Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: gaasipedaali tühimik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks w124 92a.
Kas gaasipedaalil peab olema "tühimik" või ei? kui vajutada siis umbes 2cm liigub ennem tühja kui pöörded muutuma hakkavad.
Ja kui nüüd pingutada trossi,siis kumbast otsast see käib või mida üldse tuleb pingutada... Suht tundmatu teema hetkel veel!
Minu ehitamises oleval 123-l on samamoodi, kuid teisel, diislil, ei ole.. nii, et võta näpust.
Ka mul kutsikal selline asi, mind ei häiri aga sõbranna keeldus edaspidi mu autoga sõitmast seetõttu. Confusedilly:
Ma siis uurisin seda süsteemi. tegelikult polegi seal midagi pingutada, sest asi on pedaalis endas. Võibolla kui väänata seda pedaali küljes olevat trossi kinnitust?
Ma tavaliselt ei talla gaasipedaali kohaltvõtuks, ainult siis kui on vaja tõsiselt kiirendada. Nii, et mind eriti ei sega. Sõbranna aga lasi kogu aeg rehvi suitsema või suretas hoopis välja.
tühimik on see kus midagi ei ole, järelikult ei ole sul seal ka tühimikku...
...väga asjakohane vastus peaks mainima!
pedaali vajutades alguses lihtsalt erilise pingeta tühimik,siis kui läheb raskemaks,siis veel vähe,ennem kui hakkavad pöörded muutuma. Trossil olemas küll seal üks reguleerimis koht kuid see ka lõpuni välja keeratud. Ilma ei tahagi kruttida sest kui see kõik peaks ju omavahel seoses olema,pöörded,kickdown...
Ükskord trossi ära vahetama ja siis vaatama mis muutub,spidoka oma annab juba nagunii märku!
Trossi vahetusest ei muutu mitte midagi, ma vahetasin endal kah trossi 2ra, mitte selle tyhimiku p2rast, mul oli uuele mootorile lihtsalt pikemat trossi vaja. Asi ei ole trossis, usu mind. Pedaal on lihtsalt sellise ehitusega.
Tegu on lihtsalt "mersuismiga".
Ela sellega.
Vanematel on see kõigil. (Samas olen kohtanud paari isendit millel pole seda).
selge, tänud asjalike vastuste eest!
Vaatasin just asja yle. Siiski pean tunnistama oma eksimust. Timmisin trossi paika, nyyd reageerib kohe, kuid pedaal on ikkagi selline kahtlane. Ma keerasin segusiibri systeemi trossi kinnituskohast kruvi veidikese lahti, tross l2ks rohkem pingesse. Asi on selles, et segusiibrit liigutav hoob on sellise trajektooriga, et alguses liigub tyhjalt(ca 1cm), p2rast seda hakkab toimima. Vot ei oska 8elda, miks see tyhimik hea on, aga see tehasepoolt nii tehtud. Vanal mootoril sama systeem.
Uurin ka kui aega saab seda asja! Aitäh!