Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Külmalt ei käivitu hästi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Masin siis w124 200ce meh pritse 1992a.
Külmalt tahab ca 5 sekundit starterit, siis läheb äkki käima ja jääb tööle 500 pöördega kuni mootori soojenemiseni, siis lähevad pöörded sujuvalt 1000 kanti.

Bensupump lööb surve üles ja jääb vait, nii nagu peab, proovisin külmalt ka 10 korda pumpa järgi süütega enne kui starterit andsin, tulemus oli sama.
Filtrid õlid vahetatud, mootor suht vähe sõitnud, õlirohk 800 pöördega kuuma mootoriga 2,5.

Mida saaks veel kontrollida?
vb pihusteid?
Kui ta külmast peast pöördeid ülesse ei võta, siis ilmselt seotud tühikäigu mootoriga. Mul endal pikemat aega suht sama kala, aga ainult selle erinevusega, et pole vahet, kas mootor soe või külm. Mõnikord käivitub hästi, aga enamasti tuleb ka 2-5 sekundit kedrata seda

Käisin eelmine nädal ühe päris andeka diagnostiku juures. Esiteks pritsungi peas paiknev klapp ei sulgunud korralikult, mistõttu võib ka käivitus pikk olla ning teiseks on pritsungi pea ja sisselaske vaheline kummividin mõrasid täis ning saab ca 10x rohkem õhku peale kui tarvis. Seetõttu ei oska ka tühikäigu mootor õigeid pöördeid anda. See kummividin maksab Silberis umbes 400 eeku aga vahetus ei ole just kõige lihtsam tegevus. Loodetavasti saan järgmine nädal vahetatud selle ja siis näha, mis tulemus on.

Sellist asja naljalt kodus garaazis üles ei otsi kui just väga osav mees ei ole. Tasuks mõne asjaliku diagnostiku poole pöörduda.
soo Kirjutas:Kui ta külmast peast pöördeid ülesse ei võta, siis ilmselt seotud tühikäigu mootoriga. Mul endal pikemat aega suht sama kala, aga ainult selle erinevusega, et pole vahet, kas mootor soe või külm. Mõnikord käivitub hästi, aga enamasti tuleb ka 2-5 sekundit kedrata seda

Käisin eelmine nädal ühe päris andeka diagnostiku juures. Esiteks pritsungi peas paiknev klapp ei sulgunud korralikult, mistõttu võib ka käivitus pikk olla ning teiseks on pritsungi pea ja sisselaske vaheline kummividin mõrasid täis ning saab ca 10x rohkem õhku peale kui tarvis. Seetõttu ei oska ka tühikäigu mootor õigeid pöördeid anda. See kummividin maksab Silberis umbes 400 eeku aga vahetus ei ole just kõige lihtsam tegevus. Loodetavasti saan järgmine nädal vahetatud selle ja siis näha, mis tulemus on.

Sellist asja naljalt kodus garaazis üles ei otsi kui just väga osav mees ei ole. Tasuks mõne asjaliku diagnostiku poole pöörduda.
soovitan kõigele lisaks kasutada statoili kütet....ma panin enda tutikad pihustid jama kütusega tuksi...ke-jetronic mootor on ülitundlik ebakvaliteetse kütuse suhtes
Kust pihustid ostsid? Palju maksid? Mis mootoriga sinu Mercedes-Benz on?
Endal samuti pihustite vahetus ees W124 2,3 mootoril. Olen hindu uurinud ja hinna erinevused praeguseks 100 korda ,odavama ja kallima pakkumise vahel
mardikas82 Kirjutas:Kust pihustid ostsid? Palju maksid? Mis mootoriga sinu Mercedes-Benz on?
Endal samuti pihustite vahetus ees W124 2,3 mootoril. Olen hindu uurinud ja hinna erinevused praeguseks 100 korda ,odavama ja kallima pakkumise vahel

ostsin pihustid bochist. asub pärnu mnt. endise kalevi kommivabriku kõrval. mul r6 ja 3l. üks maksis vist 550eeki
Käisin DIA-s, tühikäigu klapi relee oli läbi kärsanud, tegid korda aga käivitub ikka halvasti selles mõttes, et hommikul peab kaua ketrama (3-5 sekundit) enne kui partsti käima läheb ja nüüd püsib tühikäik 1200 ja soojenedes 900 pööret ilusti.

On veel ideid kellelgi? Mida saaks ise kontrollida?

Ja veel: Kas selline kerge lõgin mootoris on mehaanilise pritse eripära?
Lõgiseb nagu diisel aga vaiksemalt, õlirõhud on 2,5 sooja mootoriga tühikäigul. Lõgin on eriti kluulda tühikäigust veidike kõrgemate pöörete juures (1300-2000 pööret).
jarko Kirjutas:Käisin DIA-s, tühikäigu klapi relee oli läbi kärsanud, tegid korda aga käivitub ikka halvasti selles mõttes, et hommikul peab kaua ketrama (3-5 sekundit) enne kui partsti käima läheb ja nüüd püsib tühikäik 1200 ja soojenedes 900 pööret ilusti.

On veel ideid kellelgi? Mida saaks ise kontrollida?

Ja veel: Kas selline kerge lõgin mootoris on mehaanilise pritse eripära?
Lõgiseb nagu diisel aga vaiksemalt, õlirõhud on 2,5 sooja mootoriga tühikäigul. Lõgin on eriti kluulda tühikäigust veidike kõrgemate pöörete juures (1300-2000 pööret).

ei sellist eripära küll ei ole....mul tegi kunagi mootori kett sellist häält
sauer Kirjutas:
jarko Kirjutas:Käisin DIA-s, tühikäigu klapi relee oli läbi kärsanud, tegid korda aga käivitub ikka halvasti selles mõttes, et hommikul peab kaua ketrama (3-5 sekundit) enne kui partsti käima läheb ja nüüd püsib tühikäik 1200 ja soojenedes 900 pööret ilusti.

On veel ideid kellelgi? Mida saaks ise kontrollida?

Ja veel: Kas selline kerge lõgin mootoris on mehaanilise pritse eripära?
Lõgiseb nagu diisel aga vaiksemalt, õlirõhud on 2,5 sooja mootoriga tühikäigul. Lõgin on eriti kluulda tühikäigust veidike kõrgemate pöörete juures (1300-2000 pööret).

ei sellist eripära küll ei ole....mul tegi kunagi mootori kett sellist häält


Võimalik, et kett veninud - rohkelt käivitatud, lühiotsad, linnaauto.
See lõgin on rohkem nagu diisli kõrgsurvepumba lagin, keti hääl see küll ei ole. Tuleb mootorisse just sooja mootoriga.
Õli panin ka muidugi mingi odava suvalise Sunoco 10w40 poolsündi, mis õli originaalis käib?
Oma käivitumissaagaga olen jõudnud sinnamaani, et vahetatud pritsungipea, mis oli leedupärast tuuningut ääreni täis (teibi-liimi-pastakavedru tüüpi). Lisaks läks vahetusse pritsungi kummist korpus, kus olid läbivad praod sees. Ka mingit releed parandati pisut ja sai niikaugele, et pöörded läksid paika külmkäivitusel.

Aga käivitumine ise ei jõudnud just eriti kaugele varasemast. Aga olen peaaegu juba lõpusirgel...

Soojast peast käivitub selletõttu pikalt, et ca 10 minutiga jooksevad pihustid silindrisse tühjaks - pihustite vahetus ootab ees.
Külmast peast käivituse probleem seisneb selles, et kütus jookseb mõne tunniga paaki tagasi ja süsteem ei hoia survet. Kahtluse all on kaks klappi, mis ilmselt ei suuda survet sees hoida. Üks peaks asuma pumba juures, teise asukohta ma täpselt ei teagi.

Aga ei anna veel alla! Käivitumine peab korda saama...
Minu käivitus ja pöörete kõikumise saaga on jõudnud sinnamaani et 17 sept läheb pihustite vahetusse ja diagnostikasse.Peale viimast diagnostikat käis tervelt kuu aega normaalselt aga laupäeval hakkas taas lambist välja surema .Vahetan veel pihustid ära ja kui siis ikka sama n..ss kestab edasi ,siis vahetan oma Mercedes-Benz oopeli vastu.Tongue Hakkab juba vaikselt ajudesse käima see pidev remondi ja diagnostika vahet jooksmine.
Käivitusega ikka jama.
Soojalt läheb poolest pöördest, peale 4 tunnist seismist samuti poolest pöördest, peale 8 tunni seismist tahab juba u 2-3 sekundit käiata enne kui läheb käima.
Auto seisis 11 päeva niisama, kui siis käivitasin pidi ikka ca 10-15 sekundit ketrama, enne kui käivitus.
Ise kahtlustan, et kütus valgub kuidagi süsteemist paaki tagasi.
Kas on kusagil mingeid klappe, mida saaks kontrollida? Või installida ise toiteahelasse tagasivoolu klapp.

Muidu on nigu Mosse, selle pidi ka peale pikemat seismist käsitsi bena karpasse üles pumpama, muidu ei käivitunud Smile
jarko Kirjutas:Käivitusega ikka jama.
Soojalt läheb poolest pöördest, peale 4 tunnist seismist samuti poolest pöördest, peale 8 tunni seismist tahab juba u 2-3 sekundit käiata enne kui läheb käima.
Auto seisis 11 päeva niisama, kui siis käivitasin pidi ikka ca 10-15 sekundit ketrama, enne kui käivitus.
Ise kahtlustan, et kütus valgub kuidagi süsteemist paaki tagasi.
Kas on kusagil mingeid klappe, mida saaks kontrollida? Või installida ise toiteahelasse tagasivoolu klapp.

Muidu on nigu Mosse, selle pidi ka peale pikemat seismist käsitsi bena karpasse üles pumpama, muidu ei käivitunud Smile

Ma varsti juba 124 käivitume spetsialist, kuna kõik probleemid, mis vähegi käivitumisega seotud, olen läbi elanudCool

See, et peale 8h pead ketrama, on puhtalt selle viga, et süsteem jookseb tühjaks. Tõenäoliselt valgub jah paaki tagasi. Teekonna peale peaks olema kokku 2 klappi, mis tagasivoodu peaks ära hoidma, üks asub pumba juures (või sees) ning teine kusagil süsteemi vahepeal (kahjuks selle asukohta ei tea veel). Endal plaan see viga ka sügisel eemaldada, enne veel taastun suvisest suurremondist (sildade kap. + pritsungi süsteemi vahetus).

Kui peaksid enne sellega ühele poole saama, siis kindlasti räägi ja joonista!
Kas need klapid asuvad mõlemad toiteahelas või on üks klapp ka tagasivooluahelas?
Niisiis probleem kadus ise peale 3 paagitäie bensiinilisandiga sõitmist.
Ilmselt oli mingi vaigu tükk kuskil tagasivoolu klapis ees.
Praegu läheb iga naks peale pikemat seismist käima.