Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Nukaraamide pingutus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi 8elda, kuidas saaks k2tte sisselaske v6i m6lemad nukad, et ei peaks mootori esimest paneeli eemaldama. Mul on hetkel lahti v6etud m6lema nuka raamid ja vabaks lastud ketipinguti. Mootorit rohkem lahti ei tahaks kakkuda. Vaja lihtsalt sisselaske nuka otsa keevitada.
Sain vahepeal Allariga rääkida, paar vihjet proovimiseks saime, kuid siiski nukkasid välja ei saand. Hakkasin otsima keti ühenduslüli, veel ei jõudnud nii palju mootorit ringi ajada, pidin vahepeal sauna minema ja närve rahustama. Homme uue hooga edasi. Tundub, et siiski ketilukk on nö needitud, leidsin ühe koha, mis oli nagu erinev teistest, erines selle poolest, et tal oli kiri peal, teistel kirja pole.
Mingi lihtne nipp peab ju olema. Sisselaske nuka hammakas käib sisselaske küljest lahti, kuid ruumi on seal nii vähe, et ei saa ei nukka ega hammakat kätte.
Asi sai tehtud, nyyd probleem selline, et keti pingutamisel l2heb kett nii j2igaks, et ei j6ua v2nta ringi keerata omal j6ul. Kas see on normaalne alguse puhul, et vedru on nii j2ik ja vajab nagu sisset88tamist? Nagu tavaliste keerdvedrudega, et kui auto yles t6sta ja alla lasta, siis vedrud j22vad nagu kikki?
Ei tahaks mingi lolli apsu p2rast mootorile liiga teha.

T2nud ette.
Ei ole.
Aga mis anduri sa nukka peale panid? Plaan sequiental pritset ja süüdet teha?
Plaanis lihtsalt mootor t88le saada. Asi oli selles, et v2ntv6lli lugemiseks oli vaja teha rihmarattale 3 hammas(3 syytepooli) ja et aju teaks mis faasis on mootor, siis pidin tegema nuka hamba/signaali ringi. Varem oli nagu stock masinatel ikka peale esimese silindri TDC singaal. Oli aga vaja peale teise silindri syydet ja ennem neljandat, ehk syytej2rjekorras eelviimase ja viimase vahele.
Krt selle ketiga siis mingi kamm, kuigi ma arvan, et pingutus ja leevendus on hetkel veidi nihkes ja peale veidikest mootori ringi ajamist asi normaliseerub.
Kopp on nii ees juba, alati mul selle autoga h2dad ja k6ik l2heb alati nii kehvasti kui yldse on v6imalik. Mul pole momentv6tit kah, pean linna s6itma ja selle ostma vahepeal, ehk n2rvid rahunevad vahepeal. :pissed2:
Pole ise veel uurind seda Vemsi aga kas mitte trigger wheeliga saa seda paika.
Paned 36-1 ette väntvõlli otsa ja hall saab aru kus esimene sil. Selle kolme punktiga saaks läbi jagaja lastes süüte paika. Iga kord kui loeb annab impulsi
ning jagaja siis saadab selle õigesse silindrisse. Võib-olla panen väga puuse aga huvitab just sellepärast, et varsti peaks enda aparaadile ka samat süsteemi aretama hakkama.
No oleks multitooth triggerwheel, poleks ilmselt probleemi. Aga ma tahtsin alguses yldse stock sensoritega mootorit k2ima saada. Hooratta peal olevaid pikki ribasid VR sensor ei tahtnud eriti lugeda, myra oli liiga suur, proovisime igasugu takisteid ja filtreid, aga ei midagi. HALL andur oleks lugenud, kuid VR sensor on v2iksema diameetriga ja k6rgust on ca 1cm v6rra rohkem. Nii, et tuli teha hambad t2psete kraadidega ymber rihmarattale, see selleks, polnd probleemi. Kuna VEMSi plaadid tehakse vastavalt vajadusele, ehk joodetakse erinevaid tykke kylge, nt VR ja HALL sensoritel on erinevad jupid. Kuna mersul aga nuka andur ja v2ntv6lli andurid olid m6lemad VR tyypi, minu VEMS aga toetas ainult yhte VR sensorit, teise sai hall tyypi pandud. Nuka VR vahetasin HALLi vastu.
Loomulikult on lihtsam minna multitooth triggeri peale, kuid oleks ma seda k6ike alguses teadnud, see tagantj2rgi tarkus noh :bigsmile:
Eks uus mootor ja uus auto tuleb alati parem.
Parem on osta ühe tootja andur ja trigger, selles suhtes oleks hea kuna andurite spetsifikatsioonid erinevad. Oleks kindel, et töötab kuna ei tea ju mis moodi selle anduri tootja on selle ehitand ning sellistel jubinatel vaevalt ka mingi seletus-pass kaasas. Nagu aru saan siis sinu vemsi primari on VR anduriga ning secaondari hall ning MAP 250 kPascalit.
Kui saaks need andurid tööle siis peaks nagu ok olema.
Ma mõtlen hirmuga selle map kohapealt kuna see nagu ma aru saan vaakum andur ja mootori käima saamiseks oleks põimõtteliselt vaja ühte triggerit, mapi ja TPSi siis minu autol näiteks puudub vaakum sisselaskes. Kuna nukkade ülekate suur ja põhimõtteliselt kuni 4000rpm peale lööb ka vaikselt sisselaskesse tagasi. See ka põhjus miks ke-etronik ei töötand kuna hakkas madalatel pööretel seda õhuklappi kinni lööma. Paigaldamisel veel ITB kus gaasiklappid eraldi ja ei ole ühte suur kollektorit.
Aga jah kahjuks selle kohapealt ei oska aidata kuna omal kogemus puudub veel:biggrin:
Andurid ise t88tavad, olen k6ik 2ra m66tnud otsilloskoobiga, signaal on OK, aga nuka signaal oli lihtsalt vales kohas. Muud polnd midagi. Muu t88tab k6ik, hetkel saigi ainult 2 andurit nagu ringi vahetatud. Secondary trigger sai HALL pandud, seda siis lihtsuse huvides, sest VR on igavesti jama v2rk tegelt, ta on nii kapriisne. Ja teine andur oli sisselaske temp, oleks saand ka vana andurit kasutada, aga seda vaheta polnd mingi kunst, lihtsalt sai ymber joodetud, uus on ka v2ga kiire reaktsiooniga.
T2na loodan mootori k2ima saada, eks n2is. Nyyd poodi momendiv6tit ostma.
Kas keegi saaks kusagilt vaadata, mis j6ududega tuleb nukaraamid kinni keerata ja kas on ka mingi eriline j2rjekord?
Mul endal autodata plaat kusagil kadunud ja WIS andmebaas ei t88ta - kahju, et linuxi peal selliseid programme pole. Windows on paraku ebat88kindel.
Enam pole oluline. Teema võib loetuks lugeda.