Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w212 E350CDI 4matic esimene kardaan??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vast on selle teemaga mõnigi kokku puutunud ja küsimus on pealkirjas nimetatud auto esimese kardaani kohta.

Esimene kardaan on originaa koodiga A2214101801. Varuosa kataloogi väitel on see asendatud koodiga A2044106801, kuid selle koodiga tellides tuli B osa(GSP)kardaan pikkusega ca 66cm, originaal on aga ca 64.7cm pikk. Kas see pikem peaks sinna sobima või ei?

Kuna selle kardaani kätte saamine on oma jagu nikerdamist, siis ei tahaks katsetama hakata.
Minul oli sama dilemma ja paika ma selle pikavõitu võlli lõpuks sain. Aga lihtne see ei olnud...

Lõpuks käiasingi flantsil ühest kohast serva maha, et mahuks poldipeast mööda. Võib-olla tõstukil tehes, kui rippuvaid rattaid saab keerata, õnnestub kergemini. Minul oli auto ratastel.
Ei taha hirmutada aga minu kogemused selle GSP nimelise odava hiina kioskiga on äärmiselt negatiivsed. Tegemist oli küll jeebi pooltelje otsaga aga samamoodi olid välismõõdud valed ja otsakummi vits  käis vastu. See probleem sai küll lahendatud aga jupp ise hakkas ka paarisaja kilomeetri pärast rõõmsalt ragisema ja maandus vanaraua hunnikus.
(31-08-2023, 12:26 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]Ei taha hirmutada aga minu kogemused selle GSP nimelise odava hiina kioskiga on äärmiselt negatiivsed. Tegemist oli küll jeebi pooltelje otsaga aga samamoodi olid välismõõdud valed ja otsakummi vits  käis vastu. See probleem sai küll lahendatud aga jupp ise hakkas ka paarisaja kilomeetri pärast rõõmsalt ragisema ja maandus vanaraua hunnikus.

GSP toodetega kogemusi on erinevaid ja on ka häid. Siiski, valikud on üsna  piiratud, GSP 215€,täiesti tundmatu loom NTY 150€ või originaal, mille hind on "vene keeles". Variant oleks ka rist lasta vahetada, kuna mul veel päris algosadeks polnud lagunenud ja sain õigel ajal jaole ja siis on veel ka juba taastatud pulgad euroopas saadaval.
Eks ma lohutan ennast siis sellega, et sai võetud parim(loe: kalleim) b osa ja selles kohas kus ta rakendust leiab on hoopis teises koormused, kui jeebi pooltelje otsal.
Miks te kasutatud korraliku osa ei pane?
(31-08-2023, 12:55 PM)kait Kirjutas: [ -> ]
(31-08-2023, 12:26 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]Ei taha hirmutada aga minu kogemused selle GSP nimelise odava hiina kioskiga on äärmiselt negatiivsed. Tegemist oli küll jeebi pooltelje otsaga aga samamoodi olid välismõõdud valed ja otsakummi vits  käis vastu. See probleem sai küll lahendatud aga jupp ise hakkas ka paarisaja kilomeetri pärast rõõmsalt ragisema ja maandus vanaraua hunnikus.

GSP toodetega kogemusi on erinevaid ja on ka häid. Siiski, valikud on üsna  piiratud, GSP 215€,täiesti tundmatu loom NTY 150€ või originaal, mille hind on "vene keeles". Variant oleks ka rist lasta vahetada, kuna mul veel päris algosadeks polnud lagunenud ja sain õigel ajal jaole ja siis on veel ka juba taastatud pulgad euroopas saadaval.
Eks ma lohutan ennast siis sellega, et sai võetud parim(loe: kalleim) b osa ja selles kohas kus ta rakendust leiab on hoopis teises koormused, kui jeebi pooltelje otsal.

Pole seal jeebil esisillas mingeid superkoormusi, eelpool mainitud odavaotsa hiina junn asfaldilt maha ei jõudnud ja oli puhas maanteesõit.
Minul DMG viis originaali Auto Cardanisse ja taastati ära.
(07-09-2023, 08:05 PM)Oliver.L Kirjutas: [ -> ]Minul DMG viis originaali Auto Cardanisse ja taastati ära.

Kaua aega läks ja võimalikkus ise ka sinna viia? Mul eesmise vasaku pooltelje osas küsimus, kuid saavad ehk samamoodi taastada seda.
Minul vahetati selle tootja oma vastu, aga jah üles tõstes peaks minema.