Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 vs E46 turbodiislid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kysimus suurele ringile: Mis argumendid r22givad MB kasuks sellises v6rdluses. Aastaks 2000-2004 autod, automaatkast, diisel ja tagavedu.
Asi selles, et vend tahab osta E46 330 td BMWd, pakkusin talle ka variante vaadata C220 v6i C270 CDI poole. Minu arust n2eb C klass parem v2lja ja kuna teemaks on diiselauto, siis ka peaks kytusekulu MB kasuks r22kima. BMW on yle performance poolega, kuid see pole antud hetkel oluline, kuna diisel pole eriline kakkumiseauto.
Teie arvamused, need v6iks olla ka p6hjendustega, sest meist k6ik v6taksid ilmselgelt vist Mercedes-Benz.
Sedaan Mercedes-Benz
Universaalkerega Mercedes-Benz
VS
Konkreetne sihikul olev bemar
Need mersud on lihtsalt n2ituseks k6rvale pandud, v6imsused on enamv2hem tasakaalus.
Saksast faceliftiga w203 c-klass. Ehk siis C320cdi 165kw ja 540nm. Ja siis vastavalt soovile universaal või sedaan. Sellele saab chipi kah..ca 200kw ja 650nm oli vist...arvestades C kaalu, siis peaks liikuma küll :tongue:
Kuigi jah uuetüübi 3.2 disla motodega C-d maksavad sinna 20k euri kanti.
Tjah, tegelt pole vaja yldse v6imsat masinat. Kytusekulu v6iks v2ike olla, just seep2rast ka diisel.
hents99 Kirjutas:Kysimus suurele ringile: Mis argumendid r22givad MB kasuks sellises v6rdluses. Aastaks 2000-2004 autod, automaatkast, diisel ja tagavedu.
Asi selles, et vend tahab osta E46 330 td BMWd, pakkusin talle ka variante vaadata C220 v6i C270 CDI poole. Minu arust n2eb C klass parem v2lja ja kuna teemaks on diiselauto, siis ka peaks kytusekulu MB kasuks r22kima. BMW on yle performance poolega, kuid see pole antud hetkel oluline, kuna diisel pole eriline kakkumiseauto.
Teie arvamused, need v6iks olla ka p6hjendustega, sest meist k6ik v6taksid ilmselgelt vist Mercedes-Benz.

tegelikult on kurb fakt see, et bemm on nii kütusekulu kui võimsuse poolest paremate näitajatega kui Mercedes-Benz.
meibi mulle tundub, aga 203 on seest suurem, või no kuidagi rohkem ruumi kui e46'l, mõõte pole võrrelnud. Mercedes-Benz jupid peaks ka odavamad olema kui bemmil. kas tõesti bemm võtab vähem linnas kui 9,8 ja maal vähem kui 5,6?

bemmi kohta räägib 1 asi, miks teha lihtsalt kui saab ka keeruliselt. :eureka:
Tõesti bmw on seest kitsam, seda öko asja poleks küll uskunud. Hetkel vend otsustas siiski bmw kasuks, eelkõige ka hea pakkumise pärast.
Aga noh, eks ma varsti olen targem ja õpin uuemaid mersusid tundma, siis ei tekiks selliseid võhiklikke küsimusi.
Aitäh, kes vaevusid vastama.
ütleks siis ka mõned sõnad sekka.oman ise w203 220cdi vaata masinat...http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5113
esma mulje on hia,sõidab kus ta pääseb salong üllatavalt vaikne,juhitavus hia,tõmme traktori kohta piisav,erit mis meeldis on kütte kulu!!!!võrdlus bemmiga arvan et bemm on teravama minekuga ise sõitnud pole kuid 3.0 teeb oma töö.Kindlasti on nad mõlemad hiad autud kui eks ta ole maitse asi .Sakaslased ju!
Oi ML Män,nüüd hakkad õigekirjamännide käest saama nii et laksub!:evil:
nali või?Big Grin 2.7 cdi liigub marudalt, küttekulu 6 keskmiselt, paak täis ja üle 1k sai sõittaTongue see bmw preformance suht ülepakutud.
w203 220 cdi universaal, autos 3 inimest + kola, kiirus maanteel 95-100 km/h, keskmine kiirus 82 km/h. marsruut tallinn-vastseliina, teekonna pikkus 275 km. Keskmine kulu kompu järgi 4,7l/100-le. Tagasiteel kulu sama, keskmine kiirus 81 km/h.
Näidake mulle pemmi palun, mis samaga vastaks. 105 kW liigutab täitsa asiselt kah teda kusjuures. Njah, bemm on igatahes janusem, seda võin öelda. väiksem ka.
Mul elukaaslasel on BMW E46, automaat, bensukas. Selle masinaga peab ikka SÕITMA. Rool on suht sportlik ehk siis täpne aga samas natuke raske. Pedaali tallates teeb häält ka w140ga võrreldes ikka palju rohkem. Mudu aga hea auto
2,7 CDI on küllalt jõuline ja samas öko. Hetkel näidukid näitavad ~9200 km ja keskmine kulu on 5,9l/100km ja keskmine kiirus 43 km/h.
E46 on seest küll jube väike. Isegi kutsikaga võrreldes tundub pemm kuidagi väiksem. Minekut on, päris küllaga. No mis seal salata, moment ju kiirendab. Õlipõletajatel on alati momenti rohkem olnud kui bensukatel, sama töömahu kohta.
Nüüd pool nädalat tagasi sõitsin w211 T`ga, millel oli vist 270CDI või siis 280CDI mootor, päris kõvasti tõmbas istmesse.