Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: külm mootor - tõmme kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
MB 300TE, 1992, aut. 132kW

Külmalt-soojalt käivitub OK
Tühikäik - pöörded ei kõigu, kuid mootor siiski vibreerib natukene

Mure selline, et kui mootor on külm, siis rahulikult gaasi vajutades ei taha edasi liikuda - poob(mõtleb kaua ja siis hakkab vaikselt hoogu juurde võtma. Samuti külmalt vahetab kast natuke liiga järsult käike - teeb tõmmeka.
Imelik veel selline asi, et kui kiirendan(kiirendab halvasti) siis gaasipedaalilt jalga eemaldades kõigepealt teeb tõmmeka nagu tahaks edasi liikuda ja siis alles aeglustab.

Kui mootro on juba soe ca 80kraadi,siis probleem puudub.

Vahetatud: uued benapumbad(Bosch), pihustid(Bosch), kõik filtrid õlid, katalüsaator.
Lamda andur ja heitgaasid korras.
Vaakumileke?
Kontrolliti spray´ga - vaakumilekkeid pole

Kui muidu külma mootoriga tõmmet pole, siis gaas põhja "KickDown"´iga on kiirendus probleemivaba.

???
w115 Kirjutas:Kontrolliti spray´ga - vaakumilekkeid pole

Kui muidu külma mootoriga tõmmet pole, siis gaas põhja "KickDown"´iga on kiirendus probleemivaba.

???

proovi veel mõne kompententse diagnostiku juures käia...soovitan
Mõõdetud kütuserõhk süsteemis.

Kui mootor seisab, siis kütuse rõhu akumulaator hoiab 2.8 BAR.
Mootori töötades rõhk alati 5.5 BAR
Vahet pole, kas mootor soe-külm, järsk gaasivajutus... ikka 5.5BAR.

Kui palju on korrektne rõhk?
Vaakumiga peaks ju ka rõhk reguleeritud olema?
Kas rõhk liiga suur ja segu rikas?
w115 Kirjutas:Mõõdetud kütuserõhk süsteemis.

Kui mootor seisab, siis kütuse rõhu akumulaator hoiab 2.8 BAR.
Mootori töötades rõhk alati 5.5 BAR
Vahet pole, kas mootor soe-külm, järsk gaasivajutus... ikka 5.5BAR.

Kui palju on korrektne rõhk?
Vaakumiga peaks ju ka rõhk reguleeritud olema?
Kas rõhk liiga suur ja segu rikas?

need rõhud on sul ok
mootor ehk hõre...mis kütust kasutad...
kehv kütus võib pihustid kiirelt uuesti rikkuda ja klapipesad võivad tahmuda, millest surveaste silindrites jääb nõrgaks
Mõõdetud sai Throttle Body Sensor takistust.

Kas sellel mudelil peab toimima se potekana või lihtsalt on-off ehk idle-full throttle.

Pin 1,2,3.
kui mõõtsin andurit, siis
pin1-pin2 vahel on lühis tühikäigul - gaasi andes ühendus kaob.
pin2-pin3 vahel on lühis täisgaasil - muudel juhtudel puudub ühendus.
Pin1-pin3 vahel puudub igasugune ühendus.

Kui mõõtsin andurini tulevat kaablit -> süüde sees, pistik anduri küljest ära, siis:
pin1-pin2 vahel on 13,x Volti
pin2-pin3 vahel on 13,x Volti
Pin1-pin3 vahel 0 volti.

Kas nii peabki olema?
Neti järgi leidsin, et ajust peaks tulema 5volti. Ning TPS peaks toimima potekana, et ajule öelda, mis asendis on gaasipedaal.

Teine probleem see, et õhukulu mõõtja takistus ei ole pidev, vaid hüppab gaasi algfaasis.

Kas saab neid mõlemat potekat ka puhastada???:confusedangry: