Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 CO² paigast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.Ei saanud üv läbi co paigast ära ja korduv peal kuu lõpuni, arvatavasti lamda viga.ÜV monitori peal, korra läheb lamda tabloo peal roheliseks ja kohe punaseks tagasi.ÜV vend ütles, et lülitab välja vms.
Mootori tuli ei põle ja heitgaase nuusutades, tundub segu rikas.
Kas keegi saaks juhtme taha panna ja kinnitada lamda, või mingit muud viga?
Sport katid sai eelmine aasta alla pandud, siis veel vedas kuidagi läbi.
Masinaks w140 s320 96a 
Tänud ette.
Lisaks hapnikuandurile kontrollige ka temperatuurianduri näite ja õhukulumõõtja tööd. Et näidud oleks loogilised.

Samuti võiks kiigata, kas kõik küünlad on samavõrra tahmased või on kellegi pea tahmasem/valgem?
(14-03-2024, 03:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Lisaks hapnikuandurile kontrollige ka temperatuurianduri näite ja õhukulumõõtja tööd. Et näidud oleks loogilised.

Samuti võiks kiigata, kas kõik küünlad on samavõrra tahmased või on kellegi pea tahmasem/valgem?
Ok.
Mis temp andurit silmas pead?
Kui sportkatid on sellised odavama poolsed, siis need soovitatakse polditavaks teha.
st enne ülevaatust keerad alla ja siis uuesti riiulisse ootama järgmist korda. ehk pole just pikaealised.
(15-03-2024, 12:50 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kui sportkatid on sellised odavama poolsed, siis need soovitatakse polditavaks teha.
st enne ülevaatust keerad alla ja siis uuesti riiulisse ootama järgmist korda. ehk pole just pikaealised.

Ok....a mida üv ajaks alla panna?
Vastupidi: katid paned alla ülevaatuse ajaks. Muul ajal on seal omal valikul kas vanad katid, tühi toru või mõni häält kõrvakohasemaks mudiv trompet.

Katid on ülevaatustevaheliseks ajaks pakitud kuiva, sooja ja pimedasse kohtaSmile
(15-03-2024, 11:38 AM)Preda Kirjutas: [ -> ]
(14-03-2024, 03:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Lisaks hapnikuandurile kontrollige ka temperatuurianduri näite ja õhukulumõõtja tööd. Et näidud oleks loogilised.

Samuti võiks kiigata, kas kõik küünlad on samavõrra tahmased või on kellegi pea tahmasem/valgem?
Ok.
Mis temp andurit silmas pead?

Vastan siia, on kellelgi veel ehk abi.

Kas Sul on seal originaalina peal M104? Või On midagi uuemat juba vahetada jõutud? Sel on kaks temperatuuriandurit: kelladele termostaadikopsiku küljes ja pritsele plokikaane tagaosas. Väärtusi ma ei tea, aga mõlema näite peaks saama auto käest ka läbi arvuti juba küsida. Need peaks siis sama näitama, ka armatuuri kellaga.

Ehk kisub Diagnostikaks ära...

Hapnikuandurit peab niikuinii töötamise pealt mõõtma. Näit peab pidevalt muutuma. Ära siis valedest juhtmetest mõõdaSmile

Ise saab kiigata seda, kas kõik küünlad on võrdselt tahmased. Kui mõni on tahmasem (või vastupidi, valgem), siis on silindritevaheline erinevus ka sees. Kui kõik on võrdsed, siis on viga pritse juhtimises. Või kärwand kattides.

Kui ise ei tönka, siis Lesven oskab küll. Siit foorumist ka akf! meego, kui ta viitsib. Speedsteri Hannes nii uutega vist ei taha enam tegelda.
Truumu Diagnostika viitsib ilmselt W140 tegeleda.
Soovitaks Laki ülevaatuses (Maitene oü) käia, tulin just oma 600sega sealt. Ka sport katid all ja viitsisid korralikult vaeva näha, et katid piisavalt kuumaks saada, et näidud paika saaks.