Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 universaal tagaamordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selline, et universaal w124 taguots hüppab.
Samuti tundub, et taguots on liiga kõrgel.
Kas on võimalik kusagilt amortide õlirõhku reguleerida?
Mulle tundub, et viga pole mitte amordis vaid õlirõhus, sest kui lasen liitmikust õli välja, siis esialgu on taguots u. 5 cm madalamal ja esimene kilomeeter tundub amort toimivat.
http://nils.ostumaa.ee/p6hi.jpg
Sul vist rõhureservuaarid ei toimi.
Kuskohas need rõhureservuaarid asuma peaksid?
nils Kirjutas:Kuskohas need rõhureservuaarid asuma peaksid?

Asuvad tagumise seljatoe taga, katte plaadi all. Sai kunagi just sama  probleemiga need ära lastud vahetada.
Mingit reguleerimise hooba minu masinal kusagil ei paista. Tõmban järgmine kord katteplaadi lahti ja vaatan, mis paistab...
Kas Sa otsingut kasutasid? Minu mäletamist mööda olen seda juttu mingil ajal juba kirjutanud...

Nivoo kõrgust reguleeriv vidin elutseb kütusepaagist eespool ja poolteljest tagapool paremal poolel põhja all. Reguleerimise hoob läheb stabilisaatorivarda külge. Selle pikkuse muutmisega "reguleeritakse" ka autoi tagaosa kõrgust. Kuigi seda teha ei tohiks, kuna vedrud peavad kandma auto ja õli lisanduva koorma...

Kui auto "põrkab" ehk ei vedruta, siis on suurima tõenäosusega läbi just paunad ehk rõhuakud. Need pesitsevad tagaistme taga oleva plaadi all. Tõsi, torud tuleb lahti lasta põhja alt. Varu siis kannatust ja kaltsu, kuna torudes elutseb õli... Ja see armastab varrukast sisse ronida:flaming:

Enne süsteemi kallale minekut on kaval rõhk maha lasta. Kõige lihtsam on seda teha mittetöötava mootoriga regulaatorihooga liigutades. Et mitte asjatult kangutada, tuleb see stabilisaatorivarda küljest lahti võtta.

Rõhuakud on soovitav vahetada korraga - niikuinii surevad need üsna korraga.

Õliks käib siis MB ZH-M. Võib ka ATF kasutada, kuid 2 l ettenähtud vedelikku ei tohiks ka ülearu kallis olla...
Hürdaulikaõli on sinna parem, kui punane ATF.
ZH-M on muidgi parem, aga ma ennetavalt pakkusin ka alternatiivi välja. Niikuinii keegi varsti leiab, et kõlbab ju ATF ka...

Peaasi, et oleks ikka hüdrovedelik ja mitte mootoriõli...
Tänud info eest.

Õnneks piisas regulaatori reguleerimisest. Nüüd on põhi normaalsel kõrgusel ja masin enam ei hüppa iga muhu peale.
Täitsa inimese tunne hakkab tagasi tulemaSmile