Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S124 tagaluugi sulgemissüsteem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hetkel käsil oma universaalil tagaluugi sulgemissüsteemi remont. Mootor vajab välja vahetamist ja reduktoril oli võll kinni oksüdeerunud. Võll on nüüdsex jälle puhas ja reduktor toimib, mootori vaatab lähiajal Tallinnast. Aga tundub, et ka süsteemi elektroonika lonkab veits.

Esitex, mõõtmistulemuste järgi jõuab tagaluugi küljes olevasse pistikusse 11+ V, edasi jõuab vool mikroskeemini ning mikroskeemist tagaluugi lukustuskeele asendianduri/lüliti pistikuni (u 9V) aga paistab, et sealt pistikust andurini/lülitini vool ei jõua vist või kuidas seda kontrollima peax kuna proovisin multimeetriga omavahel kõiki anduri/lüliti küljes olevaid juhtmeid ja tulemusex 0. Lisax, kui mikroskeemil olev relee kokku lülitada jõuab mootorisse viivatesse juhtmetesse ainult 0,02V (eeldan, et mootor töötab ikka 9 kuni 12V-ga ja 0,02V on liiga väike hulk).

Ehk oskab keegi välja pakkuda, kust leiax vastava elektriskeemi või seletax veidi, kuidas täpsemalt asi toimima peax.

Kas lukukeele asendiandur/lüliti lülitab sisse relee? Sel juhul peax relee käsitsi lülitusel mootorile vool peale tulema ex? Kuna ei tule, kas siis on mikroskeem veidi vigane?
Relee käsitsi lülitusel midagi ei juhtu - mõõda kas relee kontaktil on pinge olemas(+ või - (relee lülib emb-kumba polaarsust).Siis kindel et kontaktid korras.
Kui kontaktid korras, siis aja mööda juhtmeid - radu plaadil taga, et kuhu + polaarsus jookseb.

Kui ise ei leia midagi ja kedagi, kes elektroonikast taipab siis võin enda oma lahti ka kiskuda.
Täna käisin elektrooniku juures ja peale mõningast testimist jõudsime selleni, et kogu süsteem korras nagu ka teine süsteem, mis romulast ostetud sai. Tegu oli hoopis MB universaalide tüüpveaga, et luugist katusesse jooksvatest juhtmetest 5 olid poolex murdunud ja üx kohe-kohe murdumas ja praktiliselt ei andnud üldse ühendust (näitex kojamees töötas vaid siis kui luuk kinni oli). Täna olen siis selle kummikattega mässand (seda seal juhtmete peal edasi tagasi liigutada on üsna jama) ja homme kui poest katterüüsid ära toon tinutan juhtmed kinni ja peax asi toimima.

Sellega seoses olex pakkuda peaaegu korras tagaluugi sulgemissüsteem. Millegi pärast ei toimi sellel lõpplüliti või on mingi muu jama, et ketras mootorit pidevalt kui täna katsetasin. Kuna endal oli teine korralik exemplar olemas ei süübind sellesse, kuid kui homme juhtmed tinutatud saan võin vaadata, milles probleem.

Süsteemi hinnax olex 1000.- mis peax üsna normaalne hind olema, kuna juba selle elektrimootori eest küsitaxe pea sama raha.
Soovitan soojalt, pane uued kaablid.Joodetud koha kõrvalt hakkab kohe painutama ja ega see katki minek siis enam ka väga kaugel pole.
See juhtmestik kõik katuse sees ju, kas seda keeruline kätte saada ja tagasi panna pole? Ja kuhu see ette välja jookseb?
Ma 124 ehitust tõesti ei tea, 123 taga laes klemmliist kus saavad luugi juhtmed alguse.
Pane siis see osa juhtmest uus, mis jääb painduma.Kui peaks jääma joodetud koht paindumise kohta, siis juhe murdub jootmise kõrvalt.
Ka 124 on vasakul pool katuses klemmliist. Kätte saab, kui võtad maha tagumise katuseplasti. See on paari kruviga kinni.
No ex vaatab millalgi seda asja. Praegu toimib igatahes süsteem väga hästi. Sa Võsa ei taha mult teist süsteemi ära osta? Sellel puudu üx splint ja kaks vedru muidu komplektne ning töötab ka ilma nende vidinateta. Pean ainult järgi vaatama, mix ta end välja lülitada ei taha vaid voolu peale lastes vahetpidamata töötab (kuulda on, et lõpplüliti plõxib, kuid välja ei lülita).
Ei taha. Mul korralik olemas, ainult külgepanijat ei leidu...Confusedilly:
Kui sa seda Rapla rinkapäevax külge pole saand, võta kaasa, ma panen sul kohapeal tasuta külge ära. Väike lisaraskus siis, mida rajal kaasa vedada.:evil:

NB! Eelnevat lubadust võid täiesti tõsiselt võtta, mul pole midagi selle vastu, et heas seltskonnas midagi kasulikku teha.
Tänan pakkumast, aga neid tõrkuva sulgejaga lifte kurseerib meil siin teisigi. Mul korralik luuk olemas, millel see sulgeja töötab. Millegipärast pole keegi seda veel külge kruvinudConfusedilly:Confusedilly:Confusedilly:

Tegelikult pole lihtsalt viitsinud. Varosautol on isegi klemmliist lahti kruvitud ja pesuri voolik lahti sikutatud. Oleks vaja ainult paar polti maha keerata ja luuk amputeerida... Aga millegipärast ei saa seda kohe mitte kuidagi tehtud.

Eks katrsun Su ähvardusele tuginedes siis kahe nädalaga midagi organiseerida... Kaua ma ikka roostes luugiga ringi sõidan.

Muide, see sulgeja on mul enalgi olemas. Lihtsalt keegi keenjus on seal toda juhtmestikku kõlariute mahutamiseks modifitseerinud ja midagi peeti keeranud. Pole seni viitsinud uurida ka.

Sry, vale teema...

Ühesõnaga, töötav sulgeja on likviidne kaup. Oota 15 aastat ja saad selle siis värske (siis ilmselt juba lendava ja ujuva C-klassi vastu vahetada)
:evil:
teema siis selles mul endal ka s124 aga seda sulgemis systeemist ma pole kyll aru saanud et mida see endast kujutab ja kuidas t66tab ja mida tegema peaks v6ibolla oskad valgustada
See peaks luugi ilma prõmmimata kinni tõmbama.

Töötab elektrimootoriga luugi lukust. Ehk tõmbab esimesse astmesse lastud luku lõpuni kinni. Ning näpud luugi vahele, kui need sinan unustada.

Asjalik lisa, kui töötab.