Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Vito kulutused hooldusele.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna on väike plaan oma MB kogu suurendada Vito või V näol aastast 2000/01, südameks 112cdi.

Palju tuleks arvestada hoolduskulude peale kilomeetri kohta ilma rehvide kuluta. Kilomeetreid tuleks 30-40 tuhat aastas. Koormas oleks vahepeal max 500 kg enamus aega tühjalt Tallinnas asja ajada. Kas on suur erinevus kepika ja automaat kasti vahel, ise tahaks automaati, aga kardan, et rahakott ei kanna seda mugavust välja? Kas tuleks ka arvestada aastas mingi 10000 krooni exprompt remondi peale. Sõidustiil oleks selline normaalne(kiirendust ikka vist tuleb, kiiresti sõitu aga mitte)

Kõik teemad mis foorumis Vitode kohta on, on läbi loetud. Kui ma saan oma küsimust kuidagi täpsustada, siis palun juhtige sellele tähelepanu ja ma teen seda.

Kas keegi teab, kas kuskil on võimalik ka mingit tabelit näha, kus on ära toodud tehase nägemus autoga tehtavatest hooldustest km-te kohta.
Nohh... vana Vitoga (112CDI) nägin üsna palju vaeva tänu sellele, et ei teadnud, mida ostan ja eelmine omanik oli palju asju tegemata jätnud. Sõitsin autoga u sama palju, nagu sul plaanis. Ostes oli kellal 222000 ja müües 290000. Ajavahemik 2005 Jaanuar kuni 2007 aprill.

1. Veovõlli otsad, välimised (B-osad). Oleksid kestnud ilmsesl väga hästi, kui Hitehi ahvid oleks raatsinud pisut määret kah kummide sisse panna. Ei pannud, vahetasin 30K km pärast uuesti. Siis said ka sisemised vahetatud. Originaalide vastu. B osa vist 2100.- üks pool, orig. oli 4 tk kokku vist miski 6500.- + tööraha

2. Sharniirid, ülemised, alumised. kokku tööga läks vist miski 2700.-

3. Pihustialused seibid, hõõgküünlad ja kogu jama, mis sellega kaasneb.
Kui eelmine omanik ei ole suvatsenud pihustialuseid seibe vahetada iga 60000 km tagant (töö + osad max 2000.-), siis on jama kui palju. Mina sain igaljuhul kaane taastamisse viia ja kogu see jama maksis kokku (töö + taastamine + osad jne) 20500.-

4. Tagumised amordid. Odavad, lihtne vahetada.

Rohkem nagu muresid polnud tegelikult, kui välja arvata, et roostetas ka jubedalt see auto.

Kilomeetri hinna võid nüüd selle eelneva põhjal välja arvutada, aga üht pean ütlema - mina ei saanbud elada ilma selle autota väga kaua ja seepärast pean nüüd järgmist juba - lihtsalt nii hea on sõita temaga. Praeguseks on siis ka jälle 112CDI, seekord 2003 ja sõitnud 150000.

Kui küsimusi veel, küsi julgesti.
Suured tänud siitpool Kalevile väga hea info eest. Ilma Eesti hooldusinfota masinat siis vist ei tasuks vaadata, et selliseid üllatusi vältida. Kuna masina sõite hakkab teoorias firma kompenseerima, siis oleks vaja täpselt teada kui palju raha sisse läheb masinasse jooksvalt, et ei peaks firmale pärast peale maksma töö sõitude eest. Vito omanikke meil foorumis veel ju, äkki panete ka oma kogemused kirja.:cool2:
Kui ostma hakkad, siis võiksid enne käia kas Silberis diagnostis, või siis Keila Pakiautokeskuses. Sealne meister ütleb sulle kindlalt, mida vaja teha ja mis kestab veel. Samas, võimalik, et igale ei ütle ka, ma olen lihtsalt seal kliendiks olnud juba firma asutamisest alates ja seega hea tutvus kujunenud.

Kui midagi silmapiirile tuleb, võid mulle ka helistada, äkki juhtumisi isegi on aega sinuga koos seda vaatama tulla.

Edu otsingutel.
Auto valikuni on veel nati aega ja foorumis teemasid lugedes olen ennast asjadega enamvähem kurssi viinud. Ainus mis minu ja _Vito vahel seisab on see, et ma ei oska ennustada hoolduskulusid. Kalevi antud info oli muidugi väga super. Aga ikkagi oleks vaja konkreetset infot rohkem, et saada pilt ette ennustatavate kulutuste pealt. Seega kutsuks üles kõiki Vito/V mehi arvamust avaldama palju võtab Vito/V kroone hooldusele/km kohta (EEK/Km). Ootan vastukaja:help:
viimase aasta jooksul pole minu v220cdi midagi õieti läinud
jooksvad kulud (klotsid kettad õli jne ) ainuke asi mis oli - kero käis remondis

buss on autom kastiga ja küttekulu linnas on ca. 9 sajale (kliimaga koos)
Raiki Kirjutas:viimase aasta jooksul pole minu v220cdi midagi õieti läinud
jooksvad kulud (klotsid kettad õli jne ) ainuke asi mis oli - kero käis remondis

buss on autom kastiga ja küttekulu linnas on ca. 9 sajale (kliimaga koos)

Ja rahaliselt väljendub see umbes kuidas? Palju Sa eelmine aasta sõitsid? Ja palju umbestäpselt olid rahalised kulutused. Suurusjärgud tuhandetes sobivad täiesti.
2 viimase kuuga olen sõitnud 7000km

rahalisi kulutusi auto juures mina ei loe
auto peab korras olema Wink
Siis on lahe ju kui nii palju raha on, et ei vaata kas piduriklotside vahetus maksis 100 krooni või miljonUZI
hinnad saab teada esinduse hinnakirjast
www.silberauto.ee
ja sillaosa vaheta ainult seal koos paigaldusega kuna siis on aasta jupile garantiid ka
A kui need hinnad sealt teada saab, siis äkki sa vaatad sealt hinnakirjast, mis need osad maksid mis sul vahetati ja hooldati seal. Lisaks sellele tuleta meelde palju mingil ajavahemikul sõitsid ja saadki vastata juba ju. Kahjuks ei leidnud Silberi lehelt kuskilt kohta, kus oleks kirjas palju kero remont maksab, viitsid pane täpne link.
Milleks sellised üleolevad vastused, Raiki? Teame ju kõik, et Silber meid vajadusel aitab, kui aitab....
kust krt see üleolev on
lihtsalt naljakas on lugeda kuda inimene kes tahab osta bussi ei viici nii palju oma pead ja näpukesi liigutada et võtta ette ringkäik suvalisse autojupi poodi ja sealt küsida mis kui palju maksab...
Jaa, see ka vaatenurk küll, tõepoolest. Ma vist lihtsalt imelik viimasel ajal.
Ma siis nüüd lähen Silberisse kohe ja küsin palju Raiki sõitis see aasta ja mis tal remondi arved olid.
Wtf?Confusedilly:Confusedhocked:

Kui tahad odavaimat lahendust, siis Vito unusta ära. Ja üldse, MB korral on võimalikud üsna kallid probleemid. Kui eelmised omanikud on olnud jobud ja auto räimeks sõitnud.

Naljakas on seda kemplemist lugeda... Mis vahet seal on, kui palju maksis selle või teise tüki remont kellelgi konkreetselt. Kui ütleb, on hea. Kui ei pea vajalikuks/häbeneb/ei taha, siis ei ütle. Vaba maa ju. Niikuiniii on konkreetsel autol konkreetsed probleemid.

Kas teemaalgataja on lugenud läbi klubi liikmete all olevad teemad? Seal peaks olema 3 mehe mälestused vitotuse ajast. Üldiselt kiitvad, mõninga hambakrigistamisega just sellesinatse Silberi aadressil. Kas need on põhjendatud, ei tea. Aga kahtlaselt palju on seda hammastekrigistamist kuulda olnud... Siiski, isiklik kogemus puudub ja kogu info on NSR. Nii Silberi kui Vito kohta.

Üldiselt Vitot kiidetakse. Peamiseks murelapseks CDI-seibid ja veovõllid. Kellelgi oli teema tagaamortidega ja mingil ajal kurtis keegi automaatkasti toimimatust... Sama tendents põtrade foorumis - kirutakse küll, aga vahetama ei kiputa. Kui, siis uuema vastu.

Üldiselt, kui iga kroon on arvel, siis peaks vist mõtlema natuke odavama liikuri peale...
Ma siis mainin veelkord, nendele kes ei ole võtnud vaevaks kogu teemat läbi lugeda, et tööandja hakkab kulusid kompenseerima, kuid ükski firma ei kompenseeri kellelegi midagi umbes. Seega on vaja eelnevalt infot, millised võivad kulutused hooldusele olla. Lisades sinna kasko+liisingu+rehvikulu +tavakindlustuse saame kulutuste summa, mis auto ülalpidamiseks kulub. Siis me saame arvestada, palju peaks firma maksma sõidu kompensatsiooni km kohta ja palju ise peaks maksma. Selle tuletame kogu läbitud kilomeetritest kuus, millest lahutame tööga tehtud sõidud. Tulemuseks saame suhte töö- ja erasõitude vahel. Ühte nendest kompenseeritakse, teist mitte. Oleks natuke narr ju ise töö sõitude eest maksta firmale, mis ei ole enda oma, või kuidas:confusedangry:

Ja jah, nagu ma ka eelnevalt kirjutasin, olen lugenud kõiki Vito/V teemasid siin foorumis. Nendes teemades on juttu küll konkreetsete asjade remondist.

Üldiselt jääb mulle mõistmatuks, kas on siis nii raske vastata nagu Kalev seda tegi. Ühes postis on ka kirjutatud, et tuhandesed suurusjärgud kõlbavad täiesti. Näiteks 1000 EEK / 10000 Km. Ei ole ju raske natuke meenutada ja kirjutada vastus. Või on?
saa üks kord juba aru et kui sa võtad jupid salomest mis ei kõlba kuhugi siis on jupid imeodavad aga kui sa tahad kvaliteeti siis pead rohkem raha välja käima
ja pole minu tutvusringkonnas veel näinud inimest kes hakkab arvutama palju tal km kohta remondifondi on Smile

pane takso km hind jagada 3-ga ja korrutada 2-ga
Ja millega sa kavatsed tõestada seda firmale,et kulutused just 10000km kohta nii suured on???
Sõidad erasõitu,kast läheb...
Huvitav milline firma kompenseerib sulle kulusi. Tema ostab teenuse ja ise tead millega ja palju sinna raha alla paned.
Oh sa issand jumal, muud polekski öelda. Kuule, hr. teemaalgataja, vitole kulutused on samas suurusjärgus, mis teistelegi bussidele, mida siin arvutada. Sendi pealt sa nii ehk naa arvestada ei saa, sellist valemit ei ole olemas, tõenäosusteooria võib-olla abiks kuid sellega äriplaani siiski ei tee. Kummide kulumine muuseas on seotud oteseselt juhiga kui sillareguleerimene välja arvata. Edu Peugeot'i või Citroeni ostmisel!
Lehti: 1 2