Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB Vito 112CDI surve paisupaagis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai hiljuti ostetud Saksamaalt MB Vito 112 CDI, automaat, 1999a.

Peale vana lõdviku vahetust tekkis jahutusvedeliku paaki surve. Kui õhtul auto seisma jätta ja hommikul külmast peast kork maha keerata hakkab tosooli üle ajama. Kui mootor tööle panna ja kork maha võtta, siis hakkab mullitama ja üle ääre ajama. Tosool muidu ära ei kao, õlivarras on ka ainult õline, mitte tosooline.

Kas on sellel mootoril mingi ventiil kust saab õhu välja lasta või on viga plokikaanes või -tihendis?

Teab ehk keegi mõnda normaalse hinnaga spetsialisti soovitada, kes asja üle vaataks ja töö ette võtaks vajadusel?

Terv.,
Andres
Ilmselt on õhk jahutussüsteemi jäänud. Otsi kõige kõrgem koht süsteemis(peakski olema paisupaagi korgi koht) ja proovi sealt töötava mootoriga õhk välja lasta, aga tee seda ettevaatlikult, mingi kaltsuga kata kinni vms.
Kas muidu sooja puhub salongi?? Pane salongisoojendus max võimsuse peal puhuma ja tee paar ringi autoga.
Vahest aitab ka lõdvikute pigistamine, et õhk välja saada.
Vaevalt, et plokikaas õhtal on. Kui just sai lõdvik vahetatud, siis ilmselt õhk vahel.
Ma ise loodan ka et ehk on mingi lihtsam viga, mitte plokikaan. Sooja tuleb küll. Mis see tähendab?
Kas k6ik l6dvikud said 6igetesse kohtadesse v6i vahetasid ainult 1 l6dviku 1:1 2ra? Mul endal yks kord oli sama lugu, uue mootoriga, vahetuses olid ylesurve ja peenem voolik, mis l2ks termostaadi peale.
Kui sooja puhub, siis ikkagi v6ib olla 6hk vahel.