Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tagareduktor ja poolassid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

tegemist on siis 89a w124 300E ja autom.

Vahetasin taga reduktori välja undamise ja loksu tõttu.
Asemele sai tavaline reduktor ilma ASD-ta, ülekanne jäi samaks

Aga mulle tundus et poolassid jäid pingesse kui asi kokku sai.
Kas see on normaalne?
Ja kuigi asi töötab praegu, kas on karta mingeid suurenenud kulumisi või vigastusi tulemas.

Kas ilma ASD-ta diffril 1cm jagu pikemad poolassid?

Igasugune info on teretulnud.


Ettetänades -Marek-
On keegi selle ASD ümber tõstnud tavalisele reduktorile???
Asd-l on sateliitide taga sidur(friktsiooni kettad) mis õlisurvega kokku surutakse. Kas tavaliselt reduktoril see ka on? Kui ei siis pole ju võimalik ASD tööle saada.
Ma tõsttsin ainult need asd silindrid ümber. Kuna sateliidid olid kulunud ja nende pärast ma difri välja vahetasin polnud mul mõtet neid ümber tõsta.
Seega sõidan nüüd lihtsalt ilma asd-ta.
Ja üldiselt püsib paremini teel, kuna ei pidamine ei kao ära asd rakendumise tõttu.