Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S210 taganivoo magistraalivoolik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Mure selles, et rooste on oma tööd teinud ja tagasillas olevasse rõhuakusse tulev liin on omadega läbi. Kas on ainult A osa lugu või kust seda juppi mõistliku hinna eest saaks. Võib ka soovitada töökoda kes tahaks selle tööga tegeleda. Soovitavalt ikka Lõuna Eestis.
Selle jupi lased teha mõõdu järgi ja painutad ise alla. Ega keegi naljalt säärase roppusega raha eest tegeleda ei taha.

Mul oli nii 123-l kui 124-l üldse Hydroskandis tehtud peenike voolik ja toimis kenasti. Paigaldus oli kuurort võrreldes toru paikaväänamisega.
Taavi kas sa oskad mulle öelda, kust ma saaksin selle toru mõõdud? Toru auto alt saamine võtab aega teatud põhjustel.
Kas jutt käib torust või voolikust? St eest taha tuleb ju terastoru, mille saab nt asendada vasest toruga - lihtsam painutada ja otsi teha. Kui kunagi sai endal tehtud, siis kasutasin 6mm vasktoru ning M12x1 otsamutreid. Materjal tuli Tallinnas Pidurimeistri putkast.
Endale tehes laseksin liimiga termorüüsi ka selge.
(07-12-2023, 11:38 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Taavi kas sa oskad mulle öelda, kust ma saaksin selle toru mõõdud? Toru auto alt saamine võtab aega teatud põhjustel.

Toru pikkust ma ei leidnud. Mõlemal autol sai toru jupphaaval alt võetud ja enam-vähem paika mõõdetud. Arvet ma enam ei leidnud, aga mälu järgi oli seda 4,5 m mõlemal ja ega üle ei jäänud. Arvesta, et 210 torul on liitekoht vasaku tiiva sees, logari peal. Puusalt pakun pikkuseks 5 m, aga võib ka rohkem tulla, kui päris algset joont jälgida.

Kui seda allikat uskuda, siis on 5 m: https://kurth-classics-autoparts.de/gb/s...eller.html

Pumbast liitekohani minevat ühemeetrist  toru olen mõlemal punnul vahetanud, kuna roostetas kliima filtri alt läbi.

Ehk ma võtaks säärasel juhul mõlemad otsad näppu ja laseks Hydroskandis 210 bar hüdrovoolikust (või vasest, kui metall kindla tundub) uue teha. Otsad olid neil riiulikaup. Vooliku korral tuleb kinnitusi veidi modifitseerida: kummiliist vahelt ära ja paaris kohas tuli ka üle torude põimida.

Toru saab vanadesse kohtadesse väänata, aga see eeldab tõstukit. Kanali peal läheb kitsaks.
Tänan kõiki kes soovitusi andisd. Olukord sai lahendatud. Tellisin silberist otsühendused - A1269970034 ja sain oma mehhaaniku nõuse vasktorude paigaldusega. Autot vastu võttes valas töö tegija mind sõimusõnadega üle, seega ei jäänud mul muud valikut kui visata tehtud töö eest veel mõned kümned eurod peale - et ikka soojad suhted säiliks. Töö maksumuseks koos materjalidega 300 eur. (see sisaldab siis kõikide vanade hüdrotorude vahetust)