Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2014 Vito diisel pihustid ei toimi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vahetasin bussil veepumba, kkk tihendi, pihusti seibid, eile viskas sisse 3nda silindri viga, võtsin lahti-kokku, nüüd ei tööta 3,4 pihusti, kas õige jutt, kui kasvõi natuke ilma kütuseta seisavad, siis hakkavad jeblama?
On soovitusi, mida proovida teha?
Eelnevalt auto igapäevakasutuses, lihtsalt lekkis õli ja veepump läbi.
Hei,

Pihustitega niisama seismisel ei juhtu üldiselt midagi.
Küll aga juhtub mõnikord nii, et peale mootoriremonti või pihustitega jukerdamist ei ole kütus veel üleval ja käivitada püüdes pihusti kuivalt tööle rakendudes lööb pihustiots ennast "kinni" ning nii jääbki.
Antud juhul aga näib, et algul kõik toimis ja seega ei ole ilmselt viga ka sellest nähtusest tingitud.

Parimate soovidega,
Västrik
(03-02-2024, 12:50 PM)Sm. Västrik Kirjutas: [ -> ]Hei,

Pihustitega niisama seismisel ei juhtu üldiselt midagi.
Küll aga juhtub mõnikord nii, et peale mootoriremonti või pihustitega jukerdamist ei ole kütus veel üleval ja käivitada püüdes pihusti kuivalt tööle rakendudes lööb pihustiots ennast "kinni" ning nii jääbki.
Antud juhul aga näib, et algul kõik toimis ja seega ei ole ilmselt viga ka sellest nähtusest tingitud.

Parimate soovidega,
Västrik

Mul tekkis kohe küsimus, et kas on üldse võimalik, et pihusti hakkab tööle kuivalt ilma kütuseta? Või on uuemad pihustid kuidagi teistsuguse ehitusega? Igaksjuhuks küsin enda harimiseks, et tulevikus miskit peeti ei keeraks. Big Grin

Hetke teemasse ka. Mina kontrolliks üle kas pihustiteni ikka info jõuab. Äkki on mõne kaabli või pistiku viga.
Ei hakka ükski diiselmootori pihusti "tööle" ilma kütuserõhuta.

Mehaanilise pihusti tööpõhimõte
CDI pihusti tööpõhimõte


Küll on kütusesüsteemi avamisel lihtne ajada kuskile sodi sisse ja siis on ühel pool.

Mida saab teha - tõsta pihusteid ringi. Kui viga liigub pihustiga kaasa, on korras.
Õhtust, härrased, see võib hundijutuna näida, aga remondijärgselt mõnikord harva kaua maas olnud pihustite nõelad ennast päriselt kinni ehk lukku löövad ja kõrvalise abita enam lahti ei tule. Füüsikat selle taga ei oska ma selgitada (ilmselt piisab esimesest laksust), aga seda juhtub ja selle vältimiseks on soovitatud kütus pihustitesse enne üles lasta kui juhtmed külge ühendada ning muidugi pihustid ja torud enne ühendamist suruõhuga korralikult puhtaks lasta.

Mul pole aimugi, kas sellistest posimistest abi on, aga räägin lihtsalt folkloori korras edasi, mida tean ja mida tehakse. Big Grin

Edu igal juhul ja võitleme edasi!

Västrik