Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: pärast kick-downi kasutamist sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Mure järgnev: w126 420 SEC 1991. Auto kipub sõites vahest välja surema ja eriti siis, kui kasutada kick-downi. Lükkad Kick-downi sisse, sõidad natuke täisgaasil (näiteks tänavale välja keerates kiirendades) ja kui gaasipedaal lahti lasta (auto hakkab vabakäiguga veerema), langevad pöörded ~700 peale ja siis sureb lihtsalt välja/veereb edasi.

Mõnikord teeb sarnast nalja ka lihtsalt sõites: pöörded hakkavad minema alla ja jõud kaob ära. Kui samal hetkel rohkem gaasi vajutada, siis välja ei sure, aga kui tuleb jalg gaasilt ära võtta (et pidurdada näiteks), sureb välja.

Ise kahtlustaksin bensupumpa(sid), kuid kuna need maksavad mingi raha, siis tahaks selles rohkem kindlust saada, enne kui vahetamiseks läheb. Liiatigi, kui pumbad väga ei kõva häält ei tee (sirisevad suht vaikselt).

Relee sai üle vaadatud, kõik külmjooted tundusid korralikud (diagnostik vaatas).

Kõikvõimalik info on väga teretulnud, päris masendav on oma lemmikuga tee ääres seista ja lihtsalt oodata, kuni ta otsustab jälle käima minna (kusjuures kui välja sureb, siis varem või hiljem läheb ise jälle käima).

ühesõnaga, Appi!
Mul peale diagnosti ja pritsungi pea vahetust teeb aegajalt analoogset pulli. Bensiiniga sõites pöörded õnneks nii madalale ei lange, aga just gaasiga sõites (just tallinnast tangitud gaasiga). Kuigi bensiiniga laseb ka aegajalt pöörded liiga madalale (ca 500).

Samamoodi peale kickdowni või siis maanteel peale pikemat sõitu (ca 100+ km h), kus pöörded on sinna 3000 kanti või üle. Ristmikul pidurdades on mõned korrad välja surnud. Kui jõuab reageerida ja N'i peale lükata, siis starterist hoo pealt läheb veel käima. Seisu pealt N asendis enam ei võta starterit järgi ja tuleb parkingu peale minna. Aga ebamugav siiski. Rahulikult linnavahel kulgedes probleemi aga ei ole.

Kui keegi teab põjust, siis oleks endalgi hea veale jälile saada.
:O pritsungi pea vahetus... see kõlab nagu 5 kohaline number kulutusi Sad Kas keegi kommenteeriks veel?
Blue Chip Kirjutas::O pritsungi pea vahetus... see kõlab nagu 5 kohaline number kulutusi Sad Kas keegi kommenteeriks veel?

No mul pole nii uhke pill kui sul, kõigest CE, seega ka pritsungi pea vahetus ikka neljakohaline number ja sinna allapoole. Aga asjalikke arvamusi ja nõuandeid kuulaks küll hea meelega targematelt meestelt
Kireldan eilseid värvikaid elamusi.

Tallinna kandis oli vihmane ilm, mis minu eelkirjeldatud probleemi juures on olnud soodustavaks teguriks (ehk siis ka enne on jamad tavaliselt vihmase ilmaga juhtunud; samas võib olla ka ainult kokkusattumus).

Esiteks tundus sõitma hakates, et jõudu autol natuke vähe. Sai siis ~2 kilti ummikus veeretud, kui hakkas välja surema.

NB! Kuna enne sai kahtlustatud ASRi, siis oli selle aju lahti ühendatud (ehk siis ASR ja ABS off).

Sai umbes 5-6 korda edasi jõnksutatud, kuni iga gaasi puudutusega hakkas kohe välja surema. Kuna sellise masinaga oli võimatu tipptunni ajal liigelda, jätsin auto ~2 tunniks seisma ja proovisin hiljem uuesti käivitada läks käima, palju gaasi ei andnud. Korraks vajutasin proovi mõttes rohkem (2-3 tuh pöördeni) ja jälle suri välja.

Siis hakkasin elektroonikat tagant ära võtma (kuna ikkagi trikitas, siis sai selgeks, et ASR ei ole).

Esiteks võtsin lahti õhulugeja pistiku (ehk siis see, mis õhukoguja all asub kõrvalistuja pool). Proovisin edasi sõita (lõin korraks pöörded jälle üles~4-5 tuhande peale) ja suri jälle välja. Siis ühendasin lahti ka juhipoolse pistiku (peaks vist kuidagimoodi kütusesegu juhtima?) ja masin jäi käima.
Jõudsin garaazi ja proovisin mitu korda pöörded punasesse lasta ja vaadata, kas sureb välja (NB! mõlemad pistikud lahti). Välja ei surnud. Siis ühendasin õhulugeja pistiku tagasi ja proovisin uuesti täistuurideni lasta. Välja ei surnud.

Igaks juhuks kontrollisin üle kas kütusepumbad saavad korralikult voolu ~12 volti tuli mõlemasse pumpa sisse ja mõlemad pumbad katsudes tundusid töötavat.

Lõpuks ühendasin lahti ainult selle juhipoolse pistiku ja läksin sõitma. Proovisin paar korda ka Kick-downi alla lükata (mille peale ta tavaliselt hakkaks vihmase ilmaga välja surema) ja probleeme ei tekkinud.

Kas selle romaani peale oskab keegi äkki nõu anda, mida peaks testima/kontrollima.

Oleksin jätkuvalt väga tänulik.
Kas sa mõne pädeva diagnostiku poole ei taha pöörduda, lihtsam kui ise aretada ja ajusi vaevata, näiteks Jaanise poole?

P.S. Kui üks bensupump on tagant ära, siis saab täiesti sõita normaalselt, kiirendusel tõmbab küll hinge kinni ja liigub nagu 1,6 liitrine mootor.
Tuletan sulle meelde, et kui õhukoguse lugeja pistik (paremal pool) ja kütuse surveregulaator (vasakul pool) lahti ühendada, ongi KE-Jetronikust saanud täiesti "tavaline" pritsungiga mootor, nende eemaldamisel "võetakse" muud asjad kõik tagant ära. Soojast peast läheb käima ka nii trikitades, kuid külmast peast ei lähe, kütust jääb väheseks, kuna klapp suletud asendis ilma vooluahelatta. Ehk selle avastamine ei vii sind läheme MITTE KUI MILLEGILE, asi võib olla KUS IGANES.

Ja see pritsungipea vahetus on minu silmis võrdeline arsti diagnoosiga iga mure puhul, et teil on stress.....Ehk hea lihtne diagnoos, keegi ei hakka vastu ka vaidlema...

Kui tahad veel ise leituda, siis võta el. skeem ette ja hakka näpuga järge ajama, kui ei siis soovitaks ka Jaanist....
Süüde tasuks kriitilise pilguga üle vaadata, eriti jagajakaaned/rootorid ja juhtmed.
Rolz Kirjutas:Ja see pritsungipea vahetus on minu silmis võrdeline arsti diagnoosiga iga mure puhul, et teil on stress.....Ehk hea lihtne diagnoos, keegi ei hakka vastu ka vaidlema...

Kui nüüd tähelepanelikumalt lugeda, siis ütlesin, et mul hakkas analoogne probleem peale pritsungipea vahetust...

Aga jah, eile siis jälle sama jama. Tartusse sisse sõites esimese foori juures pidama jäädes vajusid pöörded 400 kanti ning suri välja. Eelnevalt maanteel olid need sinna 3500 kanti. Mul just probleem kõrge pöörde pealt langemisel tühikäigule, siis tühikäik ei suuda miskipärast oma normaalseid pöördeid hoida. Tasasel linnasõidul on kõik ok.
Kõikuvad tühikäigu pöörded - SÜÜDE, SÜÜDE ja veelkord SÜÜDE.
Vaheta ära küünlad, kõik juhtmed, jagajakaas, rootor....
mul mingil määral sarnane probleem oli ja lahenduseks oli sisselaske voolikute vahetamine, need olid pragulised ja kui kõvemini vajutada siis mootori liikumisest tingituna lasid õhku läbi ja sealt jamad hakkasid. Suht lihtne ja odav arvestades teisi võimalike asju.
pakun, et süütepool hakkab ära surema, kuna säde pole sinna jõudnud, kuhu peaks.