Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W212 e220 vilisev heli,jōuetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!

W212 e220d om651
 
 Loodan,et keegi saab minuga veidike mure lahendada/kaasa mōelda.
Nimelt peale 2500rpm tekib turbo juurest,selline tugev vilisev heli.
 Juhtus nagu alati,et ennem sōitis js liikus väga hästi.
Seega ühel päeval,sōitu alustades kuulsin seda heli ja minek on nagu kuidagi konarlik just rohkem gaasi peale andes. Rahulikult sōites,oleks kōik justkui hästi.
 Eelnevalt on autole ca.aasta ennem seda dpf off.
Alguses hakkas viga näitama,et egr must ja vajab vahedust.
Lasin sellegi välja progreda.
Diagnostikaga viga ei ilmne,samas turborōhud ja muud näitajad korras.
 Olles suhelnud mehaanikuga,oli tema kindel,et väljalaske kollektori tihend,kui aga ōhufiltri kopsik eemaldada,ei ole näha sellist tahma,mis viitaks tihendile.
 Mainin veel,et peale seda kui sain dpf off,viskas ka gaasi pōhja tallates natukese musta tossu.
Kuid nüüd selle vilistamise ja veidike jōuetusega ei ole ka seda musta tossu efekti enam.

Kas kellegil ideid/mōtteid sellisel teemal?

Aitäh,kaasa mōtlemast!
Hei, näiteks võib turbo vahejahuti lõdvikus mõra olla ja rõhu suurenedes lekkida ja heli tekitada.

Parimate soovidega,
Västrik
(02-09-2023, 08:40 PM)trancer01 Kirjutas: [ -> ]Tervist!

W212 e220d om651
 
 Loodan,et keegi saab minuga veidike mure lahendada/kaasa mōelda.
Nimelt peale 2500rpm tekib turbo juurest,selline tugev vilisev heli.
 Juhtus nagu alati,et ennem sōitis js liikus väga hästi.
Seega ühel päeval,sōitu alustades kuulsin seda heli ja minek on nagu kuidagi konarlik just rohkem gaasi peale andes. Rahulikult sōites,oleks kōik justkui hästi.
 Eelnevalt on autole ca.aasta ennem seda dpf off.
Alguses hakkas viga näitama,et egr must ja vajab vahedust.
Lasin sellegi välja progreda.
Diagnostikaga viga ei ilmne,samas turborōhud ja muud näitajad korras.
 Olles suhelnud mehaanikuga,oli tema kindel,et väljalaske kollektori tihend,kui aga ōhufiltri kopsik eemaldada,ei ole näha sellist tahma,mis viitaks tihendile.
 Mainin veel,et peale seda kui sain dpf off,viskas ka gaasi pōhja tallates natukese musta tossu.
Kuid nüüd selle vilistamise ja veidike jōuetusega ei ole ka seda musta tossu efekti enam.

Kas kellegil ideid/mōtteid sellisel teemal?

Aitäh,kaasa mōtlemast!
Kollektori tihend, täiesti tavalie asi ja just nii viliseb. Soovitan kolle pind sirgeks lihvida enne uue tihendi paigaldust on üsnagi kõver.