Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 240D 1982, W123 Lexuz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõigile!

Mark:  Mercedes-Benz 240D
Väljalaskeaasta: 1982
Läbisõit: 286 000 km (kes seda teab, mis läbisõit)
Võimsus: 53 kw
Mootori valem: 2.4 R4
Pikkus:  4725 mm 
Täismass: 1905 kg

Interior FABRIC - BLUE (032)
Paint 1 CHINA BLUE (934U)
Code Description
411 MECHANICAL SLIDING ROOF
422 POWER STEERING
502 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, ON THE RIGHT
514 BECKER RADIO EUROPA (LM/MW/SW/USW)
550 TRAILER COUPLING

Muud: 
Minu kätte sattus pealkirjas mainitud sõiduk reg nr 417AMS ja Google näitab, et see on ka 2017 aastal mingil  üritusel vähemalt korra osalenud - Vanasõidukite lustisõit vms.

[Pilt: ADCreHdlhPDXFHexrKKiDaAUnG8hFxug2BgP9k16...authuser=0]

4-käiguline manuaal, vändaga aknad, katuseluuk - kuidas lahti käib, ei ole aru saanud.



Esialgsed vead: 
* esitule klaasis auk, tagatule suunatule plastikus auk

* mingi ime aftermarket kesklukk puldist ja alarm, võimalik, et seetõttu hakkab ust lahti tehes tööle suunatuli - ehk siis kui teed lahti parempoolse ukse hakkab vilkuma parem suund ja kui vasakpoolse siis vasak. Põhimõtteliselt saab suunda näidata nii et teed ukse lahti. Thumbsup

* Tagumine juhipoolne aken ei tööta vändast

* Kerel on roostet, allosas ka läbivat 

Esiklaas võiks parem olla, kivilaks sees

Plaanid: Natuke (loe mõõdukalt) keretöid + äkki mingis osas värv, stereo vahetus (tahaks originaali äkki), terved tuleklaasid sebida ette ja taha, juhiiste on teist tooni katte all - üldse on sisu hall mitte sinine nagu originaalis olla võiks (paneks terves osas ühtemoodi sisu pmst), alla paneks tehase originaal valuveljed.

* Kui keegi teab selle masina ajalugu / eelnevat saatust siis kirjutage julgelt. 


Mõned pildid hetkeseisust (need ei ole kõige hullemad kohad):

[Pilt: ADCreHe0nQpsgmiuqdvAWpotcmbsMnIuRM-xW2q0...authuser=0]

[Pilt: ADCreHdEglhAR6RLMTe1wp1Bx1zN2ivEaJTydoNA...authuser=0]


[Pilt: ADCreHdDuUVh0DPTYtRD5DmQCBDUSRPcLjnhiwbb...authuser=0]

Tehnika poolest toimib ja sõidab kenasti.

Külma närvi ning jääge meiega...
Kõik on päästetav. Katsuge tahet hoida!
"kolmemees" saab ikka virtuaalse õlalepatsutuseSmile

Need on surematud liikurid. Suurim probleem on varem halvasti tehtud roostetõrjetööd. Ei muud, kui edu ja jaksu, et veel üks vanake saaks sõiduaega juurde!

Kui vaja, saan Haynesi remondikataloogi laenata.
Tere,
Googel näitab siiski Lustisõitu Nõmmel, aga mitte klubiüritust.

Igatahes, kolm on igast asendist ja igas seisundis äge!
3 on äge! Jõudu.
Nii mõnedki päevad läksid keretöödega (mitte täispikad päevad), üldiselt ei olnud nii hull nagu üks W201 mida ma kunagi päästsin. Läinud olid seesmise osa põhja ääred mingil määral, kõrvalistujapoolne karp oli kehvem, kõrvalistuja jalgealuse esiosa oli läinud, juhi jalgealune oli puudulik. Juhipoolne tagumine poolraam tahtis ka tegemist ja pagassis siis paar auku. Karbiotsad ja jooksvad muud väiksemad kohad said ka tehtud sh. tungikohad korralikult tugevdatud ja taastatud.

Keevitusega on nii, et kes oskab see teeb ise ja kes ei oska -  see laseb teha kellegi kes vähegi osakab. Silmale varjatud kohtades ei ole minu arvates ilu-ilu vaja - peaasi, et kõik haiged kohad välja ja uus plekk asemele saab.

Valusalt heast rauast on masin ikka - pleki paksus 1.5mm - lappimiseks toodud Kokkerholmi karbil andis pleki paksus ainult 0.8 välja.

Mõned pildid ka:

[Pilt: ADCreHfegI9b_pTBAr6ns_FAxjKxFeHNNQtdij8J...authuser=0]

[Pilt: ADCreHcXX1yk4rQnnrmHVslQKtICswGpQxJkSEBO...authuser=0]

[Pilt: ADCreHeEtFk8OPHsjRSfjJefzdruJQYm8K6rlAZo...authuser=0]

[Pilt: ADCreHcBusXCLCf0BXEcDy4KejPRzZypf_DnSe_o...authuser=0]

[Pilt: ADCreHfAp8IDwztHyqn2-FF_ZAXxGDvopmVng4Ps...authuser=0]

[Pilt: ADCreHdAT197hInmmEossnG5vGDs2b353NZ3AZcy...authuser=0]

[Pilt: ADCreHd8iGQSOX6OnMrg-D2kZaDD4HdefPT6eZs5...authuser=0]

Tiivad hetkel ajutiselt kereligi - et pääseks korrosioonitõrjet tegema. 

[Pilt: ADCreHdOn9Me7LtoXx6iIE5HOOTna7Cv5zEJoxe2...authuser=0]

[Pilt: ADCreHeHSchLdvHFbEvQ8TlqBrRRU4Jj2sFruUJN...authuser=0]

Nüüd siis korralik korrosioonitõrje igale poole sisse, mastiksid jms kivikaitsed peale ja alumise ringi värv ka ilmselt. Siis mõtleme edasi...
Tubli!
mis sellel keevitamisel siis nii häda nüüd on? Kui ma oma auto (w115) keevitusi vaatasin siis tuli küll ahastus peale. Sellist jama tehti ikka 90-ndatel. Remontplekk paari punktiga kinni ja möginaga üle ning tehtud. Pärast liivapritsis käimist tuli kogu see õudus välja.
(10-10-2023, 08:22 PM)mydimees Kirjutas: [ -> ]mis sellel keevitamisel siis nii häda nüüd on? Kui ma oma auto (w115) keevitusi vaatasin siis tuli küll ahastus peale. Sellist jama tehti ikka 90-ndatel. Remontplekk paari punktiga kinni ja möginaga üle ning tehtud. Pärast liivapritsis käimist tuli kogu see õudus välja.

Ei ega ma ei ütlegi et miskit viga, lihtsalt veeretasin teemat - ja jutt jumalast õige, saab ka paari punktiga hakkama. Aga täisõmblus ilmselgelt parem - kuigi lokib rohkem kui kiirustada.
Kevad käes ja sai lasta vanakesele ka veidi värvi peale määrida. Üleni värvida lasta ei olnud seekord plaanis. Jama muidugi selles, et originaalvärv (china blue) on ikka nii ära pleekinud, et uuesti värvitud kohad jäid päris hea toonierinevusega. Siinkohal pakun lugejatele hea võimaluse oma silma hinnata ja öelge kus maalt ja mis detailid on pildil oleval sõiduk värvitud ja millised detailid poleeritud Eusa_angel ?

* Katkine tagatuli asendatud
* Esituled sain (Hellad) - aga terve klaas täiesti matt...mõtlen veel
* Juhiiste on kalasaba riie+beez nahk, aga võiks olla must/hall - vt pilte.
* Katuseluugi sain ka liikuma.

Natuke veel nokitseda ja siis ülevaatusele.

[Pilt: AP1GczNQND_VzZ9eyKmoxxLrufiDnfBugGr3W97Z...authuser=0]

[Pilt: AP1GczPo-j4H36KQuHBFZMBAOHKvxOL7XM48ACsf...authuser=0]

[Pilt: AP1GczPLxjeoY7F2unesI1W16OtHZxl-RD8a1R0R...authuser=0]

[Pilt: AP1GczMdq2CJIGmX3kpDVmtPEDaZD82jrbqAoHHp...authuser=0]

[Pilt: AP1GczOQd8b3YwsRZLyadDkXJ8UCdmblYTtRs4lu...authuser=0] [Pilt: AP1GczPSwwYKH6QF2IzaXtvNkBWsm8sFiGOiFz1P...authuser=0]