Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 süüteluku vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mercedes w124: süütevōti on luku sisse pooleks keeratud, enne seda ei olnud ka keerav. Kas tōesti tuleb ette vōtta suurem lõhkumine ja vahetada kogu luku süsteem nagu yt õpetab vōi on kellegil õnnestunud südamik nö välja puurida ja vahetada?
Kui üldse ei keera, siis ilmselt on valutum võtta rooli küljest maha ja panna toimiv asemele. Samas võiks proovida suure kruvikaga keerata I astmesse. Samal ajal võiks toksida millegiga südamiku pihta, ehk annab keerama.

I asendis saab lukustusmuhvi maha tõmmata, kui panna südamiku soontesse lukustusrõnga ja südamiku vahele kaldu lõigatud otstega jalgrattakodar. Või mõni muu <2 mm läbi,mõõduga varras. 

https://www.youtube.com/watch?v=h9U7Pyy6zeM

Lukustusmuhvi lõikamiseks seal ruumi ei ole ja puurimine on mu arvates veel suurem töö.
Tänud! Kuna kaotada midagi polnud, otsustasin siiski nö puurimisega õnne katsuda. Vähemalt saab kogu selle tegevuse jooksul mer-su juhiistmel istuda, mitte tagurpidi kusagil rooli all (mis mu mitte enam esimeses nooruses kontidele palju sobilikum tundus Smile ).

Asi lahenes siis sedasi:

Lukusüdamiku kõige välisem osa oli juba muust südamikust suure kruvikeerajaga keerates eraldunud. Seega õnnestus traat lükata sinna kuhu vaja aga sellest ei olnud kasu kuna muhv hoidis südamikku ikka vangis.

Kuna seesama väline läikiv lukuauk on kõvast materjalist siis puurimisele ta ei allunud - appi tuli võtta dremel (noh tegelt mu Dremel tahtis millalgi liiga vara pensile minna mispeale ma enam Dremelit osta ei julge aga kasutasin sarnast aparaati Proxxoni märgiga ja Dremeli tarvikutega)

Väikse lõikekäiaga sai kenasti lukuauk läbi sälgutatud, kuni ta tükkhaaval välja tuli.

Nüüd oli võimalik puurida ja viimaks sai isegi auto kruvikeerajaga tööle aga südamiku kättesaamise saaga läks edasi...

Muhv aga ei tule ära, keera 'võtit' kuidas tahad.

Viimaks sai tollesama väikse lõikekettaga (mida kulus 4-5 tk kokku) muhvil üsna viisakalt krae maha võetud ja südamiku jäänused tulidki lupsti välja. Siis uus südamik määritud ja õlitatud ning klõpsti oma kohale pandud, jälgides hoolega et südamik ja vastus samas suunas oleksid.

Kokku 2-3 tundi kvaliteetaega aga kallis uus lukusüsteem jäi ostmata.

Jube huvitav oleks siiski aru saada mis nipiga se muhv seal kinni seisab aga oma auto puhul ma sellest suurt muret ei tee et ta nüüd sutsu nagu kergemini ärandatav on või peaks? Smile