Tervist kaaspatsiendid!
Sai soetatud w164 320 2008, isend. Muidu selline ilus tark ja osav isend aga väikeste "kriuksudega"!
1. Kütusenäidiku seier jääb peale käivitust 1/3 peale kuigi kütust pool paaki. Kui nüüd paar korda süütega on/off meelitada siis viskab seieri õigeks.
2. Trassil püsikat kasutades ca 90+ (spidokas) siis displei näit on 100+! Ise arvasin, et äkki rattad valed? 20" wannabe AMG poolid all!
Kas seier korrigeerib end paika, kui teda rusikaga motiveerida?
Kas spidomeetriviga on % kiirusest või jääv suurus?
Kellaplokis on külmjoode, reeglina mõni lint lahti.
Kas tuli läheb põlema reservkoguse korral?
(26-02-2024, 09:19 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas seier korrigeerib end paika, kui teda rusikaga motiveerida?
Kas spidomeetriviga on % kiirusest või jääv suurus?
Antud ravimeetod (rusikaga motiveerimine) on küll maalähedaselt lihtne ja selge. Aga võta näpust, ei mõju. Tähelepanek käivitamisel: Süüte keeramisel kostub kütusenäidiku tagant "krrrr,krrr..." a la nagu hammakad annavad üle. Mitte, et seal need oleksid...
(26-02-2024, 03:34 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Kellaplokis on külmjoode, reeglina mõni lint lahti.
Kas tuli läheb põlema reservkoguse korral?
Ühesõnaga peaks paagi tyhjaks sõitma, et tuli põlema hakkaks?
(26-02-2024, 07:40 PM)S212 Kirjutas: [ -> ]...Tähelepanek käivitamisel: Süüte keeramisel kostub kütusenäidiku tagant "krrrr,krrr..." a la nagu hammakad annavad üle. Mitte, et seal need oleksid...
Osuteid keerab samm-mootor. Sellega on miskit halvasti.
Harteron.ee
(26-02-2024, 10:47 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (26-02-2024, 07:40 PM)S212 Kirjutas: [ -> ]...Tähelepanek käivitamisel: Süüte keeramisel kostub kütusenäidiku tagant "krrrr,krrr..." a la nagu hammakad annavad üle. Mitte, et seal need oleksid...
Osuteid keerab samm-mootor. Sellega on miskit halvasti.
Harteron.ee
Uurin Harteronist. Tänud !