ma ei saa aru, miks nii... Aga luuk ise toimis!

Samuti ei paista VIN alusel elektriaknad...

Auto müüja mulle meeldis - ei kiitnud, kuid küsimustele vastas. Auto läbisõit 400+ kkm võib isegi paika pidada. Aga võib-olla ei pea kah.

Roostet oli tiivaservades (just nende kroomide all) ja pakiruumiluugi serval. Samas - mitte midagi hirmsat. Vähemalt minu arvates. Põrand oli kuiv ja samuti oli viisakas mootoriruum.

Mis häiris kõrva, oli mootori lonkamine ja kerge tiks paremal pool. Rolz mainis, et just parema poole nukad annavad esimesena probleemidest teada. Siiski, enne kaane mahavõtmist ei tea põhjust.

Kuna süüteküünlad ja juhtmed on väga kaua vahetamata võib lonkamine ka sellest tulla. Igatahes ei kerinud mootor pöördeid mitte vihase surina, vaid kerge protestiva vibreerimisega.

Väike tähelepanek ka kliima kohta. Autol on Tempmatic, mis peaks kuivatusreziimis kompressori sisse lülitama. Minul ta seda tegema ei soostunud. Aga samas oli jahe kah...

Minu arvates aus ja blingimata auto. Vähe käestlastud, kuid mitte midagi eriti koledat.
ostke siis keegi auto juba ära, muidu hakkab juba omanikust kahju, et mees laseb kõikidel sõita ja sellega see asi piirdubki...ja tegu pole ju 2.0 diisliga
Au ja kiitus,kes võtsid vaevuks vastama.Järgmisel nädalal õnnestub ehk niipalju aega võtta,et päälinna vurada ning massin üle vaadata.Ja hea,kui autost mingisugunegi inf olemas.Sest inimesed erinevad ning ausaid nende hulgas pole just väga palju.Seda enam,kui keegi midagi müüb Smile