Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W212 airmaticu probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto tagumised padjad lasevad ennast vahel tühjaks, täpsemalt vasakul poolel on ratas täiesti koopas ja parem veidi kõrgemal. Vasakul poolel on küljes uus padi. Millegi pärast, kui auto seisab terve öö on hommikul kõik ok, aga pärast lühikest sõitu ja parkimist vajub tagumine ots alla ja hakkab karjuma singnalisatsioon, siis tõstab tagumise otsa uuesti üles ja enam alla ei vaju. Kas viga võib olla klapiplokis?
Ise küsin, ise vastan. Suure tõenäosusega on klapiplokk, aga võib olla ka voolikuühendus või praakpadi. Sõida aga töökotta ja lase uurida. Õhulekete leidmine ei ole lihtne töö, tundi kulub.
Kontrollisin täna padja üle ja padi on korras. Ehitasin selleks tööriista ja lasin 8 bari sisse. Hetkel proovimiseks võtsin välja kaitsme 68 AIRmatic control unit, siis saaks kindel olla, et viga on klapiplokis.
(09-12-2023, 05:04 PM)Henrit Kirjutas: [ -> ]Kontrollisin täna padja üle ja padi on korras. Ehitasin selleks tööriista ja lasin 8 bari sisse. Hetkel proovimiseks võtsin välja kaitsme 68 AIRmatic control unit, siis saaks kindel olla, et viga on klapiplokis.

Sai korda?

Ma pole just prof, aga olen kuulnud, et nt iga padja või kompressori vahetusega võiks ka klapiploki välja vahetada. See töötab pidevalt ja seal on neid kahtlaseid kohti kõige rohkem, mis lekkida võivad alates klappidest kuni korpuse pragudeni. Endal peavalu vähem ja hind pole ka teabmis hirmus. 
Kas see tõele vastab, ei tea, aga mingite jamade korral ise tõenäoliselt kasutaks seda nõuannet.