Mb Gl450cdi ei kàivitu Peale avariid. Avarii ei olnud suur, esitiib, tuled, stange.
Peale avariid jài pôlema eelsüüte tuli. Eile sai vahetatud küünlad ja kontrollitud voolud.
Avariis ise süüdi polnud , auto oli tegemises mitu kuud, eelnevalt sôitis kenasti , káivitus alati ka suurima pakasega.
Ehk kellegi miskit sarnast olnud . Vàrvijad/remondi mehed ütlesid et auto tàis utiil, pihustid làbi jne
Kurat enne sôitis nagu unistus.
Ehk oskab keegi miskit nôu anda , saan aru et kohvipaksult ei ennusta Aga Ehk kellegil mingeid soovitus, môtteid?
Ettetànades
Aitàh , kontrollin üle .
Huvitav et starter veab laadisin aku tàis , làhen proovima.
Sôber jôuab varsti arvutiga ehk saame miskit targemaks.
No ja mis siis mittekäivitumise põhjus oli?
Ei oska siia pilti panna Aga veakood p2270. Kui ma ei eksi siis tegemist Eelsüüteküünaldeplokk .
Homme tööjuures vôtan ploki lahti ja sàtin àra.
Ei tahaks kuidagi uskuda, et hapnikuanduri probleem mootori mittekäivitumist põhjustab... Sul oli viga ikka milleski muus, mille viga otsides seda teadmata kõrvaldasid. Hõõgküünlad oleks P068x.
Hea, et käima said ja kena, et siia teada andsid.
P2270 veakood on mitu tàhendust, (glow time output stage ,no voltage supply)
Igaljuhul vôtsin ploki lahti, alumiinium peenike traat oli puru, asendasin vasest traadiga ja auto korras ?
Pole vaja midagi tôestada.
Aitàh, pole küll auto diagnostik Aga suur kogemus tootmisettevôtetes technology/inseneeria.
Auto korras ja palun teema kustutada
(12-12-2023, 04:23 PM)TartuMB Kirjutas: [ -> ]Auto korras ja palun teema kustutada
Ma protesteerin otsustavalt! Inimene küsis ja leidis ise vastuse, kuigi veakood valele poole viitas. Tänapäeval harvaesinev kiiduväärne omadus probleem ära lahendada, selmet abi ootama jääda
Sellest võib järgmisele tulu tõusta!
Teemat kustutada ei ole vaja, tulevikus saab keegi ehk abi. Ma sain nii aru, et hõõgküünlaid juhtival plokil oli katki mingi peenike traat. Kas seda võis näiteks põhjustada avarii ehk põrutus? Kas see plokk asub autol kuskil eesotsas?
Pôhimôtteliselt üldse insenerid teinud vàga viletsa ploki, plokk on kinnine ja hooldevaba(remondiks vaja plokk lahti saada) Voolujuhivad vàga peenikesed aluminium traadid, Mis on siis miski silikooni vms sees.
R4, v6 plokid ei maksa midagi Aga v8 oma umbes 500.- kindlasti Saab odavamalt, Kui head kontaktid.
Plokk asub enamvàhem mootori (peal)keskel.
Enne avariid probleeme polnud Aga ei suutnud/viitsinud nendega vaielda ja lihtsam oli ise Korda teha