Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300ce taguosa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Kas keegi oskab öelda palju läheb selle parandamine maksma?
Pilt Vigastustest
Selle autoga on ühel pool.
Pidu läbi
Põhi lahti lõigata, tala sirgeks pingis venitada, uus tiib.
Kui suurem huvi saan sind vbolla kokku viia kutiga kes selliseid töid teeb. Osakb ehk hinnangu anda.
Idee poolest oleks võimalik Sul leida kuskilt mõnelt teiselt autolt tagumine ots ja katkise asemele teine monteerida.
Hetkel üks Mercedes-Benz seisab remondis, samamoodi tagumise otsa vahetusega..
124 kupee seisab 2 suure tala peal. üks nendest on nüüd kõver. Mis tähendab, et terve auto on kõver. Ja see tiib on ka suht ühes tükis. Keeruline värk. 124 kupeed on juba nii odavad, et ei tasu ära pulli. Või kui, siis pärast remonti on see juba järgmise omaniku õnnetus.
Ahaa et see on ikka palju hullem kui arvasin.
Andres Kirjutas:Selle autoga on ühel pool.
Pidu läbi

Jube kindel ja julge hinnang, oled vahepeal plekksepaks õppinud?
Ma ei ole, kuid olen palju hullema laksuga Mersusi näinud mis on filigraanselt korda tehtud ja summad ei olegi nii astronoomilised olnud.

Karl@ autopleku sugulane.

Teema algatajale: lõhnab tagant sissesõidu järgi, kas kindlustus ei remondi?
Tegelt küsisin sellepärast et see on müüa soodsalt ja tundus huvitav pakkumine.
Mx125 Kirjutas:Tegelt küsisin sellepärast et see on müüa soodsalt ja tundus huvitav pakkumine.

Räägi siis ligemalt mis aasta pill on, mis mootor, lisad jne. Hind ka pole paha kui see riigisaladus pole, siis oskab paremini hinnata tasuvust ehk.

Edit: leitud juba

http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html
täpselt see sama
Aga kui isegi on üks neist taladest kõver, kui palju see parandus ligikaudselt maksma läheks?
Kui palju see küljetiib ja stange kokku maksavad?
Andres Kirjutas:124 kupee seisab 2 suure tala peal. üks nendest on nüüd kõver. Mis tähendab, et terve auto on kõver. Ja see tiib on ka suht ühes tükis. Keeruline värk. 124 kupeed on juba nii odavad, et ei tasu ära pulli. Või kui, siis pärast remonti on see juba järgmise omaniku õnnetus.

Ma võin sulle lohutuseks öelda, et kõik tänapäevased kandev kerega, st tavalised sõiduautod (mitte raamiga maasturid) seisavad kahe tala peal, kui täpne olla, siis eest ja tagant poolraamid, keskelt küljekarbid, katus ja hunnik muud mudru on see mis autot koos hoiab. Ja nende talade, ehk poolraamide kõverus ei tähenda veel terve auto kõverust. Ja kui ka on terve auto kõver, siis igasugu banaanae venitatakse sirgeks, ning seda isegi ilma spets elektroonikata. Rolz võib ilmselt pajatada kodanikust, kes kraanaga vms rekka kärusid ideaalselt sirgeks sikutas. Aga see on juba eraldi teema.
Niipalju kui mina näen on see auto kõver kuni juhiukseni... Ja kui mu silm õigesti seletab on sellel autol ka katuseluuk. Kui see käib on veel lootust, kuid kui ei siis on ka katuse sees jooksvad toed kuni esiaknani vinklis..
See kupee tagatiib on suht hell koht. Ise pole neid lappinud aga väga heale sõbrale on küll tagant sisse sõidetud.
kere ja tala ei tundu kõver olema, mine küsi mõne pleku käest, ma arvan, et selle auto saad veel liikuma.