Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Ostuabi kus valikus on w166 ja x166
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõik see Mersupere!

Olen mõnda aega olnud Audi ratastel ja aeg on leida perre uus kaarik. Plaan on natukene maapinnast kõrgem ja kindlasti ka neliveoline sõiduk. Audi on/oli A6 3.0 diisel ja avant aastast 2013 ja pagasiruum ei tohiks kindlasti väiksem olla. Silma on hakanud X166 ja ka W166, ehk siis GLE ja GLS. Mõte on 350d mootoriga isendit vaadata. Kuna peres on ka koer ja vanaemad, siis ruum kulub marjaks. Pidevalt on ka asju tarvis maakodu vahet vedada. Korra käis peast läbi ka w167, aga nende kobedamate valik läheb hinnapoolest natukene kõrgeks. Kindlasti ei soovi minna r4 mootorile. Kuna mõte oli tellida väljast, siis ilmselt tuleb see ost ka automaksu tõttu see aasta ära teha. Mida oskate nüüd esile tõsta nii ühe, kui ka teise suhtes. Ilmselt on see Gle ikkagi pisem ja seitset kohta seal ka tihti ei kohta. Kuidas need kolmesed diislid 190kw muidu on? Lugedes natuke, siis üldiselt tundub teiste Sakslastega kõrvutades ka töökindlam olevat. Mida peaks veel vaatama ja mõtlema, msi võiks Mercedes-Benz puhul must have olla? Pole siiani Mercedest omanud, aga nüüd juba juustes halli on ning ei tohiks ka piinlik sellist omada olla  Icon_razz
X166 tehakse juba aastast 2012. Ise liikusin ka kunagi audi pealt Mercedes-Benz peale ja enam ei taha audi poole vaadatagi. Ülalpidamine on mersul tunduvalt odavam ja kõik on hästi läbi mõeldud. Kui ruumi tahad, siis kindlasti GL/GLS (kuigi viimase lõpu R-klassis on sees rohkem ruumi). V6 diisel on neil küll hea kuid v8 bensakad on selle kere peal paremad ja kütusekulu erinevus polegi niiväga suur. Soovitan korra ära proovida ja pedaal põrandasse lükata. Suure Mercedes-Benz kiirendus on selline.... Sundimatu ja vaikne ja mugav.
Vot vot, sellist tagasisidet ma ootakski. Mõte on 2017-2019 aastakäigust valida ja silma on jäänud ka neid bensukaid. Hirm on bensiinimootori ees just kütusekulu. Samas pole ka tegu enam aastast 89 mootoritega.
(28-01-2024, 08:02 PM)Reims78 Kirjutas: [ -> ]Vot vot, sellist tagasisidet ma ootakski. Mõte on 2017-2019 aastakäigust valida ja silma on jäänud ka neid bensukaid. Hirm on bensiinimootori ees just kütusekulu. Samas pole ka tegu enam aastast 89 mootoritega.

Suurtel bensukatel on probleem silindritega. See pole pommikindel Audi V8
(28-01-2024, 08:19 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]
(28-01-2024, 08:02 PM)Reims78 Kirjutas: [ -> ]Vot vot, sellist tagasisidet ma ootakski. Mõte on 2017-2019 aastakäigust valida ja silma on jäänud ka neid bensukaid. Hirm on bensiinimootori ees just kütusekulu. Samas pole ka tegu enam aastast 89 mootoritega.

Suurtel bensukatel on probleem silindritega. See pole pommikindel Audi V8

See päris tõele ei vasta. On osad mootorid millel kipuvad silinfrid kuluma, aga neid on vähe. Ja see pommikindel audi V8 on ka selline "pooltõde" Big Grin audide pommikindlus jäi 90-ndatesse.