Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 c320cdi generaatori vahetus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Armatuuri lõi põlema punase aku pildi ja atmatuurist laadimist vaadates on see kõikuv kuid mitte üle 13v. Asi mida veel märkasin on see, et kui pöörded üle 3000 lasta ja pedaal vabastada, siis kostub kummalist urinat geneka poolt. Kas võib olla, et on lihtsalt harjad läbi või vajab ikka geneka vahetust? Ei oota kelleltki ennustusvõimet, aga äkki oskab keegi miskit pakkuda kogemuste põhjal?
Hei, 

Generaatori vahetamiseks on väga väga harva põhjust. Kui ta just ära kärssanud ei ole, saab edukalt taastada (harjad, puksid, laagrid, pingeregulaator on kõik vahetatavad) ja vastavaid kontakt leiab internetiotsingust ning Tartus võin lihtsalt edasi aidata. Urinat teeb arvatavasti generaatori rulliku sees olev sidur, mida samuti eraldi müüakse.

Edu!
Västrik
Iseenesest loodussõbralik mõtlemine, aga rahaliselt tasub alati kaaluda tehases taastatud vahetusgeneka soetamist. Sellega on järgmiseks paarisajaks tuhandeks hooleta.

Täisremont pole odav teenus ja poolikult tehes tuleb varsti jälle teha... Pluss remontija hooletuse või teadliku ülenurgalaskmise tekitet vead.

Usaldusväärsest wärkstoast tasub muidugi võtta hinnapakkumine ja siis saab võrrelda.
Lõuna-Eestis on autoelektrik kelle teenuseid aastaid kasutanud starerite ja generaatorite remondiks, alati uued laagrid ja vajadusel vabajooksusidur. Kodus tegutseb ja kõik varuosad siiani riiulist võtta olnud.
Kätte saab enamasti samal päeval või lausa kohe kui on tahtmist ninapidi juures olla ja protsessi jälgida.
Tavaliselt ei ületa remont 70.- euri (ilma sidurita)
Tänud info eest. Kas kellelgi on mõnda juhist või viidet videole kus on eemaldust näha? Ei taha eriti üllatuda töö käigus. ?
Olen nüüd unustanud siia kirjutada auto saatusest. Viga oli siis ikkagi genekas. Mis täpselt, ei hakanud üldse süvenemagi. Läks lihtsalt vahetusse. Aga see vahetus.... Polnud just kõige lihtsam. Edaspidi oleks kindlasti kiirem juba.
Lähenesin asjale alt ja lasin rippu roolilati. Lootsin, et sellega olid suuremad takistused eemaldatud. Kahjuks päris nii see polnud. Lisaks tuleb lahti lasta ka parempoolne mootoripadi ja siis alles saab õige nurga all geneka kätte.