Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CE34 AMG, malco
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere kõik see Mersupere.

Minu valdusesse on nüüd sattunud üks natuke õnnetu mersuke. Leidsin ka vana Kerdi teema üles ja tundub, et asi tõesti oli okei ( http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=374 )

[Pilt: 7034653.jpg][Pilt: 2986071.jpg]
Kerdi pildid, loodan, et Sa ei pahanda, lihtsalt auto ple enda käes suurt olnud, kuna ta seisis ja järgmine peatus oli remondikoda, kus ta siianii istub süda laiali.

Auto ost oli minujaoks üsna kiire seekord, kuna tegu oli tuttavaga siiski, ei hakanud väga süvenema ja ei näinud ka põhjust, miks seda tegema peaks. Igaljuhul ostu ajal siis olin tlnas, tlnast pidin hpsallu minema, sealt pärnu ja siis tartu tagasi(tartu inimene olen ise). Kui aga tlnas tiba juba sõitnud olin(tähendab sõitsin linna, kuna ost oli linnast väljas teatud põhjustel). Eniveis, niikui linna jõudsin, vtsin, et temp tõuseb kudagi imelikult kõrgele. Mõtlesin algul, äkki tal lähebki(ei ole kunagi varem mersut omanud), et see normaalne.
Aga kui osuti juba sinna 110ne juurde jõudis ja kapoti alt suitsu tulema hakkas(tlnas logish seal ehitati ja oli ummik kah), siis pani juba väga tõsiselt muresse ja parkisin kiiremas korras end Ülemiste parklasse, kus ka Kerdilt, kes mind väga asjalikult assisteeris, abi sain, aitäh sulle.

Eniveis.. asjast endast.
Koju jõudsin, jätsin auto seisma ja hakkasin vigu otsima. Erinevate remondimeeste juures käiduna langes pea suht madalale. Silberist öeldi, et asi läeb nii kalliks, et ma otsiks odavama koha :bash:
Kapoti tegi korra korda mul silberis, aga siis lakkas too ka jälle töötamas :biggergrin: (kapott ei taha lahti tulla)

Eniveis, nädal aega otsisin ja puurisin, mis saab, ja otsapidi Astromotosse ta viisin, kuna see firma mul omal ka klient on. Poisid võtsid samal päeval kohe ette, mujal oleks pidanud 2-3nädalat ootama, mul ple seda aega, mul on autot vaja krt võtaks.

Astromoto võttis auto põgusalt üle ja ma ei hakka siinkohal ütlemagi, mis nad asajst arvasid. Rääkisin jälle endise omanikuga ja ta arvas, et see bull**** on, mida mulle öeldi. Ise ka ei suutnud uskuda.
Igaljuhul, tellisin ära kõik tihendid, v.a. alumine sari. ja nüüd ka asjad käes. Samuti tellisin ära ette uued ventikad koos kojaga, mis peaksid jõudma minuni kuskil 25ndal sel kuul - viimane peakski olema põhjus, miks moto keema läks(ventikas oli üks nii kinni kiilunud lihtsalt).

Ühesõnaga, kui hästi läheb, siis pääsen aind kaane lihvimisega.

Praegu siis vahetusse ventikad, ülemine tihendisari(sääred, kamber, kaan, kolled jne), gen. rihm ja valmis on ka ennast pannud juba ka moto õlifilter, ja kastifilter.

Siit ka küsimus: mis õli kasutada? Niipalju kui välja suutsin puurida, on mesale ATF II sobilik sisse kallata. Ning motosse 5W40 või 10W40.
Kuna mul eelmistest autodest kodus veel 5W40 järel vähe, siis panen vist täissündi, jääb, mida peale kallata.
Olen ma õigel teel?

P.S.
Õudsalt tahaks mersuomanike arvamusi selle remondi kohta.
Faktid:
mootor on kuuma saanud, kaan VÕIB olla kõver, see selgub lähipäevil nüüd. Mootor peaks olema piisavalt tugev, et mingi 600 heppa originaalina vastu pidada, on võimalik, et seal on kapitaalsemat midagi segi löönud?

Tervitustega ja lugupidamisega,
hetkel mersuta mersuomanik malco
heh, pakuti mulle just 180 AMG reg numbrit...
ei tea kas võtta Tongue

888 AST on hea numbrikombinatsioon.. peab täitsa mõtlema
sai tiba ka autodiagnostika poistega suheldud ja ka need tegid suured silmad, et mis valemiga saavad kolvid loksuda sees, nagu mulle Astrost öeldi, et viga võib olla(ei ole veel kinnitust saanud). Arvasid nemadki, et asi peaks lahenema kaane tihendi ja solvendamise-lihvimisega. Eks varsti näeb.
Hei,
kas see isend 200kw amg motoga? Tavaliselt oma kogemusega läheb r6 kaan kõverkas. Muidugi peale kaane lihvimist, kui seda saab nii palju lihvida peaks ka selle ära survestama, et olla kindel mikropragude olemasolus.
Teisest küljest võta asja positiivselt, see mootor oleks niikui nii tahtnud pea remonti ning peale seda saad tunduvalt "püssima" auto.
Muidu iseasi kui sul õli keefiriks lõi ja sa sellega Tartu tripi tegid siis peaks ka saaled üle kontrollima.

Edu ehitamisel
õli kuskile jahutussüsteemi igaljuhul ei läinud, kõik oli puhas. Kui viskas, viskas tihendi aind läbi ja trip oli jah pikk, aga kogu selle sõidu vältel oli temo seal ~85 kraadi ligidal, maanteel 90 välja ei tulnud kudagi.

Aga mudu R6 200kW jah

ning kõik pütid kontrollitakse peale lihvi üle ka ja muidugi ka saaled ja muud asjad, mis lahtivõtmisega vaja tsekata. Igaljuhul pidi päris kõvasti tööd olema selle moto lahti kiskumisega.
Loodan, et läeb hästi.
njah.. sain just ettekujutuse, mis see asi mulle maksma läheb...
sinna mu suvepuhkuse reisuke siis läks. Peab vist makaronide peale ära minema Sad
Masendav. Lihtsalt masendav.
Eks see CE34 ongi paras projektiauto, mida saad isuga ehitada ning ainult pühapäeviti garaazist välja ajada. Välimus ja sisu on muidugi väga efektsed ning sõidurõõmu pakub üksjagu.

Kurb on muidugi see, et eelmised omanikud on autoga üsna hooletud olnud, et nii palju remontida saad. Tuttav teema... Kuidas sellisele varuosasid saada on? Romulatest neid ilmselt ei leia ja läbi foorumi ostunurga ka vist väga ei saa?
tääitsa peetis, käisin koahpeal vaatamas, asi on ikka VÄGA hapu!
Nina all võeti kaan maha ja värki. Kaane tihend, kaane poldid on uued küljes. Keegi juba seal kallal käinud. Klappide pesad on kergelt üle käidud, aga sedasi, et klappide pukside pead maha lastud :bash: No see vahet ple samas, aga ikkagi.
Eniveis, kahel silindril on jahutusvedelik sisse pääsenud.
Kett vajab vahetust, tallad on kõik ära näritud - vaja ka need vahetada(ise nägin neid asju kõiki)
Vahetusse ka geneka rullid, sinna juurde veel ka muud kaasa kuuluvad asjad, vaha vent(wisco)...
No täitsa pekkis... Ja ostsin ma sis "täiesti korras auto" Confusedad:

Asi läheb nii kalliks, et otsustasin auto ära tuua sealt. Pluss veel rääkisin mõndadega ja ei tuld absoluutselt poisitiivsed vastukaja sealt. Healjuhul saan asja tehtud a'la 30K'ga aga südamerahu ikka ei saa - päris paljud autod jooksevad kuu-kahega kokku, mis seal tehtud on.

Lasin poistel asjad pagassi visata ja pillid kotti. Näis, mis arve mulle selle eest keeratakse, et üldse midagi teha said Angry

Prsse... jalamees vähemalt kuu aega nüüd :confusedangry:
tegelikult on selle mootori kaas juba vist korra lihvitud. Vähemalt siuke mulje jäi. Ta oleks pidanud muidu kerdi käes õli jooksma ja kokteile segama nagu kõik sedamasti mootorid sellises vanuse juures teevad.

Muideks - ma ei mõista kuidas kurat ta sul üle kees... Enne mingit leket küll kuskil ei olnud. Spetsiaalselt nuhkisin ja uurisin kapoti all ringi.

Aga edu selle vanuri taastamisel! Kert on sillaosa ja kere ilusaks teinud. Loodan, et saad mootori ka järgi.
keema läkski arvatavasti seepärast, et see vent ei jahutanud, see kondi vent. Kuigi mulle öeldi, et see vaha vent ise peab tegelt asja ära jahutama, et kondi ventikad lähevad ainult siis käima, kui tegu on avariiolukorraga, kui mootor tõesti väga kuumaks läheb. Aga nuh, kuna see vaha sidur(wisco) ka läbi omadega oli, siis mai imesta, et see kai töötand. Mis siin enam imestada, et keema siis läheb...

võimalik, et ka radka kork ei lasnud survet maha.. ka variant
rootor oli ka päris.. "ilus" Big Grin
P.S. - tegemist on AINULT TÖÖRAHAGA!
Mehed, aeg on seal maal, et varsti peab jälle hakkama näppe ise õliseks tegema :tongue:
Kui asi juba laiali on, kas alumise otsa kap-remist ei mõtle? on silindri seinad kolvid-saaled üldse kobedad?
Ma pole küll ise täpsemalt kursis, aga eelmisel mersukiirendusel see auto küll ei liikunud nii nagu oleks pidanud ...et nagu mitte oluliselt paremini kui ce320?
ei läks minust ikka mööda kiirusel ca 95km/h. Parim 400m aeg oli vist minu parimast 0,4sec parem. kubatuuri natuke rohkem ka.

Aga iva oli selles, et segusiiber ei käinud sellel 100% lahti veel tol hetkel. Muidugi teisest küljest oli mul siis all katalüsaator, mis oli nii umbes, et 1/5 lasi ainult gaase läbi....
malco Kirjutas:keema läkski arvatavasti seepärast, et see vent ei jahutanud, see kondi vent. Kuigi mulle öeldi, et see vaha vent ise peab tegelt asja ära jahutama, et kondi ventikad lähevad ainult siis käima, kui tegu on avariiolukorraga, kui mootor tõesti väga kuumaks läheb. Aga nuh, kuna see vaha sidur(wisco) ka läbi omadega oli, siis mai imesta, et see kai töötand. Mis siin enam imestada, et keema siis läheb...

võimalik, et ka radka kork ei lasnud survet maha.. ka variant
rootor oli ka päris.. "ilus" Big Grin
Kui radika kork survet maha ei lase, on keemistemperatuur just kõrgem, aga võimalus mõni lõdvik lõhki lasta. Keema võib just siis minna, kui kork ei pea survet.

Ventikate osas Mercedes-Benz kohta ei tea, aga kõigil (minu poolt nähtud) uuematel kliimaga autodel käivad lisaventilaatorid vähegi soojema ilmaga. Ei tahaks hästi seda juttu kondiventilaatorite osas uskuda.

Kui pea oli juba maha käinud ja ketid-tallad vahetamata jäetud Sinu kirjeldatud seisus, ei tahaks selliste "spetsialistide" tööd kommenteerida.

Igatahes kaastunne ja paksu rahakotti.
Elektriventikas või mitu on kõige parem lahendus, et keema ei läheks. Siduriga ventikate eluiga on oluliselt lühem, päris katkise siduriga ventikas võib suurte pööretega otsast minema kah lennata, läbi kapoti kusjuures.
Minul oli varem 2x10 tollised elektriventikad, üks oli anduri ja releega, teine oli käsitsilülituse jaoks. Kevadel soojade ilmadega sõitsin ainult ühega, Ainult paaril korral läks ventikas käima. Kui radika kärg on puhas ja labad sirged ja süsteemis käib vedelik normaalselt ringi, siis ei ole eriti rohkemat jahutust vaja, tuulest piisab. Linnas ummikutes on teine teema, selleks ventikad ongi.
Unustasin mainida, et tahaks su autot veidi lähemalt uurida, kui võib? Nüüd auto Tartus, tahaks mõnda asja uurida lähemalt.
kae, siin mõni inimene isegi ellu ärkand Confusedhocked:

suht hilja juba, oli enne juba abi vaja. Hetkel kaan lihvimises, paari päeva jooksul peaks asi korda saama. Viiamsed jupid peaksid ka paari päeva jooksul kohal olema.
Kondi ventikad aind ei tule nüüd see nädal ära miskipärast Sad Läks järeltllimusse ja tuleb vast uuel nädalal kunagi.

visco sidur oli kutu omadega, kondi ventikad samuti surnud. Lihtsalt vanadus peale tulnud. visco oli juba ammu kutu, ehk sellepärast vana omanik need kondi radikad panigi varem tööle(läbi selle takisti)...


a nuh, see selleks. Oli plaan veel augusti alguses puhkusele minna, saaks tiba mööda eestit sõita, saaremaad äkki nautida Smile Nüüd jääb see aind heaks puhkuse mõtteks, sest peab auto korda saama :burn:

Vaet ple enam, kõik vastu perset nii kõvasti juba saadud, et lihtsalt väga ****** kõigest. Kuu keskel peaks auto liikuma saama. Ma loodan.

Nägemist.
siduriga vent viska nii kaugele kui jõuad
sinna tuleb panna el vent selle asemele
ja tagasivoolu peale opeli 80 kraadi andur
et nagu tagasivool 80 peale läheb nii hakkab tööle vent
sama moodi nagu mul oli supral tehtud
kui tahad täpsemalt kuulda siis võta ühendust
Kahju, et peale seesugust vaevanägemist pead ta ära müüma...
kust see müügiinfo tuleb ?
Lehti: 1 2